Ballonnendeal.nl

Ballonnendeal.nl

Ballonnendeal.nl is een feest decoratiewinkel. Wij bieden een ruim assortiment aan als het om feestartikelen gaat en proberen ons uit te zonderen van de gewone feestwinkels door chiquere producten aan te bieden. Heeft u een vraag over onze producten? Bel of mail ons dan gerust!
9,3

• Marja
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

Goede website voor makkelijk bestellen. Adequaat respons op vragen, goed bereikbaar. Stipte levering. Kwaliteit van de ballonnen pilaar was minder dan de vorige keer; wiebelig geheel die pilaar met cijfers erop en de bestelde zilveren en gouden metallic ballonnen waren beetje grijs en geel maar zeker niet zilver en goud.

Antwoord van Ballonnendeal.nl

Goed om weer te horen!! Een tip voor nog mooiere goud & zilver zijn de chrome kleuren, die zijn een stuk voller dan de metallic kleuren. De cijfers op de pilaar kan je altijd nog wat strakker trekken door de ballon die eronder aan vastzit nog meer naar beneden te trekken, vraag gerust de bezorger je hier even bij te helpen of videobel met ons, zodat we je ermee kunnen helpen, dat doen we graag! Hopelijk weer tot een volgende keer!! ^Lotte

• Aranka Steenstra
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

Goede service, prachtige ballonnen!

Graag gedaan!!

• Hoe beoordeel je Ballonnendeal.nl?

• Bianca van Dijk-Arends
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

ondanks de afstand ballonnen al vroeg en op tijd afgeleverd ( met reserveballonnen) top geregeld

Antwoord van Ballonnendeal.nl

Vroeg was het wel! Maar bij het Sinterklaasfeest horen natuurlijk feestelijke ballonnen, dus dan regelen we het graag!! Hopelijk tot een volgende keer weer! ^Lotte

• Dorcas Nijverdal
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

Wat handig zo'n ballonnenpilaar. Lekker stevig en heel feestelijk bij de opening van onze zaak. Prima geprijsd en goed geholpen door de enthousiaste mensen van ballonnendeal.

• Dinant Pas
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

Prima kwaliteit en alles conform afspraak geleverd

• Alfred Ruiter

Prima service

• Stephanie Dierx
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

Reageren snel en houden zich netjes aan de afspraak! Ballonnen ook zoals verwacht dus kon niet beter.

• Zwembad het Ravijn
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

Goede service zoals altijd.

• Ina
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

Snelle en nette levering. Misschien is het nog wel handig om bij de kleinere ballonnen te vermelden dat er geen kaartje aan gehangen kan worden.

• Marcel knol
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

duidelijke website, snel geleverd en mooie ballonnenpilaar geleverd. Betrouwbaar en leveren volgens afspraak. super tevreden.

• Marije Overbeeke

• Famke Doest ter- Semmekrot
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

Ballonnenboog besteld, telefonisch werd er goed geholpen met juiste bijpassende kleuren uitzoeken

• mariska binnenmars

prima voor elkaar

• Roelofs
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

Afspraken prima nagekomen. Mooie boog afgeleverd.

• Miriam Kremer

Heel servicegericht!

• tbv informatiemarkt sociaal domein 13 mei 2023 Huis van Cultuur en Bestuur Gemeente Hellendoorn
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

Ze hebben ons prima geholpen. Alles keurig op tijd bezorgd

• Femke Nijkamp

Goede service! Prettige mensen

• Sandra Poffers

Nette service

• Kehly Roetenberg
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

Goede prijs-/kwaliteitverhouding, erg vriendelijk geholpen door Lotte met het samenstellen van de kleuren van de ballonnen voor de pilaren.

Antwoord van Ballonnendeal.nl

Bedankt, zag er supermooi uit bij je mooie winkel. Ik wens je heel veel succes, gaat vast lukken ^Lotte

• René Jansen
    Geverifieerde klant van Ballonnendeal.nl

levering stond klaar na bestelling