BOOMERANG Items

BOOMERANG Items

BOOMERANG Items is een webshop en boutique voor first class, second hand items.
Van tweedehands meubels, vintage woonaccessoires, goedkope dameskleding, schoenen & accessoires tot eigenlijk alles wat nog love heeft, kun je bij ons kopen.

In onze online kringloopwinkel en boutique vind je kringloop-pareltjes in alle interieurstijlen. Of je nu van vintage, antiek, retro, brocante, modern of design houdt, BOOMERANG Items is the place to be!

Mixen & matchen, BOOMERANG Items loves it!
Kringloop shoppen is helemaal leuk en hip maar mixen & matchen is ook heel trendy. Something 2nd hand & something new, we just love it! Het is heel spannend om jouw eigen unieke stijl bij elkaar te combineren. Met de first class, second hand items én de Collectie Handpicked Items van BOOMERANG Items gaat dat je zeker lukken.

Verkopen via BOOMERANG Items
Wij verkopen dus alles wat nog love heeft. Als jij bent uitgekeken op jouw old items, geef ze dan ook door. Een ander wordt er zo gelukkig van. Je kunt bij ons dus kopen of via ons verkopen.

XOX DENIZ
Filter 644 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 447 met beschrijving

• Marjolijn
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Begreep precies wat ik wilde. Snelle levering, erg blij mee!!!

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Marjolijn voor de sterren en complimenten. Veel plezier met je aankoop! xox Deniz

• Vera Bezem
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Super service , brengen bestelde aan huis

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Vera voor je sterren en complimenten. Veel plezier met je aankoop. Fijne zondag nog, xox Deniz

• Hoe beoordeel je BOOMERANG Items?

• Smara Mirza
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Hele fijne en snelle communicatie. Komen afspraken na. Goede prijs voor glazen salontafel. Alleen zag later een geroeste poot en rating was wel zo goed als nieuw. Toch blij mee.

Antwoord van BOOMERANG Items

Hi Smara, dank voor de sterren en complimenten. Wat jammer van die poot, waarschijnlijk is bij het invoeren in de webshop een foutje gemaakt qua rating. De prijs was natuurlijk wel gebaseerd op de staat. Gelukkig ben je er toch blij mee en kun je het wegwerken of verhullen. xox Deniz

• Angèle Scheefers
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Mooie artikelen en uitstekende service

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Angèle voor je sterren & complimenten. Veel plezier met je aankoop en een fijne zondag toegewenst! xox Deniz

• Trudy
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Super snel binnengekregen en netjes verpakt. Leuke webshop met leuke spullen!

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Trudy voor je sterren en complimenten. Veel plezier met je aankoop. xox Deniz

• Peter
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Leuke kasje voor een leuke prijs gekocht

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Peter voor je sterren en complimenten. Veel plezier met het kastje. xox Deniz

• Rene Burggraaf
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Leuke zaak, waar je op een zeer vriendelijke manier geholpen wordt. Hebben bijzondere dingen.

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Rene voor de sterren en complimenten. Veel plezier met je aankoop. xox Deniz

• Ingrid Nout
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Hele goede service, leuke verkoper en hele mooie items

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Ingrid voor je sterren en complimenten. Veel plezier met je aankopen! xox Deniz

• Asha Sewgolam
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Je hebt echt ogen tekort .zulke leuke spullen ga zo door .ik ben een trotse klant

Antwoord van BOOMERANG Items

Dankjewel Asha voor je complimenten en sterren. Jij bent ook een geweldige klant. Veel plezier met je aankoop. xox Deniz

• Marijke Bijlsma
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Prachtige schoenen. Fijne communicatie. Goede service dat je nog kan retourneren.

Antwoord van BOOMERANG Items

Dankjewel Marijke voor je sterren en complimenten. Veel plezier met je aankoop. xox Deniz

• Debbie Ceylan
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Mooie kwaliteit en betaalbaar!

Antwoord van BOOMERANG Items

Allereerst nog de beste wensen voor 2023 Debbie. Bedankt voor de sterren en complimenten en natuurlijk veel plezier met je aankoop. xox Deniz

• Martin van Emmerik
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Vele allerhande artikelen tegen een meer dan goede prijs!

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Martin voor de sterren en complimenten. Veel plezier met je aankoop en alle goeds voor 2023! xox Deniz

• Albertha van der Scheer
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

|Goede service en als iets niet duidelijk is en je stuurt een bericht krijg je snel een antwoordt terug of je wordt gebeld.

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Alberta voor de sterren en complimenten. Veel plezier met je aankoop en een goede jaarwisseling toegewenst! xox Deniz

• Sabine B.
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

De leukste one-of-a-kind producten, zeer vriendelijke, klantgerichte service en niet onbelangrijk, eerlijke prijzen. Per toeval op de webshop aanbeland maar zal gelijk een ‘boomerang’ naar jullie items terugkeren.

Antwoord van BOOMERANG Items

Dat is wel een heel mooie review Sabine! Dankjewel en veel plezier met je aankopen. Tot ziens en een goed 2023 toegewenst. xox Deniz

• Jasper Steenwinkel
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Mooi divers aanbod aan vintage parels tot nieuwe eye catchers!

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Jasper voor je sterren en complimenten. Veel plezier met je aankoop! xox Deniz

• Patricia van Ballegooijen
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Alles weer perfect en snel afgehandeld 👍🏼

Antwoord van BOOMERANG Items

Dankjewel Patricia voor je sterren en complimenten. Veel plezier met je aankoop en fijne dagen toegewenst! xox

• lucia
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Mooie producten voor een mooie prijs en een geweldige service ik bestel vast nog een keer

Dankjewel Lucia voor de complimenten en sterren. Fijne feestdagen, xox Deniz

• Marian Aarts
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Goede communicatie, en op de juiste dag bezorgd.

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Marian voor je sterren en complimenten! Veel plezier met je aankoop en fijne feestdagen. xox Deniz

• Tina
    Review voor BOOMERANG Items

Kerstballen pakket besteld. Mijn vragen werden snel en vakkundig beantwoord door Deniz.
    Pakket was heel goed verpakt tegen beschadigingen. Track en trace kwam niet door in mijn mail maar die stuurde ze apart even door.
    Het is een mooie webshop en met style samengesteld. Succes ermee verder.

Antwoord van BOOMERANG Items

Wat een leuke review. Daar doe ik het allemaal voor; blije en tevreden klanten. Bedankt Tina en veel plezier met je aankoop. xox Deniz

• Jean Camp
    Geverifieerde klant van BOOMERANG Items

Artikel voldoet aan de verwachting en is in prima staat

Antwoord van BOOMERANG Items

Bedankt Jean voor je sterren en complimenten. Veel plezier met je aankoop. xox Deniz