Bakestuff.nl

Bakestuff.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Bakestuff.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,2

• Nim
    Geverifieerde klant van Bakestuff.nl

Er wordt goed meegedacht en geholpen. Mooie producten, love it

• Ilona van der Woude
    Geverifieerde klant van Bakestuff.nl

Bestelling zou eerst onderweg zijn daarna gecanceld.

• Hoe beoordeel je Bakestuff.nl?

• Maddy
    Review voor Bakestuff.nl

Snelle levering, ik had mijn producten al de volgende dag ontvangen

• Melinda van Rijn
    Geverifieerde klant van Bakestuff.nl

Ik heb een bestelling gedaan en ongeveer de helft van mijn bestelling bleek geannuleerd zonder enige uitleg of verontschuldiging, dus de spullen die ik het hardst nodig had ontving ik niet, terwijl deze in de winkelwagen zaten en ook betaald waren. Ik vind het geen goede service.

Antwoord van Bakestuff.nl

Hi Melinda,

Het spijt ons zeer dat we niet in staat waren om uw volledige bestelling te leveren. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Dit kwam door onverwachte drukte in onze webshop, hierdoor waren veel artikelen uitverkocht op het moment van uw bestelling.
    We begrijpen hoe teleurstellend dit voor u moet zijn geweest en we betreuren het dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen.

Als blijk van onze oprechte spijt willen we u een kortingscode aanbieden voor uw volgende aankoop bij ons (we zullen u een e-mail sturen met een persoonlijke code). We hopen hiermee het ongemak enigszins te kunnen compenseren.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw begrip.

Team Bakestuff💜

• Dina

Mooie producten, klantvriendelijk

• meau
    Review voor Bakestuff.nl

De service van de heer/dame is snel en fijn! Dat ze op één product geen voorraad hadden is zeer snel opgelost via de mail. Vragen werden snel beantwoord en als excuses voor de voorraad kreeg ik ook nog gratis een grote verpakking browniebeslag

• Nikki Verkooijen
    Review voor Bakestuff.nl

Heel veel leuke en lekkere producten.
    Service en klantvriendelijkheid is helemaal top!!

• Oumami Food
    Review voor Bakestuff.nl

Bestelling is netjes en compleet de volgende dag geleverd. Snelle reactie nav mijn vragen. Top! Erg blij mee!

• Waleed
    Review voor Bakestuff.nl

Hele goede producten en een snel helpende team! Ik was zelf een beetje onzeker over welke producten ik nodig zou hebben, maar na meerdere gesprekken met dit team te hebben was het voor mij super duidelijk geworden! Nogmaals bedankt!
    Zeker een aanrader!

• Nora

Leuke producten, goede klantenservice

• Melissa van Dijken

Snel, vriendelijk, behulpzaam

• Rosalie de Vries
    Geverifieerde klant van Bakestuff.nl

Super goede service snel geleverd

• Ria

• Rens
    Review voor Bakestuff.nl

Goede service! Erg fijn geholpen, bij mijn pakketje zat iets extra’s echt heel leuk!

• Tamar Delight
    Review voor Bakestuff.nl

Geweldige service en producten. Heel goed en fijn geholpen door de vriendelijke eigenaresse. Keep it up!

• Marwa
    Review voor Bakestuff.nl

Super mooie spullen, zelfs een handgeschreven kaartje erbij gekregen. Zeker een aanrader:))

• Nicky Oumouh
    Geverifieerde klant van Bakestuff.nl

Snel geleverd en prima kwaliteit, kreeg er zelfs een handgeschreven kaartje en extraatje bij erg klantvriendelijk!

• Ahmed
    Review voor Bakestuff.nl

Ik heb in de middag me bestelling geplaatst, echter volgende dag direct in huis. De sprinkles zijn prachtig allahoemma barek en goedkoop, en alle andere natuurlijk. Vaste klant

• Meltem
    Review voor Bakestuff.nl

Top service, mijn pakket werd gelijk op dezelfde dag verstuurd. Ik kreeg het snel binnen! Ben er erg blij mee. Leuke producten ook!

• Yasmina
    Review voor Bakestuff.nl

Zeer vriendelijk en super behulpzaam kreeg heel snel antwoord op mijn vragen en werd ook goed geholpen de producten die ik had besteld waren heel goed ben zeer tevreden ik ga zeker hier vaker bestellen als ik wat nodig heb voor het bakken