Welkom bij Backpackinglight.nl!

Onze missie?

Jullie, zo zorgeloos als mogelijk is, te laten genieten van het buitenleven in al haar facetten.

Dit vertaald zich in het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige outdoor/backpacking producten die niet alleen praktisch maar ook duurzaam van aard zijn.

Eerlijk en goed advies bij de aanschaf van je gear is zeer belangrijk en daarom staat persoonlijk contact bij ons hoog in het vaandel! Aarzel dus niet en vraag!

Bij ons worden alleen producten aangeboden die wijzelf door en door hebben getest en waar wij volledig achter staan v.w.b. kwaliteit en functionaliteit.

Wij zijn zelf zeer regelmatig in het veld te vinden. Hier geven wij outdoor workshops en cursussen, testen wij nieuwe uitrusting en zijn we vooral zelf aan het genieten van het “buiten zijn”

Zo zorgen wij er voor dat jij goed voorbereid op pad kan met alles behalve gewicht!

Groetjes Mike,

oprichter en eigenaar van de outdoor school; Tikaani Outdoor en de bijhorende webshop; BackpackingLight.nl
9,9
  • Marcopolo Adventures
    Review voor BackpackingLight.nl

Super leuke workshop gehad met veel tips en tops.
    Persoonlijk advies van Mike .

Antwoord van BackpackingLight.nl

Graag gedaan Mark! T was leuk om je te mogen helpen in de hangmat "jungle"

• Caroline
    Review voor BackpackingLight.nl

Op zoek naar lichtgewicht brander en uitgekomen bij Soto Windmaster. Complete brander incl ontsteking en windbestendige directe brander. Eenvoudige, stoere, inklapbare en demonteerbare 'pannendrager'. En natuurlijk super LIGHT; ideaal om mijn rugzakgewicht te verminderen ;-)!

Antwoord van BackpackingLight.nl

Fijn dat je er zo blij mee bent Caroline!
    Ik vond het leuk om je te mogen helpen op jouw zoektocht.

Groetjes Mike en Taiga

• Hoe beoordeel je BackpackingLight.nl?

• Nigel

Perfecte persoonlijke service!!

Dank je wel Nigel!! Altijd tof om te lezen dit soort complimenten :D

• Stephan
    Review voor BackpackingLight.nl

Voor echt goed persoonlijk advies...
    Voor goede producenten...
    Voor waar voor je geld...
    Na een poos zoeken hier uitkomen of gelijk goed starten...
    Dan moet je dus zijn bij Mike van BackpackingLight.nl

Onlangs kennis gemaakt met elkaar. Deze gast weet waar hij het over heeft en daarom kun je van hem op aan. Werkt daarnaast ook nog eens in de zorg, dus weet te meten met de menselijke maat.

Top service.

WOW.. Dit is tof! :D

Dank je wel kerel.. Super gaaf dat je dit zo hebt ervaren. Daar doe ik het voor!!

• Jeroen
    Review voor BackpackingLight.nl

Via Facebook advies gewonnen. Mike heeft mij juist geadviseerd en de artikelen voldoen meer dan verwacht. Het betreffen de Darn Tough PCT en EDT sokken. Hele fijne, niet te warme en erg comfortabele wandelsokken!

Antwoord van BackpackingLight.nl

Dank je wel Jeroen voor deze toffe feedback! Geniet van de fijne sokken en ik wens jou vele mooie hikes en avonturen toe!

• Andre
    Review voor BackpackingLight.nl

Een persoonlijke benadering die je niet vaak zo tegenkomt. Heel goede uitleg. Snelle levering. Goede video's met uitleg over producten.

Antwoord van BackpackingLight.nl

Wat gaaf te lezen Andre! Deze waardering steek in maar weer mooi in mijn zak! Hier doen we het voor👌

Geniet van de gear en roep gerust als ik je ergens me kan helpen.

• Vincent Reijst

Vriendelijk, denkt mee.

Antwoord van BackpackingLight.nl

Zoals het hoort naar mijn mening Vincent!

Dank je wel🙃

• Richard
    Review voor BackpackingLight.nl

Goede, deskundige en persoonlijk service en advies. Heeft altijd tijd voor de klant. Top producten, ideaal voor backpacken!

Antwoord van BackpackingLight.nl

Dank je wel Richard! Het is altijd leuk om jou te kunnen helpen als enthousiaste buitenman!

Tot de volgende!

• Mieke Van Damme
    Review voor BackpackingLight.nl

Keigoede service, sympathieke persoonlijke communicatie en natuurlijk ... goed gerief!

Antwoord van BackpackingLight.nl

Leuk om van jou teerug te lezen Mieke! Dank je wel voor dit mooie compliment :D Ik hoop dat je gaat genieten van jouw gear en hoop je nog eens te mogen helpen :D

Groetjes Mike en Taiga!

• Jeroen van Rijn
    Review voor BackpackingLight.nl

Uitstekende service met een persoonlijke touch, fantastisch!

Hey Jeroen!

Wat tof om te lezen dat je de persoonlijke service kan waarderen. Dit vind ik het aller belangrijkste van mijn shop dus dank je wel!!

Als ik ooit nog eens kan helpen dan hoor ik het graag he! Gear of vragen.. altijd welkom hoor :D