Bananago.nl

Bananago.nl

Wij zijn jong, gedreven en houden van een feestje. Wij streven ernaar om dé plek te worden voor alle leuke feestproducten en gimmicks. Geen gedoe meer met het zoeken naar producten op verschillende websites. Wij bieden al het moois aan!
8,5
Filter 112 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 69 met beschrijving

• Johan de jong
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Snel te hulp, goede service, wat je besteld dat krijg je en op tijd.

• Bertha Groen

Goede service.

• Hoe beoordeel je Bananago.nl?

• Alie Talhout
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Ze hebben erg hun best gedaan het pakket op tijd bij ons te bezorgen.

• Tessa
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Goede service! Snelle levering en goede, leuke producten. Zeker een aanrader!

• Marijn van den Bogaard
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

1 van de pakketjes had gebroken krijtjes.
    Edit: vanwege goede service reactie aangepast. Direct serieus genomen en vervangend product is opgestuurd. Had dit niet verwacht. Top service!

Antwoord van Bananago.nl

Beste Marijn,

Bedankt voor het delen van je ervaring door een beoordeling achter te laten. Helaas had jij een minder goede ervaring met ons, dit vinden wij erg jammer en willen we ook graag verbeteren!
    Wij proberen actief te leren van van zowel positieve feedback als verbeterpuntjes.

In je beoordeling geef je aan dat één van de pakketjes gebroken krijtjes bevatte. Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling niet in goede staat hebt ontvangen! Ik zou je graag een gepaste oplossing willen bieden, omdat dit natuurlijk niet de bedoeling is geweest!

We kunnen je een nieuw haarkrijt uit ons assortiment opsturen, inclusief een kleinigheidje als verassing. Dit zal niet gaan om het exacte artikel, maar is zeker vergelijkbaar. Of heb je de haarkrijt inmiddels niet meer nodig? Laat maar weten wat voor jou een goede oplossing zou zijn.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Wessel van Bananago.nl

• Sheilly Eendragt

Goede service

• Ip
    Review voor Bananago.nl

Niets ontvangen van mijn bestelling.

Antwoord van Bananago.nl

Beste meneer/mevrouw de Haas,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u nog niks heeft ontvangen. Ik neem even contact met u op via de email. Ik kijk graag even met u mee en los het graag voor u op.

Wessel van Bananago.nl

• N L
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

Goede en snelle service, aanrader om hier te bestellen.

• s Benk
    Geverifieerde klant van Bananago.nl

goede & persoonlijke service (WhatsApp)

• Annemieke Jansen
    Review voor Bananago.nl

Super service, erg vriendelijk. Mooie producten tegen een prima prijs!