Autoradioplaza
Ben je opzoek naar een autoradio of een complete navigatiesysteem? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij hebben een ruim aanbod aan pasklare autoradio's.
Autoradio's, Navigatiesystemen, Multimedia
7,9
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 17 met beschrijving

Taal

• Kevin
    Review voor Autoradioplaza

Geweldige klantenservice. Alle medewerkers, en voornamelijk Dennis, zijn enorm kundig en vriendelijk. Ze denken echt mee met een oplossing die voor jou als klant het beste is en reageren super snel. Ik koop nooit meer ergens anders een radio! -Kevin

• Humphry
    Review voor Autoradioplaza

Ik heb hier een autoradio/ navi voor een Volkswagens besteld achteraf bleek dat het de radio niet compleet geleverd was ik misde het canbuskasje gebeld naar autoradioplaza toen kreeg ik te horen dat ik moest mailen dat heb ik gedaan toen kreeg ik antwoord van Denins het antwoord was dat ik het Mischien uit doos had laten vallen waar op ik stuurde dat het gewoon er echt niet bij zat toen heb ik 2 weken niks gehoord kreeg ik weer een maitje sorry voor de late reactie ben op vakantie maar ik ga je Zn kasje na sturen heeft het haast ? Anders zou het ongeveer 1a 2 weken duren onder tussen 1.5maand verder en nog geen canbuskasje en ook geen reactie meer terug heb wel 10 mailtjes gestuurd 6 keer gebeld krijg je aan telfoon het antwoord door een vrouw ja dat is jammer ik snap het wat is je nummer ik ga dit zo snel mogelijk regelen maar gewoon niks heb een radio die niet na behoren werk omdat niet compleet was 265 euro naar de haaie geholpen ik raad mensen aan om hier nooit iets te bestellen slecht site service ooit mee gemaak je kan je geld beter in de prullenbak gooie

Antwoord van Autoradioplaza

Beste Humphry,

Bedankt voor je beoordeling, jammer dat je het zo hebt ervaren. Je hebt de canbus module ontvangen en de radio hoeft zeker niet de prullenbak in.

Ik heb toen de reden uitgelegd en ik dacht dat je er begrip voor had. Het is ook nog nooit voorgekomen dat een onderdeel mist in de verpakking, daarom moest ik het zeker weten, en de onderdeel nabestellen. Als het nou vaker zou voorkomen dan had ik het onderdeel ook wel liggen.

Bedankt, en een fijne dag verder!

• Hoe beoordeel je Autoradioplaza?

• Wessel
    Review voor Autoradioplaza

Beter communiceren, reageren op emails. Op telefoon niet bereikbaar.. wacht al 1,5 week op mij auto radio en krijg geen reactie.

Antwoord van Autoradioplaza

Beste Wessel,

Bedankt voor je beoordeling en excuses voor het ongemak. Wij zullen beter ons best doen!

Fijne dag gewenst!

• René
    Geverifieerde klant van Autoradioplaza

Goede prijs, goede service. Snelle reactie bij vragen via de chat.

• Peter van Dijk
    Geverifieerde klant van Autoradioplaza

Moet zeer lang wachten op mijn spullen en dit is al de tweede keer. En daar wordt ik niet blij van. Het duurt bijna 3 weken voor ik mijn radio heb.

• Ferry van Beek
    Geverifieerde klant van Autoradioplaza

Ik heb een Autoradio gekocht en kreeg netjes een Mailtje dat hij eerst werdt geüpdate.. Top dus!

• Marly Hodiamont-Janssen
    Geverifieerde klant van Autoradioplaza

Hele goede service, snel antwoord op mijn vragen.

• Theo Voorbij

Alles volgens afspraak...

• Autobedrijf Yerseke
    Geverifieerde klant van Autoradioplaza

Afspraken nakomen en beter communiceren

• Daveke moors
    Geverifieerde klant van Autoradioplaza

Aangekocht product werkt perfect zoals beschreven bij aankoop. Goede communicatie en snelle levering. Een aanrader!