Baboffel
Baboffel is de speelgoed-kinderwinkel waar met enthousiasme en passie voor het kind wordt gewerkt en waar iedereen, jong en oud, zich welkom weet. Op zoek naar echt én duurzaam speelgoed voor uw (klein)kind, iets moois voor in de kinderkamer of een beer voor het leven, bij Baboffel heeft u een ruime keuze en krijgt u deskundig advies.

Onze producten worden geselecteerd op kwaliteit, originaliteit en duurzaamheid. U vindt bij ons veel verantwoorde merken.

• Lianne van der Heiden
    Geverifieerde klant van Baboffel

Mooi uitgebreid assortiment en ook nog eens erg leuk thuis bezorgd; ingepakt en met een persoonlijk kaartje erbij.

• Jannicke Meijer
    Geverifieerde klant van Baboffel

• Hoe beoordeel je Baboffel?

• Jitty Straatsma
    Geverifieerde klant van Baboffel

Attent en snel geregeld! Ik werd nog gemaild over de tekst van het kaartje

• Nelleke Berrelkamp
    Review voor Baboffel

De bestelling is met aandacht, feestelijk en mooi ingepakt. Erg snel geleverd, prima service!

• A van Kats
    Geverifieerde klant van Baboffel

Snelle levering en afhandeling van bestelling

• A.C. Slijkerman -Geurts
    Review voor Baboffel

Bestelling vlot en vriendelijk bezorgd en prachtig verpakt ! Op zich was dit al een feestje voor de kleinkinderen ! Het leuke begeleidende kaartje bewaren we !
    Een winkel met mooi speelgoed !

Antwoord van Baboffel

Heel veel dank voor deze leuke beoordeling. We zijn altijd met veel plezier bezig het zo goed mogelijk te doen.

• J.A Van Westendorp
    Geverifieerde klant van Baboffel

Mooie artikelen, ruime keuze en ze maken er prachtige cadeaus van

• Yvonne Muntinga
    Geverifieerde klant van Baboffel

Prima service door de bestelling op dezelfde dag persoonlijk thuis te bezorgen

• Martine Yntema
    Geverifieerde klant van Baboffel

Adequaat, vriendelijk en vlotte levering

• Ina Karstens
    Geverifieerde klant van Baboffel

Heel erg mooi en goed speelgoed