Avicam
Kwaliteit vinden wij een belangrijk aspect en selecteren daarom alleen de beste IP camera's, babyfoons en camerasystemen met hoogwaardige specificaties. Zo zijn alle camerasystemen minimaal FULL HD of hoger en beschikken deze over een interne Harde Schijf van 1TB of hoger. Ook heeft ieder camerasysteem eigen professionele software waarmee je gratis de beelden live kunt bekijken op jouw smartphone, tablet en PC.
bewakingscamera ip camera's
9,4

Taal

• Kees van Dijk
    Geverifieerde klant van Avicam

Ik had zelf een pakket samengesteld maar dat bleek niet geheel goed op elkaar aan te sluiten en nog voor het versturen werd ik gebeld met advies. Dat is nog eens proactief handelen.

• JH

Prima service en uitleg.

• Hoe beoordeel je Avicam?

• Wilfried Amandels
    Geverifieerde klant van Avicam

Spijtig dat de levering drie dagen in beslag nam waardoor ik tweemaal thuis heb moeten blijven

• Den Pronk
    Geverifieerde klant van Avicam

Zeer correcte communicatie en uitlevering van producten

• Ruud De veld
    Geverifieerde klant van Avicam

Goede service en uitleg. Ook vragen achteraf via mail netjes antwoord.

• Hennie van Dongen

Netjes geleverd

• Paul Janssen
    Geverifieerde klant van Avicam

Zowel bij de contacten, aankoop en ondersteuning en nazorg bij de installatie van het beveiligingssysteem hebben wij Avicam als betrouwbaar, professioneel, klantvriendelijk en klantgericht (maatwerk) ervaren. Wat ons betreft een aanrader.

• Rick Vedder
    Geverifieerde klant van Avicam

Top service en milo staat je netjes te woord en helpt waar hij kan. Super snel geleverd. Grt rick

• milo

Mijn favoriete camera's ezviz
    Plezier om met de camera's van ezviz te werken
    Aangename medewerkers in de winkel
    Bij wie je met vragen terecht kunt

• Addy
    Geverifieerde klant van Avicam

Goede service, snel antwoord.

• Ingemar Tor
    Geverifieerde klant van Avicam

Geweldige service. Goede uitleg voor instaleren camera en recorder . Plus punt is men heeft materialen op voorraad. Mooie winkel met genoeg optie op cameras en alarm pakketen .

• Gebr. Romijn
    Geverifieerde klant van Avicam

mooie prijs, en levering.

• cc

goede kwaliteit

• Guy B
    Geverifieerde klant van Avicam

Super tevreden snelle levering en top camera zowel ‘s nachts als overdag perfect en duidelijk beeld die wordt opgenomen met de bijgeleverde recorder en niet te vergeten een Nederlandstalige uitleg voor de installatie. Geen vertraging op beeld niettegenstaande ik de camera op wifi heb aangesloten kortom top!!!

• Kevin
    Geverifieerde klant van Avicam

Om 15u besteld en de dag erna alles netjes geleverd. Producten zoals beschreven. Via de chat werden al mijn vragen snel beantwoord.

• PeterY
    Geverifieerde klant van Avicam

Duidelijke reacties en adviezen, snel verzonden en het artikel dat retour moest hebben ze keurig gecrediteerd zonder gedoe.

• Leo van de Laar

Prima eea afgehandeld

• Charme Van Steef
    Geverifieerde klant van Avicam

Super service! Snel antwoord en top systeem

• Dina Verijser

Goede camera