Automat
Automat is een dynamische formule in de automotive-branche, met momenteel een 14-tal vestigingen in Nederland.
Wij zijn een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheiden ons doordat we naast de uitgebreide webshop fysieke vestigingen hebben met (technisch) product specialisten die u van vakkundig advies voorzien.

Al onze 14 vestigingen beschikken over een eigen montagehal / garage waar de door u gekochte producten professioneel kunnen worden ingebouwd en waar u terecht kunt voor onderhoud van uw auto.

Wij zijn gespecialiseerd in autoaccessoires, hebben meer dan 250.000 producten op voorraad en ons team telt meer dan 50 technisch specialisten.
8,2

• Saenen Marc
    Review voor Automat

Ik was blij dat ik deze autokit voor mijn TomTom Rider nog heb kunnen vinden . Het toestel is al wat ouder maar werkt nog prima en ik gebruik het dagelijks voor mijn werk . Het was een snelle en correcte levering . Dank U .

• J. van Kleef
    Review voor Automat

snelle en correcte levering en prijs gunstig

• Hoe beoordeel je Automat?

• Jan Snijders

uitstekende service

• Michel

Snelle service

• Johnny
    Review voor Automat

Prima service product snel geleverd

• Vincent
    Review voor Automat

Fietsdrager was nergens meer in NL verkrijgbaar. Ondanks dat is er voor een van de beschikbare dragers speciaal naar een ander filiaal gereden

• Jo
    Review voor Automat

Snelle levering ondanks dat uit meerdere filialen alle bestelde spullen bij elkaar moesten zoeken

• Marija Jankovic
    Review voor Automat

Goede service, spullen op voorraad, aardige mensen. Afspraken worden goed nagekomen

• Gijs Langens

Nette snelle levering

Antwoord van Automat

Dank voor deze mooie beoordeling Gijs! Graag tot een volgende keer.

• Rowan
    Review voor Automat

Goede service, duidelijke site en snelle verzending!

Antwoord van Automat

Dank voor deze mooie review en 5*-beoordeling Rowan. Graag tot een volgende keer!