BAESS
BAESS richt zich op natuurlijke en duurzame verzorgingsproducten. Het merk staat bekend om zijn kwalitatief hoogwaardige en effectieve producten die zowel geschikt zijn voor mannen als vrouwen.
9,2

• cristel Methorst
    Geverifieerde klant van BAESS

Snelle levering, helaas terug moeten sturen maar ook dat liep vlekkeloos. Top!

• Jesse
    Review voor BAESS

Scheerapparaat doet zijn werk goed en de trimmer wordt met verschillende kammetjes geleverd! Dik tevreden en ik ben blij met mijn aankoop

• Hoe beoordeel je BAESS?

• S.T. Langelaar
    Geverifieerde klant van BAESS

Snelle en correcte levering. Klantenservice goed bereikbaar en op emails wordt snel gereageerd. Snelle levering.

• Math Rietjens
    Geverifieerde klant van BAESS

Sorry het product valt zeer tegen het enigste wat goed werkt is de neustrimmer het scheer apparaat is waardeloos echt kermis spul spijt dat ik het heb gekocht weggegooid geld

• Frans Bertrand
    Geverifieerde klant van BAESS

Mooi product. Snelle afhandeling en snelle bezorging.
    Tevreden klant. Mijn dank.

Antwoord van BAESS

Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons product, de snelle afhandeling en bezorging. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! Als je ooit nog vragen hebt of iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar.

Hartelijke groeten,

• John Geelen

Snelle service!

Antwoord van BAESS

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat we je bestelling snel hebben kunnen bezorgen. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Happy shopping!

Groetjes,

Geweldig service

• Mieke Verpoorte-Geertse

xxxxxx

Antwoord van BAESS

Heel erg bedankt voor je review! Het lijkt erop dat je woorden ons sprakeloos hebben gemaakt. We hopen dat je blij bent met je aankoop en dat we je in de toekomst weer van dienst mogen zijn. Tot ziens!

Groetjes,

• Dionne R.
    Review voor BAESS

Hele goede kwaliteit voor deze prijs! Fohn blaast hard en voelt heel sterk aan wat ik niet had verwacht, omdat je hem in kan opvouwen.

• Chantal

Snelle levering, goede service

• Shaleen Joeglal
    Geverifieerde klant van BAESS

Product is niet zoals beschreven, epilator werkt niet goed

Beste Shaleen,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons product te delen. We vinden het spijtig om te horen dat de epilator niet aan je verwachtingen voldeed en dat het product niet zoals beschreven werkte.

We begrijpen hoe belangrijk het is om een product te hebben dat goed presteert en we willen graag helpen om dit probleem op te lossen. Zou je alsjeblieft wat meer details kunnen delen over de specifieke problemen die je met de epilator hebt ondervonden? Dit zal ons helpen om het probleem beter te begrijpen en te kijken hoe we het kunnen oplossen.

Ons doel is altijd geweest om onze klanten tevreden te stellen en we willen er zeker van zijn dat je een positieve ervaring hebt met onze producten. Als het product defect is, staan we klaar om je te helpen met een retourzending of een vervanging.

Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice op info@baess.nl en we zullen ons best doen om dit probleem snel en naar tevredenheid op te lossen.

Nogmaals bedankt voor je feedback, want dit helpt ons om onze producten en diensten te verbeteren.

Tom

BAESS

• H VAN DELDEN
    Geverifieerde klant van BAESS

Snelle levering en goed product

• Wiktoria Burza
    Geverifieerde klant van BAESS

Fast delivery, beautiful design, easy to use

• HG van leeuwen

na 1 dag al geleverd,

• M van den Bos

Retourzending even uitzoekerij.
    Maar eenmaal gevonden snel en goed geregeld.

• Albert Zonneveld

Snelle levering.

• Heidi
    Geverifieerde klant van BAESS

Prima en snelle service, top!

• J.H. Thijs-Holt
    Geverifieerde klant van BAESS

Nadat bleek dat we het verkeerde geleverd hadden gekregen, contact opgenomen en de volgende dag was het bestelde artikel in huis! Prima geregeld!