BENDL

Bij bendl® houden we van onze planeet. Daarom zorgen we ervoor dat de impact die we erop maken zo klein mogelijk is. De bendl® sustainable fashion & lifestyle collectie wordt in ons Limburgse atelier handgemaakt van lokaal ingezameld afval en restmateriaal in samenwerking met een sociale werkplaats.

9,5

• Sanne
    Review voor BENDL

Mooie degelijke producten en snelle service. Mijn man is blij met z’n riem.

• Debbie

Mooi product

• Hoe beoordeel je BENDL?

• Frederieke
    Geverifieerde klant van BENDL

Mooie prijzen en goede service!

• Anouk Hack
    Geverifieerde klant van BENDL

Hondenspeeltje was binnen 5 minuten kapot..

• Corne Van t klooster
    Geverifieerde klant van BENDL

Leuke producten maar veel te duur.

Hoi Corne,

We streven ernaar om onze producten van hoge kwaliteit te maken, maar ik begrijp ook dat prijs een belangrijke factor is. Ik wens je veel plezier met je bestelling.

• Lia

uitstekende snelle service

• Nico Schoots
    Geverifieerde klant van BENDL

betaald met cadeaukaart, helaas wordt de kaart ongeldig terwijl er nog een bedrag opstond

Antwoord van BENDL

Beste Nico, ik verzoek je om contact op te nemen met de uitgever van de cadeaubon ohmygood.
    Wij hebben geen inzage hoeveer er saldo er nog op een kaart staat en kunnen dit ook niet aanpassen. Zou zonde zijn als het saldo niet gebruikt wordt.
    Het is ook mogelijk om het restant te doneren aan een goed doel,

• Karlijn De Goede
    Geverifieerde klant van BENDL

Zeer mooie en eerlijke artikelen. Een erg mooie riem besteld en ontvangen. Snelle service

• Gerrit
    Review voor BENDL

Heel fijn contact met Bendl, hebben veel tijd en moeite genomen om tot een mooi gepersonaliseerd product te komen. De onderzetters zijn mooi verpakt, zien er keurig uit en waren perfect als kerstattentie.

• Corien van Rijnswou
    Geverifieerde klant van BENDL

Voor 25 euro heb je wel erg weinig keus. Dit is het bedrag dat in het kerstpakket zat. Brandslagriem genomen. Niet zo fraai.

• Erik
    Geverifieerde klant van BENDL

De prijs vind ik te hoog voor deze armbanden. Wel een leuke aanvulling op mijn andere armbanden. Snel verstuurd en binnen. Milieuvriendelijk verpakt in aparte doosjes.

• Gerrit Goossens
    Geverifieerde klant van BENDL

Ondanks de feestdagen was de bestelling zelfs voor oudjaarsdag in huis én de riem was nog mooier dan ik verwacht had! TOP!

• AJP Smits
    Geverifieerde klant van BENDL

Door drukte bij PostNL duurde de levering wat langer. De maatvoering is aan de krappe kant, ik meet tussen 90 en 100 cm en dan is de maat 95 ,ik heb meerdere riemen van die maat, maar deze is eigenlijk te krap, het gaat net.

• Stijn
    Geverifieerde klant van BENDL

Heb een zwarte brandweerslag armband gekocht. Erg mooi en eenvoudig korter te maken. Eea voldoet aan mijn verwachtingen. Contact met webshop is ook erg fijn verlopen.
    Aanrader!

Antwoord van BENDL

Dank voor de review en veel plezier met de armband!

• Steven Verstoep

okokok

Antwoord van BENDL

Dank voor de review, hopelijk nog steeds okokok ;)

• Trudy Wiendels
    Geverifieerde klant van BENDL

Aanvankelijk niets ontvangen. Goed mailcontact en alsnog gekregen. Mooi produkt!

• Margo Bolenius
    Geverifieerde klant van BENDL

Prima service en mooie producten!

Antwoord van BENDL

Dankje Margo! Wat fijn om te horen.

• Wien Buekens
    Geverifieerde klant van BENDL

Goede service! Antwoorden snel op een bericht en helpen je verder wanneer er zich een probleem voordoet. Top! 👌

• Nathalie Mees
    Geverifieerde klant van BENDL

Wat 'n gave riem!!! Ben er heel blij mee! Maat is perfect! Bezorging was uitstekend. Sneller dan verwacht!

• Anja De Keijzer-Wong

mooi en goed product.

Antwoord van BENDL

Dank voor de review en veel plezier met de bestelling Anja.