Baby Minoe
Bij Baby Minoe begrijpen we dat ouderschap een prachtige, uitdagende reis is, en we staan klaar om je te ondersteunen met de beste selectie baby- en kinderproducten die het leven met je kleintje nog mooier maken.
  • Anne Drs
    Geverifieerde klant van Baby Minoe

Wat een leuke webshop! Goede en sterke kwaliteit en bovendien ziet het er echt super mooi uit. Enorme pluspunt dat het in de vaatwasser kan. Leuk om cadeau te geven of als cadeau te krijgen! Levering was binnen dag, geweldig. Tot de volgende bestelling!

Antwoord van Baby Minoe

Hi Anne, wat fijn om te lezen. Bedankt voor je review!

• Sanne
    Geverifieerde klant van Baby Minoe

Hele leuke spullen met top kwaliteit!
    Zeker een aanrader voor alle (toekomstige) ouders!

Antwoord van Baby Minoe

Beste Sanne, wat fijn om te horen. Veel plezier met jullie aankoop! Liefs team Baby Minoe🧸

• Hoe beoordeel je Baby Minoe?

• Abdel
    Review voor Baby Minoe

Ik kwam de webshop via instagram tegen. Ik heb de silicone bord, kom, slabber, bestek en beker besteld voor mijn zoontje. Stevige silicone met een sterke zuignap. Snelle levering, had mijn pakketje de volgende dag al in huis. Zelfs een babybestek set cadeau gekregen erbij. Bedankt!

Antwoord van Baby Minoe

Beste Abdel, bedankt voor je uitgebreide review! Fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen we het voor. Veel plezier met jullie producten. Liefs team Baby Minoe🧸