Avalon Petfood

Avalon Petfood

Avalon is een Nederlands bedrijf voor honden- en kattenvoer voor Nederland, Belgie en export naar andere landen.
8,6
Filter 312 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 216 met beschrijving

• Nadeshda Johanns

Goed product

• Veerle R
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Mijn hond vindt het lekker en is er goed mee.Ook een uitstekende service van de webwinkel .

• Hoe beoordeel je Avalon Petfood?

• Jacques Krijnen
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Snelle levering binnen een paar werkdagen.

• Chandra
    Review voor Avalon Petfood

Geweldige service , we hadden eerst besteld via bol maar die doos kwam gescheurd aan + was de zak ook gescheurd klacht gestuurd en 2 na klacht was er nieuwe zak geleverd , dus prima service

• Mieke Bek
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Had eerst natvoer besteld via Bol. De katjes moesten er eerst aan wennen maar nu lusten ze de tonijn met zalm graag! Later via de site van Avalon een proefpakket besteld. Dat is gratis op de porto na, snel in huis en keurig verzorgd. Ook het droogvoer valt in de smaak. Ik zal zeker terugkomen bij Avalon voor nieuwe bestellingen!

• christine theunis

goede en vlotte service

• Tineke Noordendorp
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Het voer vind ik tegenvallen. Mijn honden waren er niet dol op. In de omschrijving lees je niet wat er in de blikjes zit. Paté of brok in saus. Als ik had geweten dat het brokjes in saus was had ik het niet besteld. Ook het formaat van de harde brokjes was een gok. Voor mijn honden te grof. Wel snelle levering. Het proefpakket is wel een mooi initiatief.

Antwoord van Avalon Petfood

Dank je wel voor je feedback! Het spijt ons te horen dat het voer niet aan je verwachtingen voldeed. We hebben onmiddellijk al je genoemde punten doorgegeven om aanpassingen te maken op onze webshop. Dit omvat zowel de omschrijving van het natvoer als het toevoegen van foto's en maten voor het droogvoer.

Wij waarderen uw feedback ontzettend, omdat het ons helpt te groeien en verbeteren. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen als onderdeel van de AVALON-familie.

• Liz Thonissen
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Snelle levering zowel mijn honden als mijn katten laten blijken dat ze het natvoer heel lekker vinden.

Antwoord van Avalon Petfood

Hartelijk dank voor het delen van uw mening en ervaring met Avalon petfood! Wij waarderen het enorm.

• Johnny Van schil
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Lang moeten wachten op levering door problemen op de weg,maar kreeg goede compensatie

• Jacques Krijnen
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering

Antwoord van Avalon Petfood

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Avalon petfood producten. Wij waarderen het ontzettend.

• Yari Fernald
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Geweldige service zoals altijd!

Antwoord van Avalon Petfood

Bedankt voor uw feedback!
    We waarderen het ontzettend.

• Marc M

Zeer vlug geleverd

Antwoord van Avalon Petfood

Bedankt voor het delen van uw feedback. We waarderen het ontzettend!

• Chayenne Vincken
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Hele snelle levering. Mijn hond is onwijs kieskeurig, maar hij vind de brokken echt heel lekker!

Antwoord van Avalon Petfood

Wat leuk te lezen! Hier doen we het voor! Bedankt voor het delen van uw ervaring met Avalon Petfood en hopen altijd aan uw en uw geliefde viervoeter(s) wensen te voldoen!

• Niki Vermeulen
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Onderwerp: Klacht over niet-ontvangen bestelling en gebrek aan communicatie

Goedenavond,

Ik wil mijn bezorgervaring delen, aangezien ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen. Op de dag dat het pakket bezorgd zou worden, ontving ik een bericht dat mijn adres niet vindbaar is. Ik heb die avond gemaild om meer duidelijkheid te krijgen van Avalon, maar een week later heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Daarnaast probeer ik al drie dagen telefonisch contact te krijgen, maar ik krijg geen gehoor en voicemail. Ik waardeer een spoedige oplossing voor dit probleem.

Vermeulen

Beste dhr. Vermeulen,

Zojuist het voor u uitgezocht. Als ik zoek op de site van DHL met de T&T nummer van uw bestelling. Zie ik dat uw bestelling op 3 januari uit ons magazijn is verstuurd. Echter DHL geeft aan dat de aangegeven adres niet klopt, hierdoor hebben ze uw bestelling op retour gezet naar ons. Verder heb ik op de email gekeken en kon helaas geen mail van u terugvinden met de juiste adres. U kunt uw juiste adres mailen naar info@avalonpetfood.com. of appen naar 0627434478 Kunt het vandaag nog mailen of appen? Dan gaan we op onze kosten nogmaals versturen.

Ik wacht graag op uw mail.

I

• Cindy van den Boomen
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Alles helemaal prima. We hadden de pech dat de kerstdagen ertussen zaten wat waarschijnlijk de reden was dat onze bestelling later geleverd werd dan verwacht zonder daarvan op de hoogte te zijn. Kan gebeuren.

• Eddy Swerink
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Correcte levering, door fout dhl te laat geleverd.

• Marjo Koot

Snelle levering, goed verpakt

• J.t
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Fijne communicatie, top service!

• Stela Georgieva
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Snel en accuraat in bestellingen, ook zeer behulpzaam. Kwaliteitsvoer voor mijn Rottweiler

• Wilma Eijgelaar
    Geverifieerde klant van Avalon Petfood

Snelle levering. Goed verpakt.