BBQ Correct

BBQ Correct

"BBQ Correct, Hier heeft u alles wat u nodig heeft! Met een super groot assortiment aan accessoires vind u hier wat u nodig heeft! Prachtige Kamado BBQ van de beste merken! Prachtige toppers waar wij samengestelde pakketten aan u verkopen! Ik zeg neem een kijkje!"
De zekerheden van https://bbqcorrect.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

BBQ Correct is ontstaan vanuit een webshop in 2020. Inmiddels heeft bbq correct een prachtige showroom in Loosdrecht.

Ik vind het heel belangrijk dat als ik iets koop op een webshop dat het veilig gaat. Bij mij staat de klant altijd op 1 , ik wil dat als de klant op mijn webshops komt dat ze vertrouwen krijgen. De klant dit voelt veilig , hier kan ik wat bestellen. Daarnaast vind ik dat de klant goede service ontvangt, wij reageren vaak binnen 1 uur al op uw mail , ook in het weekend. Mocht u iets vinden wat beter kan? Mail dan naar svaspecialisten@gmail.com

Bekijk Manifest