Baby- en kindergebaar

Baby- en kindergebaar

Baby- en kindergebaar is de grootste babygebaren webwinkel van Nederland. Naast producten om zelf thuis aan de slag te gaan met babygebaren bieden wij in heel Nederland workshops en trainingen door onze gecertificeerde docenten.
De zekerheden van https://www.babygebaar.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Baby- en kindergebaar is inmiddels uitgegroeid tot de grootste babygebaren webshop van het land. Het team van docenten ontwikkeld zelf materiaal, op basis van de vraag van cursisten. Dit laten we drukken in Nederland, bij kleine lokale zelfstandigen. Daarnaast kopen we gebarenmateriaal in bij bedrijven die door ons gekeurd worden op het gebruik van gebaren én hun productieproces.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016