Baby-Gift
Online cadeauwinkel voor leuke kraamcadeau's

• Nancy
    Review voor Baby-Gift

Super klantenservice en snelle levering

Antwoord van Baby-Gift

Beste Nancy, bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zien u graag terug in onze Webshop. Met vriendelijke groeten, Baby-Gift

• Elize
    Review voor Baby-Gift

Snelle communicatie via instagram,super snelle levering en mooi product (badjas met naam )

Antwoord van Baby-Gift

Beste Elize, bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Baby-Gift

• Hoe beoordeel je Baby-Gift?

• Mimi
    Review voor Baby-Gift

Super snelle levertijd en hele mooie producten, voor mij een dikke aanrader!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Mimi, bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u ons een dikke aanrader vind en onze producten mooi vind. Wij zien u dan ook graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Baby-Gift

• Nancy van der Leeden
    Review voor Baby-Gift

Fantastische service, mooi borduurwerk, en ik werd totaal ontzorgd doordat het kado mooi verpakt met kaartje door Yvette werd verstuurd

Antwoord van Baby-Gift

Beste Nancy, dank u wel voor deze mooie beoordeling! Wij pakken onze kraamcadeaus met liefde in zodat het ook echt een cadeau is om te krijgen. Wij zien u graag terug in onze webshop.

• Aranka
    Review voor Baby-Gift

Snelle levering, mooie producten en gave persoonlijke kadootjes.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Aranka, Dank u wel voor de mooie positieve beoordeling! Wij zien u graag weer terug in onze Webshop.

• Mariëtte
    Review voor Baby-Gift

snelle levering en netjes afgehandeld duidelijke site ook

Antwoord van Baby-Gift

Beste Mariëtte, dank u wel voor de positieve beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is met uw bestelling en onze service. Het is ook fijn om te weten dat onze Website duidelijk is. Met vriendelijke groet, Baby-Gift

• Jessie
    Review voor Baby-Gift

Heel snelle levering, alles goed ontvangen!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Jessie, bedankt voor uw positieve beoordeling! Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze webshop.

• Ouassima
    Review voor Baby-Gift

Super mooi , knap werk , vriendelijk , snelle levering , goeie service !!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Oussima, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is.

• marielle
    Review voor Baby-Gift

Ik heb een geborduurde badcape besteld. Snel geleverd en ook goed contact gehad over de uitvoering. Voor herhaling vatbaar!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Marielle, bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot ziens in onze webshop.

• Nancy van der Leeden
    Review voor Baby-Gift

Een paar dagen voor kerst nog een badjasje besteld, ik was weer 's niet zo vlug. Maar Yvette wel, geen moeite, met naam op de voor- en achterkant. Wat een service en mooie kwaliteit, dankjewel en zeker tot de volgende keer.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Nancy, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit.