Baby-Gift
Online cadeauwinkel voor leuke kraamcadeau's
9,7

• Nancy
    Review voor Baby-Gift

Super klantenservice en snelle levering

Antwoord van Baby-Gift

Beste Nancy, bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zien u graag terug in onze Webshop. Met vriendelijke groeten, Baby-Gift

• Elize
    Review voor Baby-Gift

Snelle communicatie via instagram,super snelle levering en mooi product (badjas met naam )

Antwoord van Baby-Gift

Beste Elize, bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Baby-Gift

• Hoe beoordeel je Baby-Gift?

• Mimi
    Review voor Baby-Gift

Super snelle levertijd en hele mooie producten, voor mij een dikke aanrader!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Mimi, bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u ons een dikke aanrader vind en onze producten mooi vind. Wij zien u dan ook graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Baby-Gift

• Nancy van der Leeden
    Review voor Baby-Gift

Fantastische service, mooi borduurwerk, en ik werd totaal ontzorgd doordat het kado mooi verpakt met kaartje door Yvette werd verstuurd

Antwoord van Baby-Gift

Beste Nancy, dank u wel voor deze mooie beoordeling! Wij pakken onze kraamcadeaus met liefde in zodat het ook echt een cadeau is om te krijgen. Wij zien u graag terug in onze webshop.

• Aranka
    Review voor Baby-Gift

Snelle levering, mooie producten en gave persoonlijke kadootjes.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Aranka, Dank u wel voor de mooie positieve beoordeling! Wij zien u graag weer terug in onze Webshop.

• Mariëtte
    Review voor Baby-Gift

snelle levering en netjes afgehandeld duidelijke site ook

Antwoord van Baby-Gift

Beste Mariëtte, dank u wel voor de positieve beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is met uw bestelling en onze service. Het is ook fijn om te weten dat onze Website duidelijk is. Met vriendelijke groet, Baby-Gift

• Jessie
    Review voor Baby-Gift

Heel snelle levering, alles goed ontvangen!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Jessie, bedankt voor uw positieve beoordeling! Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze webshop.

• Ouassima
    Review voor Baby-Gift

Super mooi , knap werk , vriendelijk , snelle levering , goeie service !!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Oussima, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is.

• marielle
    Review voor Baby-Gift

Ik heb een geborduurde badcape besteld. Snel geleverd en ook goed contact gehad over de uitvoering. Voor herhaling vatbaar!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Marielle, bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot ziens in onze webshop.

• Nancy van der Leeden
    Review voor Baby-Gift

Een paar dagen voor kerst nog een badjasje besteld, ik was weer 's niet zo vlug. Maar Yvette wel, geen moeite, met naam op de voor- en achterkant. Wat een service en mooie kwaliteit, dankjewel en zeker tot de volgende keer.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Nancy, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit.

• Marije
    Review voor Baby-Gift

Erg tevreden! Fijne website om op te bestellen. Goede service. Mail contact gaat erg snel!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Marije, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en de communicatie via de mail.

• Melanie
    Review voor Baby-Gift

Ontzettend leuke pepernootzakjes met naam besteld en pieten mutsjes.
    Fijne en snelle service.
    Zeer tevreden.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Melanie, dank u wel voor uw beoordeling! Veel plezier met het geven van de pepernootzakjes en de Pietenmutsjes.

• Nicole Claassen
    Review voor Baby-Gift

Wauw! Wat een geweldige service en klantvriendelijkheid!
    Yvette, Wat een toppertje! Ik stel een vraag en krijg meteen binnen 5 minuten een antwoord terug!

De kwaliteit van de pietenmutsen zijn super! Met zorg afgeleverd!
    Nogmaals complimenten!

Groetjes Nicole

Antwoord van Baby-Gift

Beste Nicole, dank u wel voor deze mooie beoordeling! Goed en leuk om te horen dat u zeer tevreden bent met onze service en klantvriendelijkheid. Veel plezier met de pietenmutsjes!

• Zilla
    Review voor Baby-Gift

Speendoekje met naam besteld. Super mooi gedaan en de dag erna in huis. Top site voor een origineel kraamkado.....

Antwoord van Baby-Gift

Beste Zilla, dank u wel voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze persoonlijk geborduurde producten.

• Maurice Jong
    Review voor Baby-Gift

Topkwaliteit! en een hele goede service.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Maurice, dank u wel voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze kwaliteit en de service.

• Wouter Ursem
    Review voor Baby-Gift

Super kwaliteit en perfecte service. Omstreeks 16:00 uur besteld en de volgende dag al in huis.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Wouter, dank u wel voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze kwaliteit en service.

• Thierry Michel
    Review voor Baby-Gift

Al meerdere malen hier wat besteld. Kwaliteit is zeer goed, net zoals de service.
    Alles is snel geleverd.

Zal hier vaker blijven bestellen.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Thierry, bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u al meerdere keer iets besteld heeft bij ons en dat u tevreden bent met onze webshop.

• G. van Ewijk
    Review voor Baby-Gift

Funnie baby badjasje met roze bies en naam besteld. Super snelle service, betaalbaar en zeer mooi gemaakt.
    Een echte aanrader!!!

Antwoord van Baby-Gift

Beste G. van Ewijk, dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze persoonlijk geborduurde producten en service.

• Daisy

Netjes en snel geleverd.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Daisy, bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze webshop.

• Bakker
    Review voor Baby-Gift

Super goede service zeker omdat het thuis bezorgt kan worden en nog kosteloos ook En zelfde dag. Dat is pas service.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Anita, Dank u wel voor de beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service!