BUBBLY&BANANAS
Welkom bij BUBBLY&BANANAS!
De webshop met feelgood items en musthaves voor jou en jouw vrienden. Wat je hier veel kunt vinden zijn producten die dagelijks gebruikt worden, gewoon omdat we ze nodig hebben, maar dan in een extra leuke uitvoering. Er is helemaal niets mis met puur functioneel maar voor mij doet het echt helemaal niets voor mijn mood dus ik kies bewust voor producten waar ik blij van word. Ik weet dat ik niet de enige ben die zo in elkaar zit en ik weet ook dat niet iedereen energie en zin in en tijd heeft voor zoekmissies. Zo werd het mijn missie om een plek op te zetten waar je omringd word door feelgood items en musthaves. Voor jezelf of om cadeau te doen, omdat je een ander dat blije momentje gunt. Ik gun het iedereen :) Have fun in de shop!
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur