Balans voor Kinderen

Balans voor Kinderen

BACHBLOESEMS VOOR KINDEREN
Je constateert dat jouw kind bepaalde emoties en gedragskenmerken heeft tijdens het opgroeien? Dan wil je je kind graag een steuntje in de rug geven gedurende de dag. Denk hierbij bijvoorbeeld aan school, verjaardagen, sporten, uit logeren of gewoon thuis.
Je wilt uiteraard dat je kind ook rustig, ontspannen, vrolijk, zelfverzekerd en geconcentreerd blijft. Wat nou als je dit kunt ondersteunen met een product dat je kind op een 100% natuurlijke wijze helpt? Bachbloesems zijn voedingssupplementen die jouw kind bij de hand nemen tijdens het opgroeien.
Filter 328 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 188 met beschrijving

• Esther Dijkhof
    Geverifieerde klant van Balans voor Kinderen

Goede service, helder uitleg bij vragen, vlotte reactie.

• Ragini Partapsing

Snelle levering. Uitermate klantvriendelijk

• Hoe beoordeel je Balans voor Kinderen?

• Gwenda Boerema
    Geverifieerde klant van Balans voor Kinderen

Bedankt voor de snelle hulp weer. Al eerder met behulp van jouw druppels rust gebracht in het hoofd van mijn zoon. Weet zeker dat het deze keer weer een extra steun is.

• Jolanda
    Review voor Balans voor Kinderen

Het is echt wonderbaarlijk wat de druppels met mijn kleinzoon hebben gedaan. Van een losgeslagen stuiterbal, zit hij nu gewoon rustig in de klas en volgt hij de les. Waar hij eerst zoveel woede in zich had is hij zoveel rustiger. En zegt hij zelf ik voel me echt fijn oma

• Denise de Man

Heel fijn gesprek gehad!
    En snel geleverd.

• Aafke Van der Wal
    Geverifieerde klant van Balans voor Kinderen

Een heel vertrouwd adres. Goede begeleiding. En voor mij nu de herhalingen, werkt gewoon. Makkelijk en snel. En dat voor mij als digibeet.

• Linda Oosterveen
    Geverifieerde klant van Balans voor Kinderen

bestelling was snel thuis en goed verpakt.

• Yvonne Wesselink
    Geverifieerde klant van Balans voor Kinderen

Goede service, er wordt naar je geluisterd. Helpt mij vanaf dag 1 !

• Pascalle Immerzeel
    Geverifieerde klant van Balans voor Kinderen

Goede service, luisterend oor. Snelle levering.
    Gon weet met haar eigen ervaring precies waar je het over hebt. Je voelt je meteen begrepen. Ze heeft mijn dochter erg geholpen in een zeer lastige tijd. En nog heeft ze er heel veel baat bij.

• Kim Kamerbeek
    Geverifieerde klant van Balans voor Kinderen

Leuke gesprek, duidelijke uitleg.. en eindelijk iets wat wel werkt.. me kleine meisje geeft zelf aan dat ze zich nu anders voelt..