Aydo Deco 3D Wandpanelen

Aydo Deco 3D Wandpanelen

Aydo Deco Steenstrips en Wandpanelen! Sinds 2016 de steenstrips specialist in Nederland. Wij verkopen prachtige doe het zelf producten voor alle binnen en buiten muren!
aku panelen wandpanelen steenstrips
9,3
Filter 2152 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1642 met beschrijving

• Annette Bohms
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Zoals verwacht een mooi product. Makkelijk op maat te maken. Snelle levering.

• Loes
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Hele mooie platen en supersnelle service

• Hoe beoordeel je Aydo Deco 3D Wandpanelen?

• M. Verdonk
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Wandpanelen: Op de site al wat bekeken en staaltjes opgevraagd. Deze waren netjes bezorgd. Daarna winkel bezocht om de wandpanelen ook te bestellen en ook even in de werkelijke grote te bekijken. Super service en snel besteld en geleverd. Zeer aardige bezorger, ook keurig op de afgesproken tijd aanwezig

• Darko Dj
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Mijn product was beschadigd, hier achtergekomen na het plaatsen en verwijderen plastic. Ze stonden ineens voor de deur met een nieuwe maar daar had ik niets aan. Daarna niets meer gehoord.

• Solange Brigitha
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Produkt is uitstekend en snel bezorgd

• Linda Emmery
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Ben zeer te vreden oven mij panelen ,en ook de levering de dag na mijn bestelling waren ze al geleverd .Dank u wel

• Gerard Knuiman

Geweldig service Snelle levering Makkelijk te verwerken
    Kwaliteit Wandpanelen voor eerlijk tarief.

• D de Charon de Saint Germain
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

We hebben 2 samples besteld van de akoestische panelen met vilt. Heel fijn dat dit wordt aangeboden voor een leuke prijs. Zo kan je het thuis mooi bekijken bij je interieur en en de kleuren van de muur. Zo blijkt toch dat onze eerste keuze niet de beste was. Het was snel en goed geleverd. Duidelijke communicatie in de mail.

• Ayla Civelek

Correct en kwaliteit

• Moro Sambo
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Geweldig producht. Bestald 2 dagen binnen echt super service. Zaker ga ik de rest bestellen.

• Valérie Doenbeek-Meirlaen

Snelle levering, goed verpakt. TOP

• MQ
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Het materiaal is makkelijk in bewerking/verwerking. Doordat het maar een paar millimeter dik is, zijn de randen goed af te werken.

• Joshua Barron
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Snelle levering en het product was van top kwaliteit

• Philip De Bleser

Goede en correcte service. Snelle levering en goede producten. Aanrader

• Robert April
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Goede uitleg en goede kwaliteit

• Arjanne
    Review voor Aydo Deco 3D Wandpanelen

Mooi product, gemakkelijk op maat te snijden en te plakken.

• Koert Withagen

Snelle service

• Bram van Dijk
    Review voor Aydo Deco 3D Wandpanelen

Mijn ervaring met Aydo Deco was uitstekend! De wandpanelen die ik heb gekocht zijn van topkwaliteit en zeer duurzaam. Het assortiment is breed en biedt opties voor elke smaak. De klantenservice tijdens het bestelproces was uitzonderlijk attent en professioneel. De producten werden op tijd geleverd en waren gemakkelijk te installeren. Ze hebben het uiterlijk van mijn huis aanzienlijk verbeterd. Ik zou Aydo Deco zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar de beste wandpanelen op de markt. In vergelijking met andere aanbieders steekt Aydo Deco duidelijk boven de rest uit. Ze verdienen absoluut vijf sterren!

• Traian Pol

Top quality

• Hans Stalpers
    Geverifieerde klant van Aydo Deco 3D Wandpanelen

Snelle levering ziet er prachtig uit, wij zijn er blij mee