Ayous Houten Gevelbekleding

Ayous Houten Gevelbekleding

Ayous.nl is opgericht in 2020. Door jarenlange ervaring met ayous hout hebben wij de kennis en kanalen om uw de beste prijs-kwaliteit te kunnen bieden met een specialistisch advies en service.
Ayous Triple Rhombus profiel, Ayous Channelsiding, Ayous Planchet

• Jeanine Blokland
    Review voor Ayous Houten Gevelbekleding

Goede service, snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

• Sjaak
    Review voor Ayous Houten Gevelbekleding

Het ayous hout was van goede kwaliteit, en vergeleken met andere leveranciers scherp geprijsd. Levertijd volgens afspraak en een mooi resultaat.

• Hoe beoordeel je Ayous Houten Gevelbekleding?

• Cor Engberink
    Review voor Ayous Houten Gevelbekleding

Klantgericht, snelle levering en juiste prijs

• Barbara Bruggeling
    Review voor Ayous Houten Gevelbekleding

Wij hebben de planken op onze bestaande schutting bevestigd waardoor dit een luxe uitstraling geeft. Er wordt heel erg meegedacht waardoor het resultaat er zeker mag zijn! Ook de prijs/kwaliteit is goed. (ik heb veel gezocht op internet en Ayous.nl kwam als beste uit de "test" ;-))

• Kees Groot
    Review voor Ayous Houten Gevelbekleding

Prettige en klantgerichte samenwerking. Het bedrijf denkt met de klant mee naar het zoeken van de best denkbare oplossing. Het bedrijf staat ook open voor reflectie en stelt zich open voor vernieuwing/verandering.

• Roland Verhees
    Review voor Ayous Houten Gevelbekleding

Ayous heeft ons prima geholpen met alle vragen over verwerking, behandeling en maatvoering. Service is top en snel. De houtlevering was perfect verpakt en geleverd volgens afspraak. Het hout zelf was erg maatvast en van een prachtige kwaliteit. Ayous is absoluut een aanrader.

• Gaëtan
    Review voor Ayous Houten Gevelbekleding

Prima service én naservice, vlotte communicatie. Snelle levering en kwalitatief goed product. Enkele latten waren beschadigd en werden zonder probleem vervangen.

Antwoord van Ayous Houten Gevelbekleding

Goedemiddag, Goed te lezen dat u tevreden bent. Ook hartelijk dank voor de foto´s!

• Dennis
    Review voor Ayous Houten Gevelbekleding

Prima service en mooie kwaliteit hout.

De levering heeft wat langer op zich laten wachten door een probleem van de beschikbaarheid. Gedurende deze periode regelmatig contact gehouden over de voortgang. En uiteindelijk dik tevreden met het geleverde hout (ayous).

Dag Dennis,
    Dank voor de bestelling en je geduld. Succes met de klus en we zien de foto´s graag tegemoet. Groet, Tymen

• M. de Leeuw
    Review voor Ayous Houten Gevelbekleding

Dankzij Tymen van Ayous.nl een flinke bestelling kunnen plaatsen voor de gehele gevel (200+m2) van onze nieuwbouwwoning (zelfbouw) in zowel 18cm board als 9cm rhombus. Groot pluspunt voor ons wat het goede meedenken, zowel in de bestelling als in de levering. Dit zorgde ervoor dat we erg tevreden waren over Ayous.nl en we hen sterk zouden aanbevelen aan anderen.

• Dijkhof Groningen

Binnen een week geleverd

Antwoord van Ayous Houten Gevelbekleding

Geachte heer Dijkhof, Dank voor uw recensie. Wat zouden we moeten doen om 5 sterren te krijgen? Groet Tymen