Badmeubelnet.nl
badmeubels
Filter 907 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 828 met beschrijving

• Els wijntuin
    Review voor Badmeubelnet.nl

Super snelle levering! Gisteren besteld en uitgelegd dat ik spoed had en vandaag voor de middag al binnen! Echt super!

• W. Hoog
    Review voor Badmeubelnet.nl

Super goed geholpen, duidelijk en ook nog de beste prijzen.
    Als ik ooit weer sanitair nodig heb kom ik zeker terug

• Hoe beoordeel je Badmeubelnet.nl?

• Dennis de Koster
    Review voor Badmeubelnet.nl

Goed badmeubel met duidelijke montage handleiding, en duidelijke prettige website ook

• J. Janssen
    Review voor Badmeubelnet.nl

Snelle levering en hele nette prijzen, we werden ook goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de verzending

• marlous van grieken
    Review voor Badmeubelnet.nl

De wastafel kwam een week later binnen en is beschadigd. Dat kan gebeuren, maar na ontvangst kon ik in het weekend geen contact krijgen en nu zijn ze al de hele ochtend niet bereikbaar. Ik weet nu niet wat ik met de loodgieter kan afspreken...Ik vind dat de klantenservice wel bereikbaar moet zijn.

Antwoord van Badmeubelnet.nl

We hebben u teruggebeld vanmiddag en een nieuwe wastafel naar u op laten sturen. Door onvoorziene prive omstandigheden was de telefonische bezetting vandaag onder de maat, waarvoor onze excuses. Dank voor uw begrip aan de telefoon.

• Ben vd Kuil
    Review voor Badmeubelnet.nl

Snellere service voor 3 plankjes , duurt nu al 2 maanden , vandaag 10 maart eindelijk binnen , pffff

Antwoord van Badmeubelnet.nl

De fabriek heeft zwaar te lijden gehad door verplichte quarantaine en isolatie maatregelen door corona in Duitsland, wat grote personeelsproblemen heeft opgeleverd. Het produceren en verzenden van vervangende onderdelen kent daardoor flinke vertragingen. We hebben u zo goed mogelijk proberen te helpen. U had waterschade, iets wat niet onder garantie valt. Desalniettemin hebben we de vervangende onderdelen gratis naar u op laten sturen. Uiteraard is het heel vervelend zo lang te moeten wachten, en daar hebben we begrip voor. Elke service die verleend moet worden doen we zo goed en zo snel mogelijk. Ook in dit geval, hoewel de snelheid voor u nu natuurlijk tegenvalt.

• Ronnie
    Review voor Badmeubelnet.nl

Van bestelling tot levering helemaal top👍

• Egbert vd Velde

fijne service, vriendelijke mensen

• Dick Krommenhoek
    Review voor Badmeubelnet.nl

Ruime keuze, duidelijke website en prima service.

• Francisca de Boer
    Review voor Badmeubelnet.nl

Makkelijk te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering