Autochem Total Car Care

Autochem Total Car Care

Autochem Total Car Care is een webshop voor zowel hobbyisten als professionele high-end detailers

Autochem bied een compleet assortiment poets en reinigings middelen voor zowel interieur als exterieur, van diverse topmerken in diverse prijsklassen.
Autochem heeft hiernaast het grootste assortiment uitbreiding sets voor uw HD reiniger
van MTM Hydro tot Mosmatic, wij hebben het in huis!
9,9

• Hans
    Review voor Autochem Total Car Care

Superfijne en kwalitatief uitstekende producten. Mijn auto’s worden alleen maar met Autochem producten behandeld! Superservice en goede prijs-kwaliteit.

• Mark
    Review voor Autochem Total Car Care

Goede service. Mijn slang, foamcanon en doeken komen bij John vandaan. Staat altijd goed te hulp, ook als PostNL het minder goed doet.

• Hoe beoordeel je Autochem Total Car Care?

• Jeroen W
    Review voor Autochem Total Car Care

Ik kreeg per e-mail snel en uitgebreid reactie op mijn vragen over hogedruk pistool en nozzles. De levering was bovendien erg snel. Prijs was ook concurrerend.

• Marc Van den Bergh
    Review voor Autochem Total Car Care

Prima advies, vlotte afhandeling en snelle levering. Wat wil je nog meer?

• Hielke
    Review voor Autochem Total Car Care

Snelle levering en kwaliteitsproducten! Wil zeker vaker bestellen! Top!

• Diesel
    Review voor Autochem Total Car Care

Deskundig advies, zeer snelle levering en komt afspraken na

• Rolf
    Review voor Autochem Total Car Care

Snelle en goede levering, gratis presentje meegeleverd gekregen. Betrouwbaar!

• Peter

• Ton Schuurmans

Geweldige service

• Paul
    Review voor Autochem Total Car Care

Goed advies van John, snelle reacties en doet waar hij voor staat.

• Dawid
    Review voor Autochem Total Car Care

Bardzo długi czas oczekiwania zero kontaktu nikt nieodpisuje na wiadomości.

• Armin
    Review voor Autochem Total Car Care

Na de aanschaf van een nieuwe HD reiniger en dus door het overstappen van een Kärcher naar Nilfisk, moest ik op zoek naar nieuwe koppelingen om met foam Canon en korte spuitpistool te kunnen gebruiken. Door alle koppelingen die er op de markt zijn zie je door de bomen het bos niet meer. Autochem heeft overal een oplossing voor en weet precies welke koppeling waar voor nodig is. Helemaal top! Snelle verzending en hele fijne klantenservice, reageren erg snel op alle vragen.

• Albert
    Review voor Autochem Total Car Care

Snelle levering ,goed verpakt ,geleverd zoals ze me geschreven hebben dus 10 op 10

• Monique Heijmans

Snelle levering.

• Don
    Review voor Autochem Total Car Care

Goede en snelle levering van bestelde delen.

• Sven
    Review voor Autochem Total Car Care

Nieuwe slang op Karcher hogedrukreiniger laten plaatsen. Super advies en service! Ter plaatse gemonteerd en aangepast aan alles wat je wilt en denken ook mee naar de beste oplossingen. Zeer tevreden over de aanpak en service naar hun klanten toe!

• rob van der heyden
    Review voor Autochem Total Car Care

Snelle Service en gratis auto parfum

• Walter Heyvaert
    Review voor Autochem Total Car Care

Besteld, betaald en de volgende dag al bezorgd! Ze doen wat ze beloven, chapeau!

• Mark
    Review voor Autochem Total Car Care

Snelle levering, en goed advies. De hogedruk slang die ik zes maanden geleden gekocht heb ziet er altijd nog als nieuw uit.

• Roy
    Review voor Autochem Total Car Care

Altijd goede service en advies bij vragen en altijd bereid om even verder mee te denken dan alleen een product aanbevelen!