Avicam
Kwaliteit vinden wij een belangrijk aspect en selecteren daarom alleen de beste IP camera's, babyfoons en camerasystemen met hoogwaardige specificaties. Zo zijn alle camerasystemen minimaal FULL HD of hoger en beschikken deze over een interne Harde Schijf van 1TB of hoger. Ook heeft ieder camerasysteem eigen professionele software waarmee je gratis de beelden live kunt bekijken op jouw smartphone, tablet en PC.
bewakingscamera ip camera's

Taal

• Nadine Brugge
    Geverifieerde klant van Avicam

Leveringservice kan stukken beter.
    De camera werkt zeer goed. De opnames zijn scherp. Een aanrader!

• Shafiqullah Miakhil

Problemen met Connecteren in iPhone

• Hoe beoordeel je Avicam?

• Alwin
    Geverifieerde klant van Avicam

Klantgericht en zeer klantvriendelijk!

• John

offerte snel ontvangen .goede uitleg , goed ontvangen op kantoor
    mooie camera's
    voldoende voorraad

• Daan
    Geverifieerde klant van Avicam

Super fijne service! Qua advies / en leveren was super snel. ze hadden een fout gemaakt en dat werd ook gelijk opgelost. We moeten nog installeren en ik weet dus niet hoe de service/aftersale is, ik hoop net zo goed als voordat er wat gekocht is.

• Nihat Saglam

Geweldig levering

• Rob Brown
    Geverifieerde klant van Avicam

Goede service en uitgebreid advies!

• Awinash
    Geverifieerde klant van Avicam

Supper geholpen en snelle service. Top man nogmaals bedankt ik kom vaker terug

• willie moed
    Geverifieerde klant van Avicam

van mijn pakje gekregen volgende aansluiten

• Marc housen

Goede en correcte afhandeling

• Bart
    Geverifieerde klant van Avicam

Geweldig bedrijf, scherpe prijzen,eerlijk advies en maar wat zeker belangrijk is de service en bereikbaarheid, zowel per mail als telefonisch. Vriendelijke medewerkers echt een aanrader.

• Geert Van landeghem
    Geverifieerde klant van Avicam

Scherpe prijzen en zeer goede nazorg en feedback

• Marcel
    Review voor Avicam

Geweldige service, had eerst een paar vragen gesteld via de telefoon. Daarna besteld via de website. Bestelling de volgende dag al binnen gekregen, zeer goed verpakt en voorzien van een beschrijving. Top!

• S.E.T Elektrotechniek
    Geverifieerde klant van Avicam

Super snelle levering goede prijs, netjes verpakt

• Rob Niekerk
    Geverifieerde klant van Avicam

Geen goede beschrijving om camera aan te melden! Diverse

Antwoord van Avicam

Bedankt voor uw review. Voor deze camera leveren wij altijd onze eigen handleiding hardcopy mee. Als u die precies had gevolgd, dan kon u de installatie binnen 10 minuten uitvoeren. Bovendien heeft u ons op 1 dag 8x gebeld en wij hebben u ten alle tijden zo goed mogelijk geholpen. Ondere andere met de installatie van de Micro sd kaart waar u moeite mee had. Wij hebben zelfs foto's voor u gemaakt om dit te vergemakkelijken/uit te leggen. Uiteindelijk heeft u de camera toch werkend gekregen, dus dat is fijn.

• B Dijkstra
    Geverifieerde klant van Avicam

Goede service! Avicam nam telefonisch contact op na de bestelling, en heeft kosteloos een duurdere set geleverd om op tijd te kunnen leveren.

• Stichting Artofacto
    Geverifieerde klant van Avicam

Goede telefonische nazorg bij installatie en ruim keus voor een goede prijs.

• Mark De Ruijter
    Geverifieerde klant van Avicam

Ik ben zeer goed geholpen door de eigenaar van Avicam.
    Na telefonisch contact ben ik naar zijn zaak in Zoetermeer gegaan om een twee 8 mp camera’s en een recorder van Dahua aan te schaffen. Ik kreeg zeer goed advies, alles zelf geïnstalleerd en aangesloten en het werkt werkelijk voortreffelijk.
    Ik ben dan ook zeer tevreden met Avicam en de service ervan.
    Nadat ik zelf met wat instellingen had veranderd was ik echt 1 camera kwijt op mijn beeld, ik kwam er niet uit en belde naar Avicam. Deze hebben mij telefonisch zeer goed geholpen en alles werkt weer prima.
    Ik raad Avicam dan ook echt aan als u beveiligingscamera’s wilt gaan aanschaffen.

• Rolf
    Geverifieerde klant van Avicam

Super advies en niet de duurste optie maar de beste. Super service. Hartelijk dank!!

• Liesbeth Dijkshoorn
    Geverifieerde klant van Avicam

Product mist een handleiding.

Antwoord van Avicam

Bedankt voor uw review. Als u de QR code op de verpakking had gescand, dan kon u eenvoudig de complete handleiding downloaden. Om dit makkelijker te maken, hebben wij recent een eigen handleiding voor deze camera gemaakt. Deze gaan wij vanaf nu meeleveren.