AutosleutelPoint

AutosleutelPoint

Autosleutelpoint is sinds 1995 specialist in het bijmaken van autosleutels. Bij ons is het mogelijk om vrijwel iedere autosleutel bij te maken. Dit doen wij bij ons in Zwolle of bij u op locatie. Wij zijn aantoonbaar goedkoper dan de merkdealer en helpen u dan ook graag.

• Feddo van der Pluijm
    Review voor AutosleutelPoint

Top service, snel, netjes op locatie geregeld

• Mario Reijne
    Review voor AutosleutelPoint

De sleutel voor onze Fiat Bravo was niet de makkelijkste, maar na enige tegenslag heeft Leo Pronk bijzonder zijn best gedaan om ons toch nog van een sleutel met afstandsbediening te voorzien. Heel veel dank hier voor, wat een service!

• Hoe beoordeel je AutosleutelPoint?

• paul

door te reageren op een vraag, ook na een 2e vraag

• theo moerings
    Review voor AutosleutelPoint

Goed geholpen op locatie, zeer tevreden zal zeker indien nodig nog gebruik maken van dit bedrijf.
    Tegen een zeer goede prijs, veel goed koper dan bij de dealer!
    Bedankt Leo.

• Boudewijn
    Review voor AutosleutelPoint

Geweldig, scheelt honderden euro's met de Kia dealer en nog sneller ook. Bedankt Leo je hebt ons uit de brand geholpen.

• Michael
    Review voor AutosleutelPoint

Zeer positieve ervaring gehad met autosleutelpoint! Leo is een man die zich aan zijn afspraken houdt. Tarieven worden vooraf helder en duidelijk gecommuniceerd. Service en kwaliteit staan hoog in het vaandel.

Met zijn geavanceerde apparatuur weet hij (zelfs thuis op locatie) de meest complexe sleutels na te maken voor een schappelijk tarief.

• Diederik
    Review voor AutosleutelPoint

Snelle hulp, denkt mee met de klant. En niet duur...

• Priscilla
    Geverifieerde klant van AutosleutelPoint

Goede en snelle service. De autosleutel lijkt ook nog eens perfect op het origineel en is een stuk goedkoper dan bij de dealer. Zeker een aanrader!

• Carla
    Geverifieerde klant van AutosleutelPoint

Uitstekende service, snelle levering, en binnen 20 minuten mijn autosleutel gemaakt.

• W.J Elsendoorn
    Geverifieerde klant van AutosleutelPoint

Goede ervaring, al waren er 2 sessies voor nodig om de gegevens te downloaden.
    Dit lag aan de volvo sleutel