Bake & Party

Bake & Party, uw leverancier voor al uw bakbenodigdheden en party toebehoren! Totaalpakket voor (hobby)bakkers en een ruim assortiment aan "Party" artikelen voor o.a. babyshowers, kraamfeesten, verjaardagen, vrijgezellenfeesten en huwelijk. Scherpe prijzen en uitmuntende service!
Filter 889 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 480 met beschrijving

• Natascha Kotter
    Geverifieerde klant van Bake & Party

Maten waren incl stokje en dat was wel teleurstellend ik had hem groter verwacht

Antwoord van Bake & Party

Geachte Mw. Kotter,

Uw opmerking betreffende maten is absoluut onjuist, de letterlijke omschrijving die bij betreffende topper staat is alsvolgt (gekopieerd van de website!):

Taart Topper van carton "One".

Voor het personaliseren en de "final touch" van de taart voor de 1-jarige!

Van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag!

Beschikbaar in de kleur Goud Glitter.

De topper wordt vanzelfsprekend geleverd inclusief een prikker en een plakker om de topper aan de prikker te bevestigen.

Afmetingen: ca. 9 cm breed x 3 cm hoog (past beter op kleinere taarten of de bovenste laag van een stapeltaart!)

Wellicht heeft u dit niet gelezen toen u de topper bestelde? Er stond ook een foto bij met een euro muntstuk ernaast zodat de maat beter ingeschat kan worden. Duidelijker kunnen we het helaas niet maken....

• rosan beun

Top service

• Hoe beoordeel je Bake & Party?

• N Jurg

Super snelle verzending

• Tonny Mookhoek
    Geverifieerde klant van Bake & Party

Snelle levering en goede kwaliteit

• Elly Folkersma
    Geverifieerde klant van Bake & Party

Vlotte levering en je kan achteraf betalen.

• Birthe Cambré

Goede service!

• Daya den Ouden
    Geverifieerde klant van Bake & Party

Prima producten en snelle levertijd

• L Gerrits
    Geverifieerde klant van Bake & Party

Voor een rubberen uitdruk vind ik de verzendkosten wel veel

Antwoord van Bake & Party

Geachte Mevrouw,

Wij trachten de verzendkosten voor onze klanten zo laag mogelijk te houden en hanteren de daadwerkelijke verzendkosten die wij daadwerkelijk moeten betalen aan PostNL, in tegenstelling to veel andere webshops die een vast (en hoger) verzendtarief hanteren. In uw geval waren de verzendkosten Euro 1,82. Wij zouden niet weten hoe we dit nog verder omlaag zouden moeten brengen zonder de prijs van het produkt te verhogen. Het is dus kiezen of delen, gelukkig bent u een van de zeer weinigen die over onze verzendkosten klaagt.

Met vriendelijke groet

• Jouke van Oostenbrugge
    Geverifieerde klant van Bake & Party

Snelle levering en prima kwaliteit

• Saskia Persyn
    Geverifieerde klant van Bake & Party

Direct respons ondanks het wat latere uur en heel snel geleverd