Bakfietscentrale

Bakfietscentrale

Bakfietscentrale is het juiste adres voor een betrouwbare en voordelige bakfiets. Als grootste aanbieder van bakfietsen en accessoires leveren wij aan consumenten en bedrijven in Nederland, België en Duitsland. Met altijd een ruime voorraad en een eigen transportdienst kunnen wij altijd snel leveren
bakfiets
9,9

• Anita
    Review voor Bakfietscentrale

Veel bakfietsen in de showroom met kundig personeel die mij goed hebben geholpen in de zoektocht naar een bakfiets voor mij en mijn hond. Heb een Winther bakfiets gekocht. Super blij mee!

• Marlon Habat

👍👍👍👍

• Hoe beoordeel je Bakfietscentrale?

• ineke
    Geverifieerde klant van Bakfietscentrale

Snelle levering, spullen zoals omschreven

• Carola
    Geverifieerde klant van Bakfietscentrale

Fijne service. 1 belletje en je wordt vriendelijk geholpen. Snelle verzending.

• Askhab Shaipov

Snelle levering, kwaliteit

• Peter de Maijer
    Geverifieerde klant van Bakfietscentrale

Goede aanbiedingen en snelle levering

• H.L. Slot

Mooie compacte bakfiets

• E. J. Oortwijn
    Geverifieerde klant van Bakfietscentrale

Snel geleverd. Keurige prijs stelling.

• Agnes Koegler
    Geverifieerde klant van Bakfietscentrale

Goede service, mocht 2x een proefrit maken, goed en vriendelijk geadviseerd, en nu heel blij met mijn bakfiets.

• Jeroen Meijer
    Geverifieerde klant van Bakfietscentrale

Snel verzonden en het juiste product! Goed en compleet omschreven op de site. Wel wat aan de prijs. Maar dit komt met andere sites overeen helaas...

• Sheila van Trigt
    Geverifieerde klant van Bakfietscentrale

Prachtig zeiltje, voor een hele mooie prijs! Dank!

• Tevreden klant
    Geverifieerde klant van Bakfietscentrale

Prima alles tiptop in orde!

• Bert van der Pol
    Review voor Bakfietscentrale

Goede service en bakfietsen van top kwaliteit.

• Toos
    Review voor Bakfietscentrale

Prachtige winkel met grote schowroom, waar wij vakkundig geholpen zijn aan een mooie bakfiets. Zeer tevreden.

• Fam scheepbouwer
    Review voor Bakfietscentrale

Wij hebbben onlangs een Bimas bakfiets online gekocht en zijn uiterst tevreden Het contact met Bakfietscentrale.nl is uitstekend en betrouwbaar. Goede adviezen en snelle levering. Wij zijn enorm blij met onze nieuwe aanwinst.

• Rebecca
    Geverifieerde klant van Bakfietscentrale

Ik heb gordels besteld voor in de bakfiets, inclusief bevestigingsset. Snel geleverd, installatie zeer eenvoudig, en nu kunnen we veilig op weg. Bedankt voor de goede service!

• Natasha
    Geverifieerde klant van Bakfietscentrale

Bakfiets poot besteld voor bakfiets.nl cargo bike long en die pastte perfect. Ook een universele telefoonhouder voor aan het stuur gekocht en die pastte ook goed. Blij met alles en snel verzonden en goed aangekomen.

• Anne
    Review voor Bakfietscentrale

Mooie grote winkel en genoeg keus. Super goed geholpen. Goede uitleg. Levering ging ook zonder problemen en snel. Ik ben blij met de bakfiets van Nihola. Nu heerlijk fietsen met onze hond Sam.

• Bart Westra

• Claire
    Review voor Bakfietscentrale

Na enkele jaren gebruik van mijn Vogue bakfiets ben ik nog steeds super tevreden van de service - team is super reactief en beschikt over de nodige expertise om vragen te beantwoorden