Baby Natura
Wij zijn je graag van dienst met onze biologische babykleding. We hebben ons gespecialiseerd op het gebied van babykleding gemaakt van grondstoffen als wol en zijde. We bieden deze kleding aan in de vorm van slow fashion, een collectie tijdloze kleding van hoge kwaliteit welke lang meegaat. Zo vindt je bij ons een ruime collectie rompertjes, strikmutsjes, jasjes en slofjes.
Filter 19 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Barbara
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Snelle persoonlijke service en mooie producten

• Sanne
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Snel bezorgd met de juiste artikelen en persoonlijke boodschap, top!

• Hoe beoordeel je Baby Natura?

• Rudi

Goede service

• Rowan
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Snelle verzending en goede kwaliteit.

• Jessy
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Geweldige service, al mijn vragen werden beantwoord zelfs met foto’s erbij en echt een winkel die boven anderen uitsteekt in de persoonlijke benadering! Ik bestel hier vanmiddag weer iets enkel door de extra service denk ik direct aan deze shop! Echt goud dat het nog bestaat!

• Olav
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Vriendelijk, behulpzaam en snelle levering

• Renee
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Snelle levering en mooi product!

• Alies K.
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Hele plezierige shop met fijne mensen achter de schermen. Bestelling op zondag geplaatst en kreeg op zondag nog de track en trace binnen. Super fijn en zet hem op!

• Femke Rienstra
    Review voor Baby Natura

Heldere website en leuke producten tegen een scherpe prijs. Mijn bestelling kwam 2 dagen na bestelling + betaling al aan in België. De kwaliteit van de producten is uitstekend.

• Noord-Holland
    Review voor Baby Natura

Snelle levering en uitstekende service gekregen nadat ik een vraag had gesteld.
    Ik heb de flessen van Pura gekocht en ben ook heel tevreden over dit product. Perfect voor mijn baby en peuter om uit te drinken. Baby Natura had de scherpste prijs. De optie voor verzending via Kiala of DHL (lagere kosten dan Post NL), zou prettig zijn.