Baby-Gift
Online cadeauwinkel voor leuke kraamcadeau's

• Mimi
    Review voor Baby-Gift

Super snelle levertijd en hele mooie producten, voor mij een dikke aanrader!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Mimi, bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u ons een dikke aanrader vind en onze producten mooi vind. Wij zien u dan ook graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Baby-Gift

• Nancy van der Leeden
    Review voor Baby-Gift

Fantastische service, mooi borduurwerk, en ik werd totaal ontzorgd doordat het kado mooi verpakt met kaartje door Yvette werd verstuurd

Antwoord van Baby-Gift

Beste Nancy, dank u wel voor deze mooie beoordeling! Wij pakken onze kraamcadeaus met liefde in zodat het ook echt een cadeau is om te krijgen. Wij zien u graag terug in onze webshop.

• Hoe beoordeel je Baby-Gift?

• Aranka
    Review voor Baby-Gift

Snelle levering, mooie producten en gave persoonlijke kadootjes.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Aranka, Dank u wel voor de mooie positieve beoordeling! Wij zien u graag weer terug in onze Webshop.

• Mariëtte
    Review voor Baby-Gift

snelle levering en netjes afgehandeld duidelijke site ook

Antwoord van Baby-Gift

Beste Mariƫtte, dank u wel voor de positieve beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is met uw bestelling en onze service. Het is ook fijn om te weten dat onze Website duidelijk is. Met vriendelijke groet, Baby-Gift

• Jessie
    Review voor Baby-Gift

Heel snelle levering, alles goed ontvangen!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Jessie, bedankt voor uw positieve beoordeling! Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze webshop.

• Ouassima
    Review voor Baby-Gift

Super mooi , knap werk , vriendelijk , snelle levering , goeie service !!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Oussima, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is.

• marielle
    Review voor Baby-Gift

Ik heb een geborduurde badcape besteld. Snel geleverd en ook goed contact gehad over de uitvoering. Voor herhaling vatbaar!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Marielle, bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot ziens in onze webshop.

• Nancy van der Leeden
    Review voor Baby-Gift

Een paar dagen voor kerst nog een badjasje besteld, ik was weer 's niet zo vlug. Maar Yvette wel, geen moeite, met naam op de voor- en achterkant. Wat een service en mooie kwaliteit, dankjewel en zeker tot de volgende keer.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Nancy, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit.

• Marije
    Review voor Baby-Gift

Erg tevreden! Fijne website om op te bestellen. Goede service. Mail contact gaat erg snel!

Antwoord van Baby-Gift

Beste Marije, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en de communicatie via de mail.

• Melanie
    Review voor Baby-Gift

Ontzettend leuke pepernootzakjes met naam besteld en pieten mutsjes.
    Fijne en snelle service.
    Zeer tevreden.

Antwoord van Baby-Gift

Beste Melanie, dank u wel voor uw beoordeling! Veel plezier met het geven van de pepernootzakjes en de Pietenmutsjes.