Bamboebaas
Unieke, duurzame en stijlvolle producten van bamboe shop je bij Bamboebaas. Tover je huis of tuin om tot een natuurlijk, exotisch paradijs.
Filter 650 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 429 met beschrijving

• Viola
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Heel blij met de t-shirts, ze zijn van topkwaliteit, ik heb dezelfde ergens anders 8 jaar eerder gekocht. En hele goede service, ik had een probleem met betalen en Thomas heeft gelijk geholpen.

• Sandra
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Heel blij met de bamboe rolgordijn. Snelle levering. We gebruiken deze als zonwering en oogt ook nog eens mooi zowel binnen en buiten. Top!

• Hoe beoordeel je Bamboebaas?

• Klant

V

• Karin Peters
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Mooi bedrijf, super kwaliteit en snelle levering...helemaal top, tot een volgend keer met dank voor de service.
    Groet Karin

• Ron Tetteroo
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

goede snelle levering, product voldoet precies aan de omschrijving

• Christina
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Bamboebaas heeft mij enorm goed geadviseerd en geholpen! Ik ben superblij met mijn 5 prachtige rolgordijnen, en heb ze meteen buiten opgehangen. Dus geweldig bedrijf, fantastische service, snelle levering en echt een mooi en kwalitatief goed product !!

• Tossy Vonhof
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Mooie producten, goeie prijs/kwaliteit verhouding, goede communicatie en snelle levering. Echt een aanrader!

• Niels Cassee
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Heerlijk zachte bamboe overtrek en laken.

• C.F. Filet
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Een werkelijk prachtig bamboe rolgordijn wat uiterst simpel is op te hangen in no time!

• Joep

dik voor elkaar!

• Max Dekker
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

uitgebreide keuze, goed product & correcte levering!

• Maureen
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Was even zoeken naar een duurzaam, extra hoog hoeslaken tegen een redelijke prijs. Hier prima exemplaar gevonden.

• Hedwig Lammerts van Bueren
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Ik heb een hoeslaken besteld en deze werd heel snel geleverd. Nog nooit zo'n zacht hoeslaken gehad, wij zijn nu fan!

• Eva
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Snelle levering en mooi product

• P. van Eersel
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Snelle levering van mijn favoriete shirtjes! Een website om vaker te bezoeken!

• Immie Smink
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Goede ervaring, met de koop van mijn bamboe schut snelle levering duidelijke afspraken met het bedrijf te maken ivm levering en mooi product. Zeker een aanrader

• Belle Gijssel-klop
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Erg mooi erg stevig en fijne communicatie

• Michel
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Prima service, vragen werden vlot beantwoord via Whatsapp

• sylvia huijerman
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Levering nog sneller dan het licht

• Ruud
    Geverifieerde klant van Bamboebaas

Goede service. Snelle levering. Kwalitatief goede shirts.