BIOMOM BOX

Een ''doe-het-zelf'' box voor pure zorg voor mama & kind. Deze box bevat natuurlijke & biologisch gecertificeerde producten om jou als nieuwe moeder te helpen om snel én op een gezonde manier er weer bovenop te komen.

Denk aan helende theeën, rauwe kokosolie voor jou en je baby's huid, genezende stoombadjes, een kruiden borstvoedingmelange om je te helpen bij lactatie, pure Aleppozeep zonder giftige stoffen die je huid kunnen irriteren en nog veel meer! Het mooie van deze kit is dat je de ingrediënten eindeloos kunt combineren en aanpassen naar jouw wens.

Wij verkopen ook losse aanvullende producten voor nog meer zorg.
Filter 433 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 425 met beschrijving

• Maroua
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Echt een aanrader! Volg haar ook op Instagram. Hele lieve dame.

• Angelique Tichelaar
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Fijne service, goede kwaliteit producten en met zorg verpakt

• Hoe beoordeel je BIOMOM BOX?

• Char
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Top producten op de website met snelle levering. Voor vragen kan je altijd appen wat het extra fijn maakt als zoekende of vergeetachtige new mom

• Mahnoor Khan
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Hartstikke top producten en goede en snelle service!

• Yunuz Cinar
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Ik weet niet of het probleem door jou wordt veroorzaakt, maar mijn bestelling wordt voortdurend uitgesteld. Ik bestelde vóór 12.00 uur op de 15e van de maand, het kwam de avond van de 18e thuis. postnl bleef de aankomstdatum uitstellen. Je hebt je belofte gehouden, maar ik was een beetje boos omdat post nl het steeds uitstelde.

Antwoord van BIOMOM BOX

Hi Yunuz,

Wat naar dat dit zo verloopt via Post NL, we zien het inderdaad nu via jouw T&T dat het wat misloopt qua bezorging. We hebben helaas geen regie op de bezorgers, we doen onze uiterste best om de pakketjes zsm op te sturen zodat ze gauw binnen zijn, maar uiteindelijk neemt Post NL het over. Heb je al contact gehad met Post NL zelf? Mocht het deze week niet binnen zijn, zullen we proberen een interne onderzoek te laten starten. Wellicht is het druk bij jouw bezorger waardoor hij het telkens uitstelt. We begrijpen uiteraard dat dit niet fijn is voor jou.

• Rosalia Costa

Altijd tevreden

• Merve Soysal
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Hele lieve onderneemster met super producten! Vooral de panjiri is een verslaving!

• Julie Prosmans

Wauw wauw wauw, dank je om te doen wat je doet! Veel liefs Julie 💋

• Yous
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Snel geleverd en super producten. Ben met name dol op de Panjiri.

• Ghizlan Bouchalga
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Goede service, erg behulpzaam bij vragen en reageert erg snel

• Sabelles
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Allahumma Barik, alles is helemaal top! Super snelle levering ook, ik ben ontzettend tevreden.

• Kim Gerdsen

Mooie producten
    Snelle service

• Martine Schoe
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Snelle levering, mega goede hulp als je een vraag hebt. Goed en netjes verpakt.

• Burcin karatas

Mooie prijzen snelle levering

• Gulay Ekici

Super!

• Annabel
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Snelle levering! En hele fijne producten, ben benieuwd naar de Panjiri!

• Samy Hakizimana
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Top Service, Besteld om 14:00. En om 16:00 kon ik komen ophalen.

• Asmae Azzazi
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Altijd een hele fijne en snelle service, bestelling kan vaak dezelfde dag nog worden afgehaald. Top!

• Sarah
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Kwalitatieve producten. Mom me time thee is heerlijk en goede service!

• Lilian Hansen
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Inderdaad een snelle levering, heel fijn.