Babylampen
Hanglampen en babykamer accessoires, handgemaakt
9,4
Filter 126 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 80 met beschrijving

• Samantha
    Geverifieerde klant van Babylampen

Mooie lamp, past perfect in de kamer van onze kleine meid. Ziet er precies zo uit als de afbeelding op de website.

• Niet ontvangen product
    Review voor Babylampen

Telefonisch niet bereikbaar , het product zou hier al moeten zijn . Jammer …

• Hoe beoordeel je Babylampen?

• S Badrising
    Geverifieerde klant van Babylampen

Geweldige service. Mooi lamp gemaakt en aangepast naar onze smaak. Resultaat was super

• Marc Alders
    Geverifieerde klant van Babylampen

Snelle reacties bij vragen en de levering ging vlot en makkelijk. Ook de montage ervan was geen enkel probleem. De lamp is mooi en het disign laat genoeg licht door. Aanrader!

• Cindy van den Bos

Mooie lampen, denk

• Ruud Smit
    Geverifieerde klant van Babylampen

Levering binnen aangegeven tijd.

• Glenn Temperman
    Geverifieerde klant van Babylampen

Beschadigd aangekomen. Doos volledig ingedeukt. We proberen het zo op te hangen dat de schade niet zichtbaar is. Ook de E27 lamp ophanging is echt van goedkope kwaliteit. Best wat meer investeren in uw product. Terugsturen zou ons nog meer kosten dus eigenlijk zijn wij niet tevreden.

Antwoord van Babylampen

Beste Glenn, dan had je even contact met mij moeten opnemen, voor beschadigingen van transport ben ik verzekerd en kan een nieuwe lamp nogmaals opsturen.

• Paulina Zajk
    Geverifieerde klant van Babylampen

Lamp zoals op de foto. Heel blij mee!

• Charlotte
    Geverifieerde klant van Babylampen

Mooie lamp, en mooi bijpassend kussen. Levering conform afgesproken levertijd. We zijn er heel blij mee!

• Kris Verreyt
    Geverifieerde klant van Babylampen

Een heel mooie lamp en inderdaad een heel goede service. Mijn zoon en zijn vrouw zijn er heel blij mee.

• Lisa

Hele mooie lamp!

• Debbie V Driel-Bakker
    Geverifieerde klant van Babylampen

De lamp was super .. alleen ik zou een andere bezorger kiezen ze hadden de doos in de papier container gezet waar water in stond .. doos helemaal nat .. het cadeau papier heeft de lamp gered

Antwoord van Babylampen

Ik zal erover nadenken, bedankt voor het schrijven en gelukkig is de lamp niet beschadigd

• Lilo
    Geverifieerde klant van Babylampen

Mooie lamp, goede service.

• Ilonka Van Hoften
    Geverifieerde klant van Babylampen

Goed werk en goede Services. Reageert snel op e-mail als je een vraag heb.

• Nina Visser
    Geverifieerde klant van Babylampen

Super mooie lamp, wij zijn er helemaal blij mee!!

• Natasja de lamp
    Geverifieerde klant van Babylampen

De lamp was netjes verpakt ,zodat hij niet kon beschadigen.
    Het was ook precies zoals de afbeelding ,ben er erg blij mee . Is precies hetzelfde als het behang en de gordijnen.
    Als de leveringstijd korter was geweest,dan was het zeker 5 sterren!!

• Cissy Hendriks
    Geverifieerde klant van Babylampen

De lamp die we ontvangen hebben is helemaal naar onze wens! Nette afwerking. Omdat het maatwerk is moet je wel iets meer geduld hebben, maar dat is het zeker waard (en vooraf duidelijk!)

• Lorraine Hendrikx
    Geverifieerde klant van Babylampen

Vriendelijke behandeld,lamp was erg mooi gemaakt,snel ontvangen in goede staat.

• Marielle
    Geverifieerde klant van Babylampen

De lamp past precies goed in het thema van de babykamer. Helaas is de afwerking iets van mindere kwaliteit als eerdere hanglampen die wij bij een andere webwinkel besteld hebben.

Levering werd aangegeven tussen 1,5-2 weken en was precies met 2 weken verstuurd.

• Natalia Guzowska

Prachtige lamp!