Babybum.nl

Babybum.nl

De webshop voor de beste wasbare luiers
9,6
Filter 178 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 106 met beschrijving

• Annemarie Kester
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Verzending duurde erg lang, daarnaast heeft het redelijk lang geduurd voordat ik in contact kwam met de klantenservice

• Ben Bresseleers
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Meer dan 1 week wachten op bestelling en nog steeds niet geleverd.

• Hoe beoordeel je Babybum.nl?

• Roos Mulder
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Vertrouwd adres, altijd snel geleverd. Vriendelijk, goede service en producten duurzaam verpakt.

• Johanna
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Fijne producten, snelle levering en vriendelijke service

• Hester
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Fijne webshop, mooie prijzen en goede uitleg via de mail erachteraan gekregen hoe de luiers het beste te wassen.

• Suzan

Super goeie klantenservice!!

• A Dj
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Vriendelijk, reageert goed op mails als er iets niet in orde is.
    Snelle service.

• Daphne
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Wauw wat een prachtig pakket, het newborn verrassingspakket heeft zichzelf overtroffen. Veel bruikbaar spul! Wat ik niet kan gebruiken geef in door als kraam cadeau 😊

• Jannelize Quist
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Goede service en goede producten!

• M.
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Ik heb naar een maand mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Naar 3,5 weken heb ik een deel ontvangen (2 delen). De rest (3 delen) heb ik nog steeds niet en het is heel moeilijk om contact te krijgen. Op mails of whatsapp wordt nauwelijks gereageerd en als je belt heb je altijd de voicemail. Er wordt alleen reageert als je aangeeft dat je dit bij de rechtsbijstand neerlegt.

• Brigitte
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Ik heb het bestelde overbroekje nog niet eens ontvangen… Inmiddels meerdere keren en op verschillende manieren contact gezocht met de klantenservice maar geen gehoor. Wel doodleuk een uitnodiging voor review en ook nog een reminder! Heel vervelend.

Antwoord van Babybum.nl

Beste Brigitte, bedankt voor je feedback. We hebben elkaar al telefonisch gesproken. Volgens mij heb je het missende broekje inmiddels binnen. Veel plezier ervan! De uitnodigingen en de reminders voor de reviews worden automatisch verstuurd. Ik ben aan het reorganiseren. Dat loopt helaas minder soepel dan verwacht. Jouw zeer terechte feedback zorgt ervoor dat dit me extra scherp houdt om dit in de toekomst te verbeteren. Hartelijke groet, Anja

• Judith Dekker
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Snelle service en goede producten

Dank voor je feedback!

• Petra
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Duurde even voordat de bestelling binnen was, maar werd ook netjes na gebeld of t binnen is gekomen.

Antwoord van Babybum.nl

Dank voor je feedback, Petra.

• Nelleke Buitendijk
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Goede service. Een van de producten was niet direct leverbaar, en er werd meteen gebeld met meerdere oplossingen daarvoor.

Dank voor je feedback, Nelleke

• els
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Een kleine bestelling wordt altijd snel (door de brievenbus) bezorgd. Anja en Annika denken met je mee en komen snel met een oplossing bij vragen en met alternatieven als een product niet beschikbaar is.

• Kelly

Blij mee

• Miranda
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Fijne service! Het printje wat ik koos bleek niet meer op voorraad te zijn en ook niet meer leverbaar. Er werd eventjes gebeld met de vraag welk printje ik dan graag wilde ontvangen. Vriendelijke dames!

• Marleen van der Berg
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Fijn contact en snelle levering

• A.V.
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Zoals altijd: goede, snelle service en fijne producten!

• Glenn
    Geverifieerde klant van Babybum.nl

Perfect en zeer vriendelijke service.

Antwoord van Babybum.nl

Dank voor je mooie review!