Baby Natural Store

• Ipek Bektas

Snelle levering, geweldige producten

• Suzanne Paasen
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Fantastisch geholpen, had een foutje gemaakt met de bestelling maar heeft ze super snel opgelost en ook snel verzonden!

• Hoe beoordeel je Baby Natural Store?

• Mascha Lamanna
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Snelle levering en spullen zijn altijd heel fijn!

• Joyce
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Heel fijn product. Moesten wel even wennen aan het feit dat je het beste het even iets kan verwarmen. Maar mijn zoontjes huid is een stuk rustiger op nog wat plekjes na. Zou het zeker aanraden!

• Leslie
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Snelle levering, super service, echt meedenkend! Blij met de fijne producten voor ons kleintje!

• Anja
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Goede informatie op de website, makkelijk om te bestellen, ook goede opvolging van bestellingen en goed verpakt op tijd geleverd!

• Jisca van het Ende
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Snelle levering en goede producten!

• Melisa Kantas Ada
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Mooi, snel en leuk ingepakt!

• Ruby

Producten zijn heerlijk

• Leonie
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Snelle levering en fijn product van wat ik tot nu toe kan merken. Aanrader!

• N
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Fijne en duidelijke website en snel verzonden. Daarnaast heel blij met de zalf, zit geen troep in en veilig te gebruiken voor je babytje!

• Bianca Van der Meij
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Levering was mega snel. In de avond besteld en volgende dag in huis. Product zijn we nog aan het uittesten maar heb al wel het idee dat het begint te werken. We gaan het zien!

• Magda
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Zending goed en snel ontvangen

• Cindy Barendse
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

De bestelling ontvangen is alsof je een cadeautje krijgt.
    De blikjes Shea Butter zijn zo fijn en zien er ook nog super leuk uit. Ik gebruik niks anders voor mijn lippen en handen en de eczeem plekken bij mijn zoon.
    Ik ga nu ook de mangozalf proberen, hij ruikt in ieder geval heerlijk!

• Nadia
    Review voor Baby Natural Store

Super fijne zalfjes ❤️ we hebben nooit last van eczeem gehad en hij heeft altijd een zacht huidje!

• Christel
    Review voor Baby Natural Store

Al vanaf het begin trouwe klant en ooooh wat een leuke goede prachtige spulletjes en service altijd.

• Huisje.vanliefde
    Review voor Baby Natural Store

De afgelopen tijd kocht ik zo veel mooie spulletjes voor onze kinderen hier. De meest prachtige merken met zo’n goede kwaliteit! De heerlijkste wolletjes!

• Mirjam

Super service,
    Ik zocht fijne wolletjes voor siem, en ben daarbij enorm goed geholpen. Verzending was snel, en de wolletjes waren prachtig

• Nikki
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Prachtige kettingen besteld en 2 armbandjes. Zien er in het echt nog mooier uit!

• Sanne Kluck- Hanenbergh
    Geverifieerde klant van Baby Natural Store

Geweldige producten, heel blij met het zout lampje! Geeft heel mooi licht voor de nachtvoedingen.