Avalon Petfood

Avalon Petfood

Avalon is een Nederlands bedrijf voor honden- en kattenvoer voor Nederland, Belgie en export naar andere landen.
8,5
420 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 318 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 222 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Hanita Richter
    Review voor Avalon Petfood

    Onze honden eten nu de brokken en het blik en gaat al langere tijd goed met maag darm en ze vinden het lekker ook erg belangrijk

  • Johnny Van schil
    Review voor Avalon Petfood

    De service is goed de prijs is wel redelijk hoog

  • Hoe beoordeel je Avalon Petfood?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Monique Boersma
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Slecht. Kittenpakket, 1 blik voor kitten en de andere voor volwassen katten en die was over datum. Speeltje was zo groot lijkt meer voor een hond.
    Helaas een slechte 1e ervaring Telefoonnummer niet in gebruik en er wordt niet gereageerd op mijn mail.
    Jammer!

    Antwoord van Avalon Petfood

    Hallo Monique,

    Als eerst erg bedankt voor je feedback. Inmiddels heeft mijn collega contact opgenomen met je opgenomen. Nogmaals onze excuses voor het niet voldoen aan je eerste verwachting, maar na ons gesprek hopen wij dat we er nu wel aan hebben voldaan :)

    Bedankt en tot snel!

  • Lorenzo Saïdane
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Mijn kat vind het natvoer niet te vreten. Nogmaals dit gaat over het natvoer niet het droogvoer aangezien daar het stappenplan voor was

    Antwoord van Avalon Petfood

    Hi Lorenzo,

    Bedankt voor je review en jammer om te horen dat het niet naar wens is. In je eerste bestelling zit een overstapplan om zo op een gezonde en juiste manier je katten te laten overstappen naar Avalon, heb je deze gezien?

    Mocht dat niet hebben geholpen dan zouden we graag met je in contact willen komen om hier verder naar te kijken en zeker een gepaste oplossing aan te bieden.

    Met vriendelijke groet,

    KS - Avalon Petfood

  • Sylvie
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Ik heb niet gekregen wat er vermeld stond zoals twee blikken en een verrassing. Juist één blik en een zakje.

    Antwoord van Avalon Petfood

    Hi Sylvie,

    Bedankt voor je review en jammer om te horen dat er iets is misgegaan bij het bestellen van een proefpakket. Mochten mijn collega's geen contact met je hebben opgenomen dan zou ik graag in contact willen komen om dit op te lossen.

    Onze excuses voor het ongemak en hopelijk tot snel!

    Met vriendelijke groet,

    Ks - Avalon Petfood

  • Monique Opmeer
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Mijn katten lusten de brokjes helaas niet

    Antwoord van Avalon Petfood

    Hi Monique,

    Dankjewel voor je review en vervelend om te horen dat je katten niet vanaf het eerste moment voor Avalon zijn gegaan. Bij elke bestelling is er een overstapplan om zo op een juiste en gezonde manier je katten te laten overstappen naar Avalon. Mocht dit niet hebben geholpen dan zouden wij graag met je in contact willen komen en natuurlijk samen tot een gepaste oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,

    KS - Avalon Petfood

  • Nadeshda Johanns
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Goed product

  • Veerle R
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Mijn hond vindt het lekker en is er goed mee.Ook een uitstekende service van de webwinkel .

  • Jacques Krijnen
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Snelle levering binnen een paar werkdagen.

  • Chandra
    Review voor Avalon Petfood

    Geweldige service , we hadden eerst besteld via bol maar die doos kwam gescheurd aan + was de zak ook gescheurd klacht gestuurd en 2 na klacht was er nieuwe zak geleverd , dus prima service

  • Mieke Bek
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Had eerst natvoer besteld via Bol. De katjes moesten er eerst aan wennen maar nu lusten ze de tonijn met zalm graag! Later via de site van Avalon een proefpakket besteld. Dat is gratis op de porto na, snel in huis en keurig verzorgd. Ook het droogvoer valt in de smaak. Ik zal zeker terugkomen bij Avalon voor nieuwe bestellingen!

  • christine theunis
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    goede en vlotte service

  • Tineke Noordendorp
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Het voer vind ik tegenvallen. Mijn honden waren er niet dol op. In de omschrijving lees je niet wat er in de blikjes zit. Paté of brok in saus. Als ik had geweten dat het brokjes in saus was had ik het niet besteld. Ook het formaat van de harde brokjes was een gok. Voor mijn honden te grof. Wel snelle levering. Het proefpakket is wel een mooi initiatief.

    Antwoord van Avalon Petfood

    Dank je wel voor je feedback! Het spijt ons te horen dat het voer niet aan je verwachtingen voldeed. We hebben onmiddellijk al je genoemde punten doorgegeven om aanpassingen te maken op onze webshop. Dit omvat zowel de omschrijving van het natvoer als het toevoegen van foto's en maten voor het droogvoer.

    Wij waarderen uw feedback ontzettend, omdat het ons helpt te groeien en verbeteren. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen als onderdeel van de AVALON-familie.

  • Liz Thonissen
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Snelle levering zowel mijn honden als mijn katten laten blijken dat ze het natvoer heel lekker vinden.

    Antwoord van Avalon Petfood

    Hartelijk dank voor het delen van uw mening en ervaring met Avalon petfood! Wij waarderen het enorm.

  • Johnny Van schil
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Lang moeten wachten op levering door problemen op de weg,maar kreeg goede compensatie

  • Jacques Krijnen
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering

    Antwoord van Avalon Petfood

    Bedankt voor het delen van uw ervaring met Avalon petfood producten. Wij waarderen het ontzettend.

  • Yari Fernald
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Geweldige service zoals altijd!

    Antwoord van Avalon Petfood

    Bedankt voor uw feedback!
    We waarderen het ontzettend.

  • Marc M
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Zeer vlug geleverd

    Antwoord van Avalon Petfood

    Bedankt voor het delen van uw feedback. We waarderen het ontzettend!

  • Chayenne Vincken
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

    Hele snelle levering. Mijn hond is onwijs kieskeurig, maar hij vind de brokken echt heel lekker!

    Antwoord van Avalon Petfood

    Wat leuk te lezen! Hier doen we het voor! Bedankt voor het delen van uw ervaring met Avalon Petfood en hopen altijd aan uw en uw geliefde viervoeter(s) wensen te voldoen!

  • Niki Vermeulen
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood


    Onderwerp: Klacht over niet-ontvangen bestelling en gebrek aan communicatie

    Goedenavond,

    Ik wil mijn bezorgervaring delen, aangezien ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen. Op de dag dat het pakket bezorgd zou worden, ontving ik een bericht dat mijn adres niet vindbaar is. Ik heb die avond gemaild om meer duidelijkheid te krijgen van Avalon, maar een week later heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Daarnaast probeer ik al drie dagen telefonisch contact te krijgen, maar ik krijg geen gehoor en voicemail. Ik waardeer een spoedige oplossing voor dit probleem.

    Met vriendelijke groet,

    Vermeulen

    Antwoord van Avalon Petfood

    Beste dhr. Vermeulen,

    Zojuist het voor u uitgezocht. Als ik zoek op de site van DHL met de T&T nummer van uw bestelling. Zie ik dat uw bestelling op 3 januari uit ons magazijn is verstuurd. Echter DHL geeft aan dat de aangegeven adres niet klopt, hierdoor hebben ze uw bestelling op retour gezet naar ons. Verder heb ik op de email gekeken en kon helaas geen mail van u terugvinden met de juiste adres. U kunt uw juiste adres mailen naar info@avalonpetfood.com. of appen naar 0627434478 Kunt het vandaag nog mailen of appen? Dan gaan we op onze kosten nogmaals versturen.

    Ik wacht graag op uw mail.

    I