Automat
Automat is een dynamische formule in de automotive-branche, met momenteel een 14-tal vestigingen in Nederland.
Wij zijn een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheiden ons doordat we naast de uitgebreide webshop fysieke vestigingen hebben met (technisch) product specialisten die u van vakkundig advies voorzien.

Al onze 14 vestigingen beschikken over een eigen montagehal / garage waar de door u gekochte producten professioneel kunnen worden ingebouwd en waar u terecht kunt voor onderhoud van uw auto.

Wij zijn gespecialiseerd in autoaccessoires, hebben meer dan 250.000 producten op voorraad en ons team telt meer dan 50 technisch specialisten.
9,0

• Klant
    Review voor Automat

Als je een bestelling doet word het wel redelijk snel geleverd, maar toch zou ik voor Allcam kiezen omdat je het product 60 dagen uit mag proberen en binnen die termijn gratis terug kan sturen.
    Wat wel weer een pluspunt van Automat.nl is, is dat je achteraf kan betalen en of betalen in de winkel.

• Jaap

Zeer te vreden door

• Hoe beoordeel je Automat?

• Jochen
    Review voor Automat

Snelle levering en prima prijs

• Hans
    Review voor Automat

Geweldige service! De schema’s van de cruise control bediening werden zeer snel opgevraagd bij de leverancier en naar mij doorgestuurd. 👍

• Marcel

Goede service!
    Na een week gebruikt te hebben bleek het klittenband van een van de stayhold al losgelaten te hebben. Gemeld bij Automat en geen gedoe, gewoon direct een nieuwe opgestuurd gekregen.

• david
    Review voor Automat

Aucune réponse à mes 2 mails envoyés, le numéro de téléphone donné débouche sur une messagerie qui me dit que le numéro n'est pas attribué, j'ai l'impression que je me suis fais avoir, tout me laisse penser que c'est un site frauduleux!!!
    je vais ouvrir un litige.
    si je peux donner un conseil à ceux qui liront mon commentaire, évitez toutes transaction avec ce site.

• Peter
    Review voor Automat

Prima prijs en vlotte levering.

• Guillaume
    Review voor Automat

Levering precies volgens afspraak…chapeau!

• Gerard
    Review voor Automat

Snelle levering, en product makkelijk te vinden op de website.

• Jacob
    Review voor Automat

Zeer tevreden over de webwinkel. Niet over de Automat vestiging in Veendam, hier werd aangegeven dat het artikel niet leverbaar was en ik het zelf maar op internet moest uitzoeken.

• Henk
    Review voor Automat

Vlotte afhandeling van de opdracht, en helemaal in orde.

• Frank

Klantvriendelijk en snelle service

• toon
    Review voor Automat

Levertijd niet zoals vermeld op de website en afgesproken, telefonisch niet bereikbaar, niet reageren op terugbel verzoek. Er valt nog wat te verbeteren.

• Roland Caluwé
    Review voor Automat

Super, héél snelle levering. De dag erna waren mijn bestellingen (twee keer)er al, en dat voor België.

• Marc Kerschot
    Review voor Automat

Uitgebreid assortiment, duidelijke website, snelle en klantvriendelijke service, snelle levering

• walter

• Alexandre

Good products, quick delivery

• Slooten
    Review voor Automat

Gewoon goed, zoals het moet.

• Sid
    Review voor Automat

Mn Yaris weer prima in orde , altijd wordt ik hier fijn geholpen, ben weer zeer tevreden.

• H.A.
    Review voor Automat

Duidelijke website , makkelijk bestellen, niet te duur, goed verpakt en correct geleverd