Avalon Petfood

Avalon Petfood

Avalon is een Nederlands bedrijf voor honden- en kattenvoer voor Nederland, Belgie en export naar andere landen.
8,5
Filter 259 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 169 met beschrijving

• isabelle de tremerie
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

snelle en goede levering, mijn hondjes lusten graag de brokken.

• Tol
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Pakket snel en netjes geleverd, alleen jammer dat ik geen bestelbevestiging kreeg na betaling en het daardoor een beetje onduidelijk was of het wel allemaal goed was gegaan

• Hoe beoordeel je Avalon Petfood?

• Timothy Verbist
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Klantenservice was goed. Tot dat ik een probleem had met een pakket en dan kreeg ik niets meer te horen. Ik citeer even het probleem, " er zat geen bestelbon in de verpakking, de blikken nat hondenvoer waren enorm gedeukt en 12 blikken natvoer voor de hond te weinig in de verpakking. Echt heel erg zonde want ik had juist heel goede reclame gemaakt voor Avalon bij de buren en de 12 blikken waren voor hun. Ik was ook van plan op ons social network reclame te maken zoals we doen bij al onze leveranciers voor ons dieren eten . Maar als ik zelf geen mail krijg met een antwoord naar de vraag van de 12 vermiste blikken, dan hoeft de samenwerking niet meer voor ons. Heb wel nog een goed puntje om de negativiteit af te sluiten, bedankt om het leuke kerst/nieuwjaarskaartje te sturen zeer attent !

Beste Timothy,

Als eerst bedankt voor uw eerlijke feedback. Wij betreuren uw slechte ervaring met ons en willen daarvoor onze excuses voor aanbieden. Er wordt per direct met u contact opgenomen via de mail om te achterhalen waar het mis is gegaan.

Doorgaans worden er binnen 24 uur op mails gereageerd die naar onze mail (info@avalonpetfood.com).

Nogmaals onze oprechte excuses en wij nemen contact met u op.

KS

• Wim van den Bergh
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Puppy natvoer was niet voldoende op voorraad
    beter voorraadbeheer moet nu 2 weken wachten maar goed dat ik altijd genoeg voorraad heb zelf.Anders sta je daar mooi.

• Carla
    Review voor Avalon Petfood

Wauw!! Vorige week proefpakket besteld. Honden zijn er gek op en het baasje ook haha ruikt en ziet er super uit. Ga niet zomaar over 1 nacht ijs dus heb me zo goed mogelijk ingelezen en de reviews gelezen. Als ik dan zie (en merk) hoe mijn honden het vinden zonder enige klachten, is voor mij dat ik op de juiste weg ben beland. En nog betaalbaar ook. Geweldig!!! Helaas is droogvoer geen optie voor minn ene hond. Zelfs schrobbakken helpen hem niet. Hoop nog heel lang van jullie blik voer te mogen genieten. En het mail contact verliep super snel! Dank jullie wel.

• kato vandenbosch
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Snelle service! Heel leuk dat je er een gratis blik nat voer bij krijgt!

• Truus
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Goede service en snelle levering

• Simone
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Mooie aanbieding en snel verzonden

• Danielle Slot

Duidelijke website. Zeer snelle levering

• luc van der wal
    Review voor Avalon Petfood

de power+ word door onze herder graag gegeten alleen werd ze er wel wat winderig van maar dat lijkt nu wat minder dus we kijken het nog even aan, we hebben nu de derde zak van 20kg .
    het is alleen jammer dat er op mails niet gereageerd word .
    mijn dochter heeft weken terug 2x een mail gestuurd over het kattenvoer maar nooit een antwoord ontvangen .
    zelf heb ik een vraag gesteld waarom de prijs via bol.com zoveel lager is als bij avalon zelf , ook daar heb nog geen antwoord van mogen ontvangen .
    hopelijk komt daar verandering in .
    mijn dochter is inmiddels over gegaan naar royal canin voor haar 2 katten .

Hallo Luc,

Bedankt voor je recensie! Vaak heeft een hond een langere periode nodig om bij nieuw voer volledig aan het nieuwe Ph-graad in zijn of haar maag te wennen. Dit kan bij de ene hond iets langer duren dan de andere.

Wat betreft de mails, onze excuses hiervoor. Zou u kunnen kijken of u deze mails hebt gestuurd naar info@avalonpetfood.com? Mails die wij ontvangen op info@avalonpetfood.com proberen wij binnen maximaal 24u te beantwoorden.

Tot slot, de prijzen onze website zijn vaak de gelijk of met kortingen goedkoper dan op andere verkoopsites. Mocht dat toch niet het geval zijn dan horen wij dat graag om meteen op te lossen.

Nogmaals bedankt voor je recensie en onze oprechte excuses als wij je mail over het hoofd hebben gezien.

K.S.

• Riet Fransens
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Wanneer je bestelling snel aankomt is dat sowieso een pluspunt. En dat was zeker het geval! Komt dan ook nog eens bij dat de hond die normaal een kwartier nodig heeft om te beslissen of hij gaat eten of niet, onmiddellijk aan zijn eten begint als hij het vlees van Avalon Petfood krijgt. Tja, dan ben je als hondenmama dubbel gelukkig natuurlijk! Prima levering! En prima petfood, volgens mijn furkids...

Hallo Riet,

Erg bedankt voor je recensie! Hier worden wij bij Avalon Petfood enorm enthousiast over!

• erwin de keyzer
    Review voor Avalon Petfood

Bestel de original voor onze Witte Herder, na bijna alle premium merken geprobeerd te hebben. Hij had altijd diarree maar sinds we Avalon gebruiken nog zelden slappe stoelgang. We gebruiken het nu al ong een half jaar en hij lust het nog steeds. Zijn vorige eten liet hij na een tijdje staan. Witte Herders staan ook bekend om hun gevoelige darmen.

Hallo Erwin,

Wat leuk dat je bij Avalon Petfood eindelijk het juiste voer hebt gevonden voor je vietvoeter!

• FC Westerveld
    Review voor Avalon Petfood

Al een aantal jaar voeren we nu avalon +power en dat bevalt heel goed ,de honden blijven zeer goed in conditie en ze vinden het een heerlijke brok,we hebben veel uitgeprobeerd i.v.m. slecht eten van 1 van onze honden maar dat is met de avalon geheel opgelost.

• Wim van den Bergh
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Prima levertijden en kwaliteit puppyvoer

• Ana Gouveia
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Goede service, er was wat verwarring met de betaling, hoogstwaarschijnlijk omdat het betaald is met een Belgische bank (gaat net wat langer over heen als met een NL bank). 2dgn later had ik mijn bestelling! Zeker aanbevolen webshop!

• Marloes Ensing
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Makkelijk bestelproces, snelle levering, kwalitatief goede brokken.

• Judith Lammers
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Na de bestelling twee dagen later in huis. Je wordt netjes geïnformeerd.

• Peter van Dale

Goed product

• C vd Heuvel
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Geen info op de verpakking de zakjes waren zwart zoder enige informatie kan dus van alles zijn. Bij het blikvoer werd niet vermeld welke conserveermiddelen en antioxidanten worden gebruikt. Ga mijn hond dit niet geven.

Beste,

Dankuwel voor uw feedback. Graag zouden wij een foto van uw ontvangen bestelling willen via info@avalonpetfood.com.

Normaliter zijn al onze zakken bedrukt, wat betreft het proefpakket is daar altijd een voor- en achter etiket wat alle informatie vermeld over het pakket.

Wat betreft het natvoer, onze natvoer producten zijn op hoge temperaturen geproduceerd waardoor wij geen conserveermiddelen gebruiken in de productie. Wij steriliseren het product en dit is een conserveringsproces op zichzelf.

Ik hoop u hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven en zou het op prijs stellen om een foto van uw bestelling via info@avalonpetfood.com te ontvangen.

• Fatima Isik
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Mooie prijzen en super goed servies 👍