Bake & Party

Bake & Party, uw leverancier voor al uw bakbenodigdheden en party toebehoren! Totaalpakket voor (hobby)bakkers en een ruim assortiment aan "Party" artikelen voor o.a. babyshowers, kraamfeesten, verjaardagen, vrijgezellenfeesten en huwelijk. Scherpe prijzen en uitmuntende service!
Filter 980 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 546 met beschrijving

• Anitta Dousa

Goede service!

• Lwd Harmsen
    Geverifieerde klant van Bake & Party

• Hoe beoordeel je Bake & Party?

• R. Kersten
    Geverifieerde klant van Bake & Party

Kwam gebroken aan, stevigere verpakking gebruiken i.p.v. envelop voor spullen die kunnen buigen

• Marjan Boets
    Geverifieerde klant van Bake & Party

De webwinkel was goed, geheel volgens verwachting. .

Antwoord van Bake & Party

Met betrekking tot uw beoordeling willen wij graag opmerken dat bij het door u bestelde artikel de afmetingen van het produkt duidelijk staan vermeld bij de produktomschrijving, alsmede een duidelijke foto van het produkt met daarnaast een munt van 1 euro om extra te accentueren om wat voor maat produkt het gaat... Wij weten niet hoe we het nog duidelijker kunnen communiceren en houden ons gaarne aanbevolen voor suggesties!

Wij houden de reguliere verzendkosten van PostNL aan (gebaseerd op gewicht danwel afmetingen van het produkt/de produkten), hiermee zitten we reeds aan de goedkope kant ten opzichte van andere shops, goedkoper kunnen wij het helaas echt niet doen, daar wij dit ook daadwerkelijk zelf moeten betalen!

• Trudy Meindertsma
    Geverifieerde klant van Bake & Party

Snelle levering, prachtig product, persoonlijke benadering heel fijn.

• Maaike van Lint
    Geverifieerde klant van Bake & Party

Makkelijk te bestellen, snelle levering en leuk verpakt ♡

• titi Lamoen

mooi assortiment