Babyzus
Onmisbaar voor iedere hippe baby!
Stel het perfecte kraamcadeau samen. Kies voor een van onze gepersonaliseerde baby accessoires, knuffels of cadeaus met betekenis.
Filter 619 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 354 met beschrijving

• Alco Ubels
    Geverifieerde klant van Babyzus

snelle verzending en heel mooi poduct

• Hannie Stoffels
    Geverifieerde klant van Babyzus

Snelle levering en een leuke hanger voor aan mijn fietssleutel. Ben er blij mee.

• Hoe beoordeel je Babyzus?

• Sarah DeConinck

Overtreft mijn verwachtingen

• Miriam Van Herpen
    Geverifieerde klant van Babyzus

Hele snelle levering! Ook mooi armbandje

• S
    Geverifieerde klant van Babyzus

Klantcontact ia zeer slecht, telkens 2 of soms meerdere dagen moeten wachten op een reactie. Duidelijk aangegeven wat de wensen waren, dit was mogelijk, om vervolgens een koord te krijgen die niet naar wens was qua volgorde en kleur! Ook de verzending was niet volgens afspraak, voor 12uur bestellen zou dezelfde dag verzonden worden, niet dus. En vervolgens krijg je te horen dat aanpassingen altijd fout kan gaan en dat dit niet zo handig is i.c.m. de hormonen. Zeer slechte ervaring dus!

Oja, en over die hormonen, bij een ander bedrijf was het binnen 5min geregeld met voorbeeldfoto's en de volgende dag in huis, zo kan het dus ook!

Antwoord van Babyzus

Hoi Samantha,
    dank voor jouw review. Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren.
    Wij hebben ons best gedaan om aan al jouw eisen te voldoen. Wij hebben duidelijk aangegeven hoe de opzet van jouw eigen ontworpen speenkoord zou worden & jij hebt hier akkoord op gegeven.

Al onze items zijn handgemaakt, met veel aandacht. Een speciale wens kan zorgen voor vertraging, dit wordt vooraf gecommuniceerd.

We wensen jou & jouw kleintje veel plezier met het andere (hopelijk veilige) speenkoord.

• Alice Zuidema
    Geverifieerde klant van Babyzus

Gekocht voor mijn schoondochter.
    Ze is er erg blij mee.

• Marcha Van Iersel
    Geverifieerde klant van Babyzus

Helemaal blij er mee snelle service en mooie wagenspanner

• Ci

Mooie aankoop

• Sanne Timmerman

Mooie speenkoord

• Mélanie De Keyser

Snelle levering. Heel mooi product. ❤️

• Liesbeth E
    Geverifieerde klant van Babyzus

Mooie webwinkel, snelle verzending.

• Jolanda Geerts

Mooie en zachte beer. Helemaal blij mee 😊

• romy
    Geverifieerde klant van Babyzus

Ondertussen hebben we alle speenknuffels thuis! Wij en vooral ons zoontje is fan!

• Mandy
    Geverifieerde klant van Babyzus

Graag pas een track en trace code verzenden als het pakket daadwerkelijk wordt verzonden. Op de site stond netjes een verwachte levertijd vermeld, maar door het krijgen van een track en trace code dacht ik dat ik in ieder geval een deel van de bestelling al toegestuurd zou krijgen. Dit bleek echter niet het geval.
    Nu uiteindelijk de levering op een knoopje na in de zonnehanger netjes afgeleverd.

• Aline
    Geverifieerde klant van Babyzus

Snelle levering, mooi resultaat. Erg tevreden.

• E Madeira

Betrouwbaar, kwalitatief goede

• Claudia
    Geverifieerde klant van Babyzus

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering!

• Super
    Review voor Babyzus

Fijn contact, goede service!

• Shannon
    Geverifieerde klant van Babyzus

Fijne website met mooie sieraden. Snel geleverd in de brievenbus dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven. Altijd fijn als daar overna is gedacht! Ik kan Babyzus zeker aanraden!

• Sheldonna Heerkens
    Geverifieerde klant van Babyzus

Alle producten die ik tot nu toe heb besteld, zijn echt heel mooi en fijn voor gebruik. Al verschillende cadeautjes besteld of iets voor mijn eigen kindjes. Top kwaliteit en volgens mij met liefde gemaakt! Van speenkoortjes tot Shea butter, ik heb veel van Babyzus in huis!