Avicam
Kwaliteit vinden wij een belangrijk aspect en selecteren daarom alleen de beste IP camera's, babyfoons en camerasystemen met hoogwaardige specificaties. Zo zijn alle camerasystemen minimaal FULL HD of HD en beschikken deze over een interne Harde Schijf van 500GB of 1TB. Ook heeft ieder camerasysteem eigen professionele software waarmee je gratis de beelden live kunt bekijken op jouw smartphone, tablet en PC.
Ip camera's, Babyfoons, Complete camerasystemen

• Piet Lobler
    Geverifieerde klant van Avicam

Snel in hiis, prima hulp online en per telefoon

• Roel van de Wiel
    Geverifieerde klant van Avicam

Mooie Prijzen en goed bereikbaar voor hulpvragen !

• Hoe beoordeel je Avicam?

• Kirsten
    Review voor Avicam

Super slechte klantenservice. Ik zou niet aanraden hier producten te bestellen. We hebben een babyfoon besteld die via de telefoon werkt. Deze werkte toch niet naar behoren en we willen deze terug sturen. Zit geen factuur of retourformulier bijgevoegd in de bestelling. Ook zit er geen retourformulier bij de factuur via de mail. Aangezien we dus net een baby hebben zijn we daar druk mee en schiet het er bij in om te zoeken hoe je de bestelling retour kan sturen. Toen ik tijd had om te bellen gaven ze aan dat ik 20 dagen geleden heb besteld en dat de termijn voor het retourzenden 14 dagen is. Totaal geen begrip van dit bedrijf.

Antwoord van Avicam

Beste Kirsten, Zoals elke webshop hanteren wij een herroepingstermijn van 14 dagen. Binnen deze periode mag je de bestelling retourneren en ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. De factuur wordt automatisch via de mail verstuurd, dus die heb je ontvangen. Het herroepingsformulier kun je eenvoudig onderaan de website vinden en downloaden.

• Beatrice Mooren

Prijs kwaliteit

• Vincent Wielders

• Rob Claasen
    Geverifieerde klant van Avicam

Snel geleverd en goede service nadat ik iets verkeerd had ingesteld

• Ron
    Review voor Avicam

Super fijne shop, ik heb een set gekocht van 4 kanalen, omdat deze niet op voorraad was hebben ze me een 8 kanaal’s gestuurd zodat ik niet een week moest wachten, zonder bijbetaling. En ik kan later ook nog eens uitbreiden. Echt toppertjes. Ook de communicatie is geweldig. Ik bestel best veel op internet, maar deze firma staat bij mij toch wel aan de top. Een aanrader om goed en netjes zaken mee te doen. 👍😎👍

• vermeulen
    Review voor Avicam

perfecte service bij vragen word je netjes en goed geholpen ze weten waar ze over praten echt een aanrader

• Linda Schouten

Snel en goede producten

• Jos Dijkhuis
    Geverifieerde klant van Avicam

Goede kwaliteit en snelle levering en installatie niet heel moeilijk.