Baby Natura
Wij zijn je graag van dienst met onze biologische babykleding. We hebben ons gespecialiseerd op het gebied van babykleding gemaakt van grondstoffen als wol en zijde. We bieden deze kleding aan in de vorm van slow fashion, een collectie tijdloze kleding van hoge kwaliteit welke lang meegaat. Zo vindt je bij ons een ruime collectie rompertjes, strikmutsjes, jasjes en slofjes.
Filter 559 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 374 met beschrijving

• S. Beckers
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Mooie spullen, geen poespas gewoon goed.

• Marjolein Knevel
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Goede service, er wordt altijd meegedacht.

• Hoe beoordeel je Baby Natura?

• Mandy Schenkeveld
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Mooie producten voor een eerlijke prijs. Hoge kennis van de producten die zij verkopen en ze zijn zeer milieubewust! Én, niet geheel onbelangrijk; héél vriendelijk & behulpzaam. Ik adviseer zeker om hier een bestelling te doen!

• Valerie Ploeger
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Goeie armbandjes ik merk gelijk verschil mijn dochter slaapt weer door en ik zelf ook ondanks mijn slaapproblemen zijn nu geheel zo goed als weg

• Van Gils
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Snelle levering, producten zijn van geweldige kwaliteit,precies zoals omschreven

• Linda Rasing

Snelle verzending, mooie producten

• Geke Visser
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Product oke, levering niet accuraat, was al afgetekend als bezorgd voordat dit daadwerkelijk zo was. Verder betaald om het in te laten pakken maar dit was niet gebeurd.

• Janna Jongsma
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Mooie producten, goeie prijs/ kwaliteit verhouding! Vriendelijke benadering bij vragen.

• Tina Theunis
    Geverifieerde klant van Baby Natura

Snelle levering. Leuke producten.

• Sanne Bout

Goede service, mooie spullen