Baby-Gift
Online cadeauwinkel voor leuke kraamcadeau's

9,9
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• marielle
    Review voor Baby-Gift

Ik heb een geborduurde badcape besteld. Snel geleverd en ook goed contact gehad over de uitvoering. Voor herhaling vatbaar!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Marielle, bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot ziens in onze webshop.

• Nancy van der Leeden
    Review voor Baby-Gift

Een paar dagen voor kerst nog een badjasje besteld, ik was weer 's niet zo vlug. Maar Yvette wel, geen moeite, met naam op de voor- en achterkant. Wat een service en mooie kwaliteit, dankjewel en zeker tot de volgende keer.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Nancy, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit.

• Hoe beoordeel je Baby-Gift?

• Marije
    Review voor Baby-Gift

Erg tevreden! Fijne website om op te bestellen. Goede service. Mail contact gaat erg snel!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Marije, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en de communicatie via de mail.

• Melanie
    Review voor Baby-Gift

Ontzettend leuke pepernootzakjes met naam besteld en pieten mutsjes.
    Fijne en snelle service.
    Zeer tevreden.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Melanie, dank u wel voor uw beoordeling! Veel plezier met het geven van de pepernootzakjes en de Pietenmutsjes.

• Nicole Claassen
    Review voor Baby-Gift

Wauw! Wat een geweldige service en klantvriendelijkheid!
    Yvette, Wat een toppertje! Ik stel een vraag en krijg meteen binnen 5 minuten een antwoord terug!

De kwaliteit van de pietenmutsen zijn super! Met zorg afgeleverd!
    Nogmaals complimenten!

Groetjes Nicole

Antwoord van Baby-Gift

Beste Nicole, dank u wel voor deze mooie beoordeling! Goed en leuk om te horen dat u zeer tevreden bent met onze service en klantvriendelijkheid. Veel plezier met de pietenmutsjes!

• Zilla
    Review voor Baby-Gift

Speendoekje met naam besteld. Super mooi gedaan en de dag erna in huis. Top site voor een origineel kraamkado.....

Antwoord van Baby-Gift

Beste Zilla, dank u wel voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze persoonlijk geborduurde producten.

• Maurice Jong
    Review voor Baby-Gift

Topkwaliteit! en een hele goede service.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Maurice, dank u wel voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze kwaliteit en de service.

• Wouter Ursem
    Review voor Baby-Gift

Super kwaliteit en perfecte service. Omstreeks 16:00 uur besteld en de volgende dag al in huis.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Wouter, dank u wel voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze kwaliteit en service.

• Thierry Michel
    Review voor Baby-Gift

Al meerdere malen hier wat besteld. Kwaliteit is zeer goed, net zoals de service.
    Alles is snel geleverd.

Zal hier vaker blijven bestellen.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Thierry, bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u al meerdere keer iets besteld heeft bij ons en dat u tevreden bent met onze webshop.

• G. van Ewijk
    Review voor Baby-Gift

Funnie baby badjasje met roze bies en naam besteld. Super snelle service, betaalbaar en zeer mooi gemaakt.
    Een echte aanrader!!!

Antwoord van Baby-Gift

Beste G. van Ewijk, dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze persoonlijk geborduurde producten en service.