Babythingsyouneed

Babythingsyouneed

Unieke babyshower,- kraamcadeaus voor zowel zwangere mama's als voor de baby. Je vind bij ons:
- Compleet luxe gipsbuik pakket
- (on)live begeleidende workshops gipsen en afwerken, neem je partner of moeder mee voor een bijzondere ervaring, samen een prachtige herinnering van je zwangerschap creeëren.
- Baby accessoires
- Afwerk materiaal op maat samengesteld, om je zelf gegipste zwangere buik te versieren.
- Gratis advies in kleur combinaties

Bel op app je me als je vragen hebt? Ik help je graag verder.
Dit kan met Sabine via telnr. 06-11369261

Liefs en heel veel geluk!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022