Badass and Cute

Badass and Cute

Stoere kinderkleding voor jongens en meisjes.
Van shirts tot petten het is allemaal te vinden in de webshop.

Badass and Cute staat voor eerlijke kleding met een goeie kwaliteit. Al onze kleding wordt in Nederland geproduceerd en door ons met de hand bedrukt. De handmade items zijn ook in een Nederlands atelier gemaakt en in kleine oplage, dat betekend dat er nooit 1000 andere kindjes in hetzelfde lopen. De ontwerpen zijn uniek en helemaal door Badass and Cute ontworpen. Hoe leuk is dat? Jouw kindje zal dus altijd unieke en speciale items kunnen dragen.
De zekerheden van https://www.badassandcute.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020