Bamboebaas
Unieke, duurzame en stijlvolle producten van bamboe shop je bij Bamboebaas. Tover je huis of tuin om tot een natuurlijk, exotisch paradijs.
9,3
Filter 637 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 419 met beschrijving

• Dave Banning
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Zeer vriendelijk en goed geholpen bij de keuze van de bamboo schuttingen. De eigenaar reageerde super snel op de app en is telefonisch goed bereikbaar.
    Echt een top service!!!

• Manja ter Meulen
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Keurige en snelle levering. Echt prachtige producten. Super behulpzaam personeel en tot slot vooral blij met mijn schutting.

• Hoe beoordeel je Bamboebaas?

• Sandy
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Top staat prachtig snel geleverd

• Nbl Blokland
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Heel snel en netjes ingepakt geleverd. Erg makkelijk op te hangen.Staat erg leuk.

• dirk de Ronde
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

mooie kwaliteit bamboe. bestellen ging makkelijk en extra vraag werd via chat ook beantwoord. levering duurde 5 dagen

• gunter juliens
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Goede oplossing voor een probleem.

• Suzanne van Beijnen

Snelle levering. Net product, zoals omschreven. Erg blij mee

• Karin Karsten
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Prachtige kleur bamboe dekbedovertrek gekocht, zeer goede kwaliteit en zo zacht, voor ons geen ander dekbedovertrek meer dan die van bamboe!

• Alice

Helemaal goed

• Dana Albers
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Heel fijn. En een goede service en zeer klantvriendelijk 😃 Bedankt!

• Cees Dordrecht
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Geweldige service op donderdag besteld de dag erop in huis heel blij mee

• Wim Van de Wouwer
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Het was even wachten maar dat was het zeker waard. Mooie kwaliteitvolle stof.

• Hans

Mooi product. Snelle levering, goede service. Aanrader

• Claudia Hensels
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Goede service en snelle levering

• Marjolein Bender
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Als ik een vraag heb over bamboe rollen als afdak over houten leggers, stuur ik een appje en tot mijn verbazing wordt er meteen met me mee gedacht en gerekend, welk product het beste past. Dat is nog eens flitsende service 😄!

• Leo Van Dijk
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Goede kwaliteit en service, blij mee!

• Corine
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Prima service, was op tijd en hangt super! Kortom een top kwaliteit.

• Simone de Kroon
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Snel verstuurd! Alleen thuis bezorgd bleek het om een artikel van VidaXL te gaan. Verstuurd vanuit VidaXL en in een doos van VidaXL. De prijs was achteraf exact hetzelfde zowel bij Bamboebaas.nl als bij VidaXL, maar ergens is het toch best misleidend. Vandaar net niet de 5de ster erbij.

• Jaimy
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Hele mooie bamboe rolgordijnen, mooier dan op de website. Versmallen was ook gemakkelijk en zo gedaan. Fijn contact met klantenservice.

• Ron Hamersma
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Prima service, en snelle levering.