AutosleutelPoint

AutosleutelPoint

Autosleutelpoint is sinds 1995 specialist in het bijmaken van autosleutels. Bij ons is het mogelijk om vrijwel iedere autosleutel bij te maken. Dit doen wij bij ons in Soesterberg of bij u op locatie. Wij zijn aantoonbaar goedkoper dan de merkdealer en helpen u dan ook graag.

• Roel

goed werk

• Tim
    Review voor AutosleutelPoint

( die ik ergens in de avonduren verstuurde)
    Duidelijk en de volgende dag kon ik gelijk langs komen.
    Binnen en uur was het klaar en alles werkt top.

• Hoe beoordeel je AutosleutelPoint?

• Roeland
    Review voor AutosleutelPoint

SERVICE en niet opgeven totdat er resultaat is. Mijn sleutel lukte in eerste instantie niet maar Leo heeft veel tijd genomen om toch een werkende sleutel te krijgen. En met resultaat! Veel dank voor het lopen van deze laatste mijl.

• Choukri
    Review voor AutosleutelPoint

Autosleutel gevallen...kapot dacht ik, want de sleutel gaf geen signalen meer af. Eenmaal bij autosleutelpoint bleek gewoon het batterijtje leeg te zijn :) Wat een eerlijke dienstverlening. Een voorbeeld voor vele anderen.

• Ton Aben
    Review voor AutosleutelPoint

Neterre reactie na een normale vraag.

• Feddo van der Pluijm
    Review voor AutosleutelPoint

Top service, snel, netjes op locatie geregeld

• Mario Reijne
    Review voor AutosleutelPoint

De sleutel voor onze Fiat Bravo was niet de makkelijkste, maar na enige tegenslag heeft Leo Pronk bijzonder zijn best gedaan om ons toch nog van een sleutel met afstandsbediening te voorzien. Heel veel dank hier voor, wat een service!

• paul

door te reageren op een vraag, ook na een 2e vraag

• theo moerings
    Review voor AutosleutelPoint

Goed geholpen op locatie, zeer tevreden zal zeker indien nodig nog gebruik maken van dit bedrijf.
    Tegen een zeer goede prijs, veel goed koper dan bij de dealer!
    Bedankt Leo.

• Boudewijn
    Review voor AutosleutelPoint

Geweldig, scheelt honderden euro's met de Kia dealer en nog sneller ook. Bedankt Leo je hebt ons uit de brand geholpen.