B2B Flowers BV
Eeuwige bloei: Geniet van de schoonheid van bloemen zonder de zorg voor onderhoud. Onze droogbloemen en zijden bloemen behouden hun frisheid en levendigheid voor altijd. Stijlvolle variëteit: Van romantische rozen tot weelderige pampasgras, onze collectie biedt een scala aan prachtige bloemen.
5.754 klantbeoordelingen
Filter 4324 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3407 met beschrijving

Taal

• Dieuwke Van Dijken
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Supergave olijftakken, verser kan het niet, TOP

• Marina Totté
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Kunst tulpen zien er heel echt en prachtig uit.

• Hoe beoordeel je B2B Flowers BV?

• Yolande Claesen
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Zeer mooie en gevarieerde collectie. Ik geniet van de bloemen in de hall en in mijn bureel.

• Laetitia S.
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Je n’ai pas reçu mon colis… J’ai contacté le service client… je n’ai plus aucune réponse, ni par mail ni par messages sur whatsapp… Trop déçue, je ne recommanderais pas…

• Cleo
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Gebrekkige communicatie over een product wat waarschijnlijk niet leverbaar is (zag ik op een credit nota. Balen, want het is voor een belangrijke dag. Daarna gemaild, maar geen enkele reactie mogen ontvangen. Geld nog niet retour. Niet mijn soort webwinkel!

• A Richard
    Review voor B2B Flowers BV

The quality of the flowers is extremely disappointing. They all break and end up in junk... it's clearly not worth the price.

Antwoord van B2B Flowers BV

Hello,
    It's a pity that you make such a review.
    You ordered fresh baby's breath from us and we delivered it promptly. Because you thought it was dried gypsohilia, you left the gypsohilia in the box for 3 weeks.
    And now that you open the package it is moldy and you blame us for that.
    That's not fair.
    We have always responded promptly and we also delivered very quickly for the product that was not included.
    Kind regards, Maria

• Johanny
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

In verband met Koningsdag duurde verzending wat langer en natuurlijk wil je vandaag besteld, eigenlijk gisteren geleverd. Maar wat een mooie zijden orchideeën. Ze zijn echt meer dan prachtig en zo zorgvuldig en goed verpakt. Iedere dag genieten van deze prachtige kwaliteit bloemen. Super blij mee.

• Hugo Vandenborne
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Alles prima verlopen. Van bestelling tot degelijke verpakking en snelle verzending. Top!

• Karin V.
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Netjes verzorgd en snel in huis.

• Marja Willemsen

Perfecte service nog bedankt

• R Broekzitter

Perfect in gepakt

• JAN Hilhorst
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Moest steeds lang wachten op antwoord...2de bestelling was maandag verpakt maar woensdag pas verstuurd..kwamen als cadeau te laat

• Dirk B

Mooie droogbloemen

• Anne
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Uitstekende kwaliteit, heel goed verpakt en snel geleverd

• Marjon Folkerts

Prima snelle levering

• Jpj Buyzert
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

mooie bloemen en een goede service

• Suzanne
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Snel geleverd en goed verpakt. Helaas is een groot deel van de droogbloemen van zulke lage kwaliteit dat ze niet bruikbaar zijn.

• Carolien
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Mooie prijzen, goeie service, vriendelijke mensen

• Geen

Snelle levering. Keurig verzorgd

• Catherine Andrien
    Geverifieerde klant van B2B Flowers BV

Livraison très rapide, un grand merci. Parfait.