BadkamerBelevenis

BadkamerBelevenis

Webwinkel in verkoop van sanitair en aanverwante producten. Degelijke en betrouwbare producten voor betaalbare prijzen. Badkamerbelevenis focust zich op het overzichtelijk kunnen winkelen en samenstellen van de badkamer. Daarnaast heeft de webwinkel scherpe prijzen om te zorgen dat u de beste prijzen bij de producten krijgt.

Lidmaatschap per 26-10-2023 stopgezet

9,6

• Joey
    Review voor BadkamerBelevenis

Ik heb mijn complete badkamer gekocht bij BadkamerBelevenis. Mijn badkamermonteur was zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde spullen. Ook was de levering snel. Een tevreden klant hier dus!

• Martijn Vandalig
    Review voor BadkamerBelevenis

Goed en ruim assortiment met eerlijke prijzen. De levering was ook snel en goed verpakt. Ook bevalt het bad enorm, mijn vrouw en ik zijn er samen erg tevreden over.

• Heidi Bach
    Review voor BadkamerBelevenis

Ik heb een douchecabine besteld en zo te zien is alles compleet, moet alleen nog een klusser vinden die hem voor me installeert. Dus of alles klopt kan ik nog niets van zeggen. Pas na installatie.
    Hele snelle levering en duidelijke afspraken wanneer er geleverd wordt.
    De service is uitstekend. De cabine werd zelfs tot in mijn huis gebracht op de 3e verdieping.

• Jeroen van Lunteren
    Review voor BadkamerBelevenis

Ik had een ligbad besteld en binnen twee dagen in huis! Na de koop had ik nog enkele vragen, deze werden netjes beantwoord door Badkamerbelevenis. De kwaliteit van het ligbad is daarnaast ook uitstekend! Kortom, een zeer tevreden klant.

• van Heusden
    Review voor BadkamerBelevenis

Over badkamerbelevenis kan ik alleen maar positief zijn.
    De prijs- kwaliteitsverhouding is prima.
    De levering was erg snel.