Aydo Deco 3D Wandpanelen

Aydo Deco 3D Wandpanelen

Aydo Deco Steenstrips en Wandpanelen! Sinds 2016 de steenstrips specialist in Nederland. Wij verkopen prachtige doe het zelf producten voor alle binnen en buiten muren!
3D Wandpanelen, Steenstrips, Marmer PVC
1.259 klantbeoordelingen
Filter 992 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 653 met beschrijving

• Cindy Pot
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Prachtige producten! Snelle levering en netjes verzonden.

• Ashmara Brader
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Snelle levering. De wandtegels waren mooi van kleur en goed verpakt. Ik weet nog niet de kwaliteit van het product, maar ik verwacht daar geen problemen

• Hoe beoordeel je Aydo Deco 3D Wandpanelen?

• Ak Stuij

Leuke panelen
    Vriendelijk personeel

• Harun Boz
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Mooi spul. Alleen 1 doos waren de hoekjes van ingedeukt. Heb het toch gebruikt. Binnenkort de volgende project starten. Tot snel!!

• Loek Huijgens

Goede klantenservice

• Hans Meynen
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Snelle, degelijke levering... Lijm extra genomen voor zekerheid, was niet nodig op bezette muur nieuwbouw. Top product mozaiek! Zeer blij mee.

Opmerking begin ergens klein, grote tegels zorgen dat t snel 'onlosmaakbaar' vasthangt waardoor je mogelijks spaties krijgt. Probeer rij per rij aan te drukken en los te maken. Eens werking onder de knie goed hanteerbaar.

• Mike De Bruin
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Prima gasten die weten wat ze te doen staat!

Antwoord van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Goedemiddag Mike,

Wij hebben uw zonet gebeld maar kregen geen gehoor. Uit uw reactie begrijp ik dat u niet tevreden bent. Omdat er veel vraag is naar dit product willen wij dit product op halen en uw volledige aankoop bedrag vergoeden.

Als tip zou ik willen meegeven om bij ontevredenheid eerst contact op te nemen met de winkel om uw klacht of kritiek eerst te melden alvorens u een slechte recensie schrijft. Bij ons is de klant namelijk KONING, zo behandelen wij al onze klanten en daar past naar onze mening geen 2 sterren review bij.

met vriendelijke groet,

Yener

• J.P Hoogvliet
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

uitstekende servies . mis alleen nog wat meer onderbouwing . bijvoorbeeld . hoeveel lijm heb je nodig of wat voor producten voor montage bij bestelling.

• Freek Slot
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Goede producten/ prijs verhouding, uitstekende service en snelle levering

• Stefan van der Lubbe
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Mooie tegels en zeer snelle levering