Baartman Relatiegeschenken

Baartman Relatiegeschenken

Verkoop via offertes aan klanten/bedrijven (B2B)
van relatiegeschenken!

Lidmaatschap per 03-03-2017 stopgezet

9,0

• Arnoud Bartelink
    Review voor Baartman Relatiegeschenken

Wij als Hitec Power Protection BV, hebben zeer goede ervaringen met Baartman Relatiegeschenken. Met een enorme drive, beleving en creativiteit, zoekt men altijd de beste oplossing voor de behoefte die er op dat moment is, op het gebied van relatiegeschenken. Met prima levertijden, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en goede service, is het een leuk bedrijf om mee samen te werken!

• Rob Westerik
    Review voor Baartman Relatiegeschenken

Denkt met klanten mee en is altijd bereid een stapje meer te doen.

• Marjolein Boer
    Review voor Baartman Relatiegeschenken

Goede ervaringen met Baartman Relatiegeschenken. Frits denkt met je mee en gaat tot het uiterste om dingen geregeld en op tijd in huis te hebben. Erg fijne samenwerking!

• Envita Almelo BV
    Review voor Baartman Relatiegeschenken

We werden op een prettige manier geholpen met goed advies en leuke ideeën.

• Ronny Kollen
    Review voor Baartman Relatiegeschenken

Alles word netjes geregeld en in orde gemaakt. Zit het tegen op welke manier dan ook.... Dan heeft Baartman relatiegeschenken een passende oplossing. Meer dan dik te vreden over dit bedrijf!

• Frits Soetmann
    Review voor Baartman Relatiegeschenken

...Baartman Relatiegeschenken is snel ingesprongen op onze wensen met de juiste aanbiedingen en zeer scherpe prijzen.

• Tijhuis Totaalinrichting bv
    Review voor Baartman Relatiegeschenken

Baartman relatiegeschenken weet goed de vragen van de klant te beantwoorden. Of het nu een keer snel moet of een scherpe prijs of iets unieks. Bij Baartman hebben wij nog nooit mis gevraagd.

• CoffeeTainment
    Review voor Baartman Relatiegeschenken

Prettig contact, uitstekend advies en duidelijke uitleg over de mogelijkheden voor onze specifieke wensen. Ruime keuze en professionele uitstraling. Veel praktijkervaring.
    Geen idee is te gek en heb ik even geen idee, is er snel een zeer pakkende oplossing.
    Wij bevelen Baartman Relatiegeschenken graag aan.