Baaslevert

Baaslevert

Baaslevert is de bewuste leverancier voor Kinderopvang en Onderwijs.
9,5
Filter 179 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 132 met beschrijving

• MR
    Geverifieerde klant van Baaslevert

Duidelijke informatievoorziening, punctuele levering. Prima spul ter verbetering.. verstuurd doos in doos.. en

Goedemorgen MR,

Bedankt voor de 4 sterren review en de feedback!
    We wensen je veel plezier met de Picknicktafel!

• Bert
    Geverifieerde klant van Baaslevert

Goede lijm, levering is prima

Hoi Bert,

Bedankt voor de 5 sterren review!

Carina
    Baaslevert.

• Hoe beoordeel je Baaslevert?

• Het Kevertje Gastouderopvang
    Review voor Baaslevert

Voor mijn gastouderopvang een hoge box en stapelledikant + accessoires besteld. ik ben fijn geholpen tijdens het bestellen, over de levertijd en het leveren zelf word je goed op de hoogte gehouden en het plaatsen ging zeer professioneel.

Hoi Team Kevertje,

Wat een leuke review om te lezen. Super blij dat alles helemaal naar wens is gegaan, daar doen we het allemaal voor! We wensen je heel veel plezier met alles wat jullie besteld hebben!

• Annelies Loos
    Geverifieerde klant van Baaslevert

Toffe artikelen van kwaliteit en correct geleverd.

Hi Annelies,

Heel erg bedankt voor deze 5 sterren review en de positieve feedback. Heel leuk om te lezen!
    We wensen je heel veel plezier met de bestelde artikelen.

• Blijfgroep
    Review voor Baaslevert

Goede service , van te voren werd ik gebeld en hebben duidelijke afspraken gemaakt omtrent de bezorgdag.

Hoi Team Blijfgroep,

Wat fijn om deze mooie review te mogen ontvangen, super blij mee.

Lars

• Jessica Kinket - van der Hurk
    Geverifieerde klant van Baaslevert

Duidelijke foto's van de producten en een goede zoekmachine. Ook kwam het pakket snel en netjes aan.

Hi Jessica,

Bedankt voor je positieve feedback en de 5 sterren. Super blij mee!
    We wensen je veel plezier met de geleverde producten!

• marjon

snelle en correcte levering

Hoi Marjon,

Heel erg bedankt voor je positieve feedback en de 5 sterren!
    We wensen je heel veel plezier met de geleverde producten.

• Bermal Yildirim
    Geverifieerde klant van Baaslevert

Heel veel keuze en snelle levering!!!

Hoi Bermal,

Heel erg bedankt voor je 5 sterren review en de positieve feedback! Super blij mee!

• Bianca Knipscheer

prima service

Hoi Bianca,

Heel erg bedankt voor de positieve feedback en de 5 sterren. Super blij mee!

• Kinderdagverblijf de Kinderboom
    Geverifieerde klant van Baaslevert

We hadden een tafelset besteld, deze werd snel geleverd alleen niet compleet. Contact was heel goed en zij hielden ons goed op de hoogte wanneer het overige geleverd werd. Wij zijn heel tevreden over de service en kwaliteit!

Hoi Team Kinderdagverblijf de Kinderboom,

Wat een fijne review om te lezen. Super fijn dat alles opgelost is met de tafelset en dat dit helemaal naar wens is gegaan. Daar doen we het altijd voor!
    Heel veel plezier met het meubilair!

Tot de volgende keer.

• Cindy De la Rivière
    Geverifieerde klant van Baaslevert

Heel mooi en compleet set!

Hoi Cindy,

Bedankt voor je positieve feedback!
    We wensen je heel veel plezier met de Dantoy sets.

• René van Duuren

Prima materiaal en binnen 1 dag in huis

Hoi René,

Heel erg bedankt voor de 5 sterren review!
    Fijn dat jullie alles zo snel geleverd hebben gekregen.
    We wensen je veel plezier met het sportmateriaal!

• Claudia

zeer snelle service

Hi Claudia,

Heel erg bedankt voor je positieve feedback en de 5 sterren! Heel blij mee.
    We wensen jullie heel veel plezier met de wandelementen.

Lars

• Nicole DAuss
    Geverifieerde klant van Baaslevert

Mijn product kon niet worden geleverd, terwijl het wel op de website staat. Helaas een alternatief product moeten afnemen, welke ook in orde is, maar niet zoals we in eerste instantie hadden willen hebben.

Hoi Nicole,

Wat jammer dat we het gewenste product niet konden leveren. Wel heel fijn dat we zo snel een alternatief hebben gevonden en deze nu geleverd is. Ondanks dat het niet helemaal het gene is wat jullie van te voren wilden, hopen we en weten we bijna wel zeker dat jullie van deze grondkussens net zoveel plezier zullen hebben als de andere kleuren.

• Basisschool Willibrord
    Review voor Baaslevert

Voor ons was het bedrijf nieuw en we hebben kunststoflerenbanken en houten tafels besteld. De communicatie en bestelling is prima verlopen. De banken en tafels zijn keurig geleverd conform de afspraken. Bij levering bleek dat we een onjuiste kleur hadden besteld en vervolgens is dit geweldig opgelost. Voor ons is het belangrijk dat een bedrijf met onze school meedenkt in oplossingen. Wij hebben Baaslevert ervaren als een klantgericht, oplossingsgericht, meedenkend en communicatief bedrijf. Ze zijn zeer goed bereikbaar en leveren kwaliteitsproducten.

Hoi Basisschool Willibrord,

Wat een ontzettend fijne review om te lezen. We zijn hier erg trots op en voor dit soort reviews doen we elke dag weer ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor de moeite en de tijd die jullie in deze review hebben gestoken. Nogmaals, we zijn er super blij mee.

We wensen jullie heel veel plezier met de banken en de tafels!

• Wasko Kwetternest
    Review voor Baaslevert

We zijn erg tevreden over de speelhuisjes. Goede service!

Hoi Team Wasko Kwetternest,

Super bedankt voor de 5 sterren review! Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de speelhuisjes, echt heel leuk!

We wensen jullie heel veel plezier met de speelhuisjes!

• Emma
    Geverifieerde klant van Baaslevert

We waren heel blij met de snelle levering.
    Echter waren we verrast dat het een bouwpakket was met erg kwetsbaar geperst hout en plastic haakjes.
    Het gebruik moet uitwijzen of het een duurzame kapstok is.
    De prijs is wel erg hoog voor deze kwaliteit.

Hoi Emma,

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over de kapstok. Echter staat er in de omschrijving wel aangegeven dat het om zelfmontage gaat. We verkopen deze garderobes enorm veel en hebben hier geen klachten over gehad. Wij gaan er dan ook vanuit dat jullie lang plezier zullen hebben van de garderobe!

Mocht je nog vragen hebben of als we je ergens mee kunnen helpen dan staan we graag voor je klaar.

• Simone van Strien
    Geverifieerde klant van Baaslevert

Helaas heeft het heel lang geduurd voordat mijn bestelling er is (hopelijk arriveert deze vandaag of morgen). Ik ben hier niet over geïnformeerd, pas na zelf actief navragen

Goedemorgen Simone,

Wat vervelend dat het heel lang geduurd heeft voordat je bestelling er was. Ik zie dat het om 2 opbergrekken gaat, de levertijd hiervan is normaal gesproken 8-10 werk weken. Ik zie dat er op 26-01 een email is verzonden met de levertijd erin. Misschien is deze over het hoofd gezien of in de spam beland? Je bestelling is 29 februari door DPD opgehaald, en ik zie dat ze onderweg zijn, dat betekend dat je het pakket vandaag of morgen zal ontvangen. https://baaslevert.shipping-portal.com/tracking/?country=nl&tracking_number=05222382913565&postal_code=2625gc

We vinden het vervelend dat je het idee hebt dat er niet goed gecommuniceerd is over de levertijd en zullen dit intern bij ons bespreken dat we dat gevoel in het vervolg kunnen voorkomen. Zoals ik al eerder aangaf, gaat er misschien iets mis bij het verzenden van de orderbevestiging. Onze excuses daarvoor!

We wensen je wel heel veel plezier van de opbergrekken en hopen je in de toekomst beter te mogen helpen!

• Mireyma Richardson
    Geverifieerde klant van Baaslevert

Snelle levering mijn bestelling was supersnel op locatie!

Hoi Mireyma,

Heel erg bedankt voor de 5 sterren review! Heel veel plezier met het meubilair!

• H
    Geverifieerde klant van Baaslevert

Een gedegen prijs. 160 gram was niet op korte termijn leverbaar; daar genoegen genomen met 120 gram.

Beste H,

Bedankt voor de positieve feedback. Fijn dat we een oplossing hebben kunnen vinden :)