BIOMOM BOX

Een ''doe-het-zelf'' box voor pure zorg voor mama & kind. Deze box bevat natuurlijke & biologisch gecertificeerde producten om jou als nieuwe moeder te helpen om snel én op een gezonde manier er weer bovenop te komen.

Denk aan helende theeën, rauwe kokosolie voor jou en je baby's huid, genezende stoombadjes, een kruiden borstvoedingmelange om je te helpen bij lactatie, pure Aleppozeep zonder giftige stoffen die je huid kunnen irriteren en nog veel meer! Het mooie van deze kit is dat je de ingrediënten eindeloos kunt combineren en aanpassen naar jouw wens.

Wij verkopen ook losse aanvullende producten voor nog meer zorg.

• Rma
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Super snel geleverd. Alles super netjes ingepakt. De Shea butter is top spul. De panjiri nog niet getest. Die bewaar ik nog even. Allemaal fijne en biologische producten

• Nm Toom
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Snelle levering en hele fijne producten!!

• Hoe beoordeel je BIOMOM BOX?

• Araz Nazareet
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Klant al meer dan 2 jaar en kan ik in 1 woord zeggen GEWELDIG!!! En wat zijn we gezegend met jou ❤️ dank je wel 🙏

• Nurselin Kizilaslan
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Altijd super snelle service!

• Michaela

Top service en kwaliteit

• Anoniem
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Geweldige service!! Binnen 24uur bestelling in huis.

• Lisa
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Veel te lang moeten wachten op de bestelling vooral omdat het voor een kraamcadeau ging. Erg prijzig

Antwoord van BIOMOM BOX

Beste Lisa,

Wat jammer dat je het niet prettig hebt ervaren. Zoals je ziet in de reviews doen we ons uiterste best om alles z.s.m. de deur uit te sturen. Je hebt in de avond van 29 maart besteld (Goede Vrijdag).

Alle bestellingen van vrijdagavond worden normaliter maandag opgestuurd, dit kon helaas niet dit keer vanwege Pasen op maandag. PostNL pakte dit dinsdag op en je pakket is 4 april aangekomen. Dit allemaal valt onder onze verzendtijd van 2-3 werkdagen.

Normaliter is het binnen een werkdag bezorgd, maar helaas vanwege de drukte door Pasen heeft het iets langer geduurd.

We hopen je voldoende te hebben geïnformeerd.

Warme groet,

Safia Q. | OrganiCare

• Zoë
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Super producten en een leuk persoonlijk geschreven kaartje!

• Naomi
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Fijne producten en goede service

• Sana El

Snelle

• Cansu Ibis

Panjiri

• Sarah Azerar
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Ze hebben enorm veel kennis in huis en staan je razendsnel te woord. Helemaal tevreden!

• Feten Gabsi
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Heel blij met de bestelling. In zeer nette staat afgeleverd.

• Cansu Ozturk
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Zeer tevreden over de service!

Ik heb onlangs wat besteld bij Biomom. Ze hadden gezien dat ik mama dag van vitakruid had besteld en de foliumzuur. Ik kreeg vervolgens een berichtje met informatie over dat er in de vitakruid al foliumzuur zat. Als ik dus samen zou slikken wat ik had besteld zou ik kans hebben op een overdosering. Uiteindelijk hebben ze de foliumzuur geannuleerd en het bedrag terug gestort.

• Tessa Aldewereld
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Snelle levering en er zaten allemaal extraatjes bij!

• Kubra Aydogdu
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Mooie producten. Snelle levering. Dankjewel!

• Zainab Karimi
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Goede snelle service met top producten!

• Meryem Seker Coskun
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Goede service snelle levering. Vind het wel prijzig mag wel een keer met een actie of een mooie korting komen. :)
    Wel heel lief met een gepersonaliseerde brief erbij.

• Anne Willebrands
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Geweldig snelle bezorging, dag later al in huis. Super lief briefje bij mijn bestelling. Top!

• Jehona
    Geverifieerde klant van BIOMOM BOX

Snelle levering en mooi pakketje met gepersonaliseerd woordje erbij. Mega tof en attent. Danku