Automat
Automat is een dynamische formule in de automotive-branche, met momenteel een 14-tal vestigingen in Nederland.
Wij zijn een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheiden ons doordat we naast de uitgebreide webshop fysieke vestigingen hebben met (technisch) product specialisten die u van vakkundig advies voorzien.

Al onze 14 vestigingen beschikken over een eigen montagehal / garage waar de door u gekochte producten professioneel kunnen worden ingebouwd en waar u terecht kunt voor onderhoud van uw auto.

Wij zijn gespecialiseerd in autoaccessoires, hebben meer dan 250.000 producten op voorraad en ons team telt meer dan 50 technisch specialisten.
9,0

• Han

onderdelen van mijn fietsendrager

• Henk

Uitstekende service, snelle levering

• Hoe beoordeel je Automat?

• P
    Review voor Automat

Product was er niet meer, kreeg voor dezelfde prijs een nieuwere (duurdere) autoradio. Top en snel gearriveerd.

• Joz
    Review voor Automat

Volgens de beschrijving moest het artikel passen op m’n auto, echter was dit niet het geval.

• Anton
    Review voor Automat

Omdat hier te verkrijgen is wat in jullie winkel in Appingedam (artikel "5in1-kleppen-reiniger-4-t-scooter-250ml.) niet te koop is...

• Harm Visscher
    Review voor Automat

Duidelijke site , goede foto’s en beschrijving en concurrerende prijs

• Dirk
    Review voor Automat

Gevonde op de website wat ik zocht, goede productomschrijving en snel thuis geleverd.

• Froukje
    Review voor Automat

Vlotte levering en een uitstekende prijs!

• van Hooydonk

Snelle levering,binnen 2 dagen in huis

• Jeroen
    Review voor Automat

Goede service, snel en netjes. Keurig geleverd!