Bananago.nl

Bananago.nl

Wij zijn jong, gedreven en houden van een feestje. Wij streven ernaar om dé plek te worden voor alle leuke feestproducten en gimmicks. Geen gedoe meer met het zoeken naar producten op verschillende websites. Wij bieden al het moois aan!
8,4
Filter 89 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 54 met beschrijving

• Fs
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Er waren een hoop ballonnen met gaten erin. Ballonnen die ineens leeg liepen .. jammer dat de kwaliteit slecht was aangezien de service super snel en goed was!

• Claudi Slot
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Snelle service, mooie producten!

• Hoe beoordeel je Bananago.nl?

• janneke
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Super vriendelijk! Goede service. Denken mee en komen afspraken na.

• Mark Bloemsma
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Deel van bestelde producten (de "50 jaar" versiering) bleek nadat bestelling was geplaatst niet meer leverbaar. Geld retour en gratis vervangende producten opgestuurd gekregen. Was het huis toch nog passend versierd. Bedankt voor het meedenken! Prima service!

• Jacqueline Lamain

Snelle levering, top

• Remon Oogjes
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Goede service, aantal producten niet meer leverbaar. Prima over geïnformeerd, leuk alternatief gekregen en compensatie voor het ongemak. Snelle levering!! Prima webshop dus!! Aanrader!!

• Petra Buurmeijer
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Zeer goede service en prettig contact

• Wouter Orbons

Precies zoals verwacht

• R.
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Kwam op tijd binnen. Helaaa zaten er 2 artikelen niet in de doos. Er zaten wel 2 andere artikelen die we niet besteld hadden bij.
    Op de pakbon staat dat er alles in zit. Vreemd. Vervelend dat ik nu weer moet bellen en dat het te laat is inmiddels

• marjan revers
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Alles was precies zoals aangegeven. Keurig