Bamboespecialist.com

Bamboespecialist.com

Bamboespecialist is dé leverancier van bamboeproducten voor zowel particulier als de zakelijke markt. Door eigen import kunnen we scherpe prijzen hanteren en de topkwaliteit waarborgen.

Vanuit Oirschot verzorgen we met nauwkeurigheid alle bestellingen door heel Nederland en België. Snelle leveringen en persoonlijk contact kunnen we garanderen door de goede samenwerking met onze vervoerder.

✔ Uitsluitend de beste kwaliteit bamboeproducten
✔ Altijd binnen 10 dagen geleverd indien voorradig
✔ Betaal veilig 14 dagen na ontvangst met Klarna
✔ Altijd scherp geprijsd door eigen import
✔ Gemakkelijk online bestellen of afhalen in Oirschot

• Robert Nouwen
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Ik ging er vanuit dat mijn bestelling binnen 10 dagen geleverd zou worden, er werd nl niet gecommuniceerd over een levertijd. Pas na 3,5 week kreeg ik een mail dat de bestelling verwerkt was en en verstuurd zou worden.
    In principe geen probleem, maar had dit even gecommuniceerd, dan was er geen onduidelijkheid geweest.

Goedemiddag Robert,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Jammer dat je ons met 3 sterren beoordeeld gebaseerd op de levertijd. Zoals op de website te lezen was, waren we op zakenreis toen je de bestelling had geplaatst. Vandaar dat de bestellingen pas vanaf 20-10 verwerkt konden worden.

Hopelijk is het kamerscherm naar wens. Indien het niet duidelijk genoeg vermeld was, zullen we dit in de toekomst nog beter vermelden.

Voor nu een fijne dag en veel plezier van het prachtige scherm!

• Femia Gils
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Goede service en snel antwoord op de vragen. Top!

Goedenavond hier vanuit Indonesië Femia,

Hartelijk dank voor deze goede beoordeling! Blij om te zien dat onze service gewaardeerd wordt. Heel veel plezier met de Jumbo bamboeschermen namens ons. Voor nu een fijne dag en geniet van je weekend!

Leon van Bamboespecialist.com

• Hoe beoordeel je Bamboespecialist.com?

• Fam de Boer
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Bijzonder tevreden over de geleverde bamboeschuttingen, schitterende kwaliteit
    keurig afgeleverd en de nabestelling vriendelijk en netjes uitgeleverd.
    Al met al de vijf sterren verdiend. Deze beschrijving is met 100% zekerheid
    opgetekend en niet maar alsof gedaan om een prijs te winnen.

Goedemorgen Fam de Boer,

Hartelijk dank voor deze top beoordeling! We wensen jullie heel veel plezier van de Zwarte Jumbo bamboeschermen. Geniet ervan en een fijne dag namens ons!

• M. Jongman

goed geholpen

Goedenavond,

Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling! We wensen je veel plezier van je bestelling en een fijne dag namens ons!

• Herman Krol
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Ik heb bij de bamboespecialist.com , 3 bamboe schuttingen gekocht van een hele mooie en goede kwaliteit. En voor een leuke prijs. Onderlinge contact was prima.( snel en correct) ik kan dit bedrijf aanraden.

Goedenavond Herman,

• Julia Doedee

Fijn en goed geholpen!

Goedenavond Julia,

• Sjan Hendrikx
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Mooi resultaat, dik tevreden.

Goedemorgen Sjan,

Hartelijk dank voor deze goede beoordeling! We wensen je veel plezier van je bestelling en een fijne dag namens ons!

• Elise Van gelder
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Zeer fijn geholpen, en ook heeft hij nog mee geladen👍👍

Goedemorgen Elise,

Hartelijk dank voor deze top beoordeling! We wensen je veel plezier van je bestelling en een fijne dag namens ons!

• Ellen
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Snelle reactie op mijn vraag. Goed en snel geleverd en meegedacht over het tijdstip van levering. Volgende keer weet ik waar ik moet zijn. 👍🏼

Goedemorgen Ellen,

• Monique en Niels
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Zeer tevreden over de halfronde bamboeschutting, ruime keuze en goede prijs en kwaliteit verhouding.

Goedemorgen Monique en Niels,

Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling en prettig om te lezen dat jullie zeer tevreden zijn met de geleverde schermen. Heel veel plezier ervan en een fijne, zonnige dag vandaag!

• Addy Visschers
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Heel goede service. Alle vragen die ik had zijn uitgebreid beantwoord en heel duidelijk zodat een leek als ik het goed begreep. Bestelling correct afgeleverd.

Goedemorgen Addy,

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. We wensen je erg veel plezier van je bestelling en een fijne, zonnige dag namens ons!

• Reinier
    Review voor Bamboespecialist.com

Mooi product. Verkoper zeer behulpzaam

Goedemorgen Reinier,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden! We wensen je erg veel plezier met de prachtige Naturel bamboeschermen en een fijne, zonnige dag namens ons!

• anoniem
    Review voor Bamboespecialist.com

Erg mooie producten en prettige service! Wordt direct gecommuniceerd en snel gehandeld. Ga zo door!

Goedemorgen,

• Anoniem

Goede service.

Goedemorgen J,

Hartelijk dank voor deze super beoordeling en fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt.

Geniet van de bamboeschermen en een fijne, zonnige dag namens ons!

• Dirk Wiesenfeller

Super!

Guten Morgen Dirk,

Vielen Dank für diese hervorragende Bewertung. Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit den Bambusschirmen und einen schönen Tag in unserem Namen!

Grüße,

Leon von Bamboespecialist.com

• Fred van Wieringen
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

erg duur, maar goede service, vriendelijk personeel

Goedemorgen Fred,

Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling. Jammer dat je onze schermen duur vindt aangezien we toch één van de scherpste prijzen hebben van dit soort bamboeschermen.

We wensen je in ieder geval erg veel plezier van de bamboeschermen en een fijne dag namens ons!

• Caroline Westerik
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Goede service. Fijn dat je iemand aan de telefoon krijgt bij vragen over de levering..

Goedemorgen Caroline,

Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling. We wensen je erg veel plezier van de gevlochten bamboeschermen en een fijne dag namens ons!

• francoise tanis
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Goed product, goede service.

Hi Francoise,

Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling. We wensen je erg veel plezier van de prachtige bamboeschermen en een fijn weekend namens ons!

• francoise tanis
    Geverifieerde klant van Bamboespecialist.com

Ongelooflijk goede service. Veel vragen gesteld, bij besteld. Niets was te veel en altijd even behulpzaam en vriendelijk. Niets dan lof voor de Bamboespecialist!

Goedemiddag,

• van Dam