Bali Lifestyle

Bali Lifestyle

Bali Lifestyle is een interieur webshop met daarop de grootste collectie bohemian woonitems, meubels, woonaccessoires, wanddecoratie en meer. Elke dag is ons team aan stylisten bezig de mooiste boho interieur artikelen te selecteren om jouw huis en tuin om te toveren tot een bohemian paradijs!

• Danny
    Review voor Bali Lifestyle

15-9 4 espresso kopjes besteld, vandaag 23-9 een bericht gehad dat het binnen 1-2 werkdagen geleverd gaat worden. Net contact gehad met Bali lifestyle. De problemen komen door de vervoerder heb ik begrepen. Er is een hele passende oplossing aangeboden door Bali Lifestyle👍🏼

• Lotte
    Review voor Bali Lifestyle

Het lijkt erop alsof Bali Life Style goede service levert zolang het goed gaat, maar wanneer er iets mis gaat laat de service zeer te wensen over.

Antwoord van Bali Lifestyle

Hi Lotte, echt super vervelend dat jij het zo hebt ervaren! Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Sorry daarvoor. Het kan soms gebeuren dat er iets niet meer op voorraad is en dat is super vervelend, maar ik zie dat jouw order wel netjes is geannuleerd. Wij willen altijd de beste service leveren en balen er dan ook van dat jij die niet hebt gekregen. Uiteraard hopen wij je in de toekomst nog wel blij te kunnen maken met iets uit onze shop!

• Hoe beoordeel je Bali Lifestyle?

• Lina Hanselaar
    Geverifieerde klant van Bali Lifestyle

Zoals afgebeeld ook gekregen snelle levering dus top dankjewel

• Ruud de Vries
    Geverifieerde klant van Bali Lifestyle

Prima product, heel gemakkelijk om te bestellen en supersnel geleverd. Top dus!

• Lianne Buijs
    Geverifieerde klant van Bali Lifestyle

Precies zoals op de afbeelding. Prima dus

• karin
    Review voor Bali Lifestyle

Allereerst een hele toffe collectie! Verzending ging netjes op afgesproken tijdstip.
    Zelf had ik een fout gemaakt in de bestelling van een parasolvoet, dat werd snel en netjes opgelost! Kom zeker heel snel weer terug!

• Vera Goes
    Geverifieerde klant van Bali Lifestyle

Super snelle levering en leuke tuinset!

• Ingrid van Schijndel

Snelle levering. Leuk product

• Fenna douma

Geweldige service!!

• Nina Roos
    Geverifieerde klant van Bali Lifestyle

Mooi product en snelle levering