Badkamertien
Badkamertien is importeur en groothandel van de beste badkamer producten in Nederland en België. We bieden zowel online als in onze showroom in Delft hoogwaardige en betaalbare producten aan particuliere klanten.
Alles wat u zoekt voor uw badkamer en/of toilet onder één dak!
badkamermeubels wastafel
9,7

• Casper en Lisanne vd Linden
    Review voor Badkamertien

we zijn enorm aan het genieten van onze badkamer en toilet. In het begin enorm sceptisch maar nadat we een advertentie in de krant hadden gelezen (delft op zondag) hebben we toch maar een afspraak gemaakt. na 2 afspraken zijn we inmiddels aan het genieten van onze ruimtes. Foto's doorgestuurd via de mail, en ook gemaakt tijdens de eindcontrole. Wij zijn enorm blij ook met de service achteraf.

• Katja en Simon van der Veen
    Review voor Badkamertien

Een aannemer hadden we al ingehuurd voor onze verhuizing, achteraf was dat jammer, want wat Badkamertien ons kon bieden was wel erg mooi. Maar goed we konden niet onder de overeenkomst met de aannemer die al bezig was in ons huis. We hebben daarom gekozen voor het compleet badkamer pakket en het toilet pakket, paar kleine aanpassingen en wat werd dit snel bij ons afgeleverd zeg, afgelopen maandag besteld gelijk de donderdag erna geleverd en de tegels zijn vrijdag thuis bij ons afgeleverd. Alles binnen een week, ongelofelijk maar het is echt gebeurd!
    We hebben afgesproken om foto's te sturen via whatsapp, die volgen nog zodra het gemonteerd is! Bedankt voor jullie hulp, service en de koffie met koekjes ;)

• Hoe beoordeel je Badkamertien?

• Freddy van der Wiel
    Review voor Badkamertien

Na aanraden van mijn neef zijn we bij Badkamertien geweest, onze badkamer en 2 toiletten moesten een opknapbeurt. Zeer netjes geholpen door Wijnand en inmiddels staat onze renovatie gepland voor april 2024.

• Remzi Ademoglu
    Review voor Badkamertien

Via kennissen hoorden wij over het totaal badkamerpakket, dus hebben we een afspraak gemaakt in de showroom en gesprek gehad met Wijnand. Zeer fijn geholpen, ze denken echt mee met de klant! Wij hebben de offerte getekend en staan op de wachtlijst voor installatie van onze nieuwe badkamer en aparte toilet.

• Fam Imambaks
    Review voor Badkamertien

Via Fb zagen we het all-in pakket voor een toilet. In de showroom zijn we zeer prettig geholpen door Wijnand. Het is uiteindelijk niet het all-in pakket maar een helemaal op maat gemaakt concept geworden. Na een paar weken wachten is ons toilet binnen 3 dagen compleet en helemaal naar verwachting opgeleverd . Complimenten voor Wijnand, Dilber ( administratie) en Armand (installateur) en zijn mannen. Wij weten waar we de volgende keer naar toe moeten voor onze vloer en / of badkamer. BadkamerTien maakt waar wat ze beloven!

• Günay Akbaba
    Review voor Badkamertien

mooie kwaliteit producten, super installatie service, helaas duurde het 3 weken om onze mooie badkamer te maken, vandaar 4 sterren. Maar eindresultaat is Prima!

• Tessa en Joris van den Berg
    Review voor Badkamertien

Schitterende meubelset aangeschaft met het Black Friday deal van Badkamertien. Fijne medewerkers die met je meedenken!

• Rene vd Heuvel Hoofddorp
    Review voor Badkamertien

Na het zien van de reclames op social media toch maar even een afspraak gepland voor een All in pakket toilet! De montage en levering staan gepland voor Decemer, net voor kerst. We zijn enorm benieuwd naar het resultaat

• Jill te W.
    Review voor Badkamertien

Wat ben ik blij met mijn tegels en badmeubel, en omdat wij zelf gaan installeren kon alles binnen een week geleverd worden omdat de meubel ook op voorraad was. Ik zal jullie de foto doormailen zodra we klaar zijn!

• Ellen vd Meer
    Review voor Badkamertien

Zeer tevreden met mijn aankoop bij Badkamertien. De kwaliteit van het product is zeer goed en de service was ook top.

• Tessa en Mark te Delft
    Review voor Badkamertien

Advertentie gezien via facebook en maar eens een afspraak gemaakt voor een all-in project. Eerlijk: we hadden er een hard hoofd in, omdat we dachten; hoe zouden ze het doen. Maar inmiddels afgewacht met een revieuw te plaatsen tot de badkamer klaar was.. Toppie geregeld, natuurlijk even wat kleine tegenslagen maar alles tot op de puntjes geregeld. Bedankt Wijnand en Peter en installateurs

• John Hofman
    Review voor Badkamertien

Wij gingen om onze badkamer een upgrade te geven met alleen een paar meubeltjes, uiteindelijk zijn we met een all in pakket actie de deur uitgegaan. Peter heeft ons verteld wat de voordelen waren, daarover nagedacht. Inmiddels is de installateur bezig. Zo snel kan het gaan, tot nu een aanrader!

• Karin
    Review voor Badkamertien

Wat een pracht badkamer is het geworden, foto's hebben jullie al doorgemaild gekregen. Installateur is iets later begonnen als gepland, maar dat is netjes gecommuniceerd.

• Bianca Nieuwlaat
    Geverifieerde klant van Badkamertien

Zeer goed geholpen in de winkel en geheel naar tevredenheid geleverd binnen de afspraken. Goede communicatie

• A.van der Ploeg
    Review voor Badkamertien

Mijn ervaring in deze winkel was uitstekend. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk en de producten die ik heb gekocht zijn van geweldige kwaliteit. De prijs was ook zeer redelijk. Ik beveel deze winkel aan iedereen aan. :))

• J.te Wierik
    Review voor Badkamertien

Goede service en zeer tevreden met het product dat ik heb gekocht bij Badkamertien.

• Fam.Kuiper
    Review voor Badkamertien

Ik ben tevreden over de levering en over de goede kwaliteit van de artikelen. Ga zo door Badkamertien.

• L.Hoekstra
    Review voor Badkamertien

Mooie selectie van badkamer- en toilet producten tegen betaalbare prijzen bij Badkamertien. Personeel was ook super behulpzaam en vriendelijk bij het helpen kiezen van het juiste materiaal. Zou deze winkel zeker aanbevelen aan anderen.

• Kramer
    Review voor Badkamertien

Wij hebben bij Badkamertien, badkamer gekocht. Perfect geholpen, netjes alles afgeleverd aan huis. Met het monteren vd douchewand wat probleempjes gehad, gebeld met klantenservice en het probleem werd direct opgepakt en opgelost. Dus een goede service ook na het afleveren. Top bedrijf, doet wat het beloofd. Geen spijt dat we daar gekocht hebben. Mochten we in de toekomst weer een badkamer of toilet nodig hebben gaan we zeker weer terug. Positieve ervaring met Badkamertien. Gewoon een aanrader...

• Fam. Vermeulen
    Review voor Badkamertien

Tot nu toe zeer tevreden . Vlot en vakkundig advies . We wachten nu nog op de levering maar so far so good.