Bank en Tafel 2 in 1

Bank en Tafel 2 in 1

Door jarenlange ervaring met het bouwen is onze bank en tafel 2 in 1 van uitstekende kwaliteit en wordt volledig gemonteerd geleverd. In één vloeiende beweging maakt u van een bank een tafel, iedereen kan het! Voor extra zitcomfort zijn er op maat gemaakte luxe buitenkussens verkrijgbaar.
Filter 120 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 108 met beschrijving

• Germain Schillings

Snelle en correcte levering

• Sandra Schelfaut
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Stevig materiaal, degelijke spullen.

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor uw positieve reactie, zijn wij altijd blij mee! Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop en een mooie zomer. Met vriendelijke groet, Bas en Elke Witvliet

• Hoe beoordeel je Bank en Tafel 2 in 1?

• Arno Sikking
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Mooie oplossing voor beperkte ruimte, mooie prijsverhouding met product, netjes gemaakt en afgewerkt en een snelle levering... Topbedrijf

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor uw positieve reactie, zijn wij altijd blij mee! Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Bas en Elke Witvliet

• Sietske van Viersen
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Mooie bank, goede communicatie!

• John Traets
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Mooie picknick tafel erg blij mee

• Thomas Wong
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

echt een fijne bank en tafel - vriendlijke jongen die het bezorgde ook!

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor uw positieve reactie, zijn wij altijd blij mee! We geven het bericht door aan de bezorger, daar is hij vast blij mee. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop en een mooie zomer. Met vriendelijke groet, Bas en Elke Witvliet

• Sabine
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Goed en vriendelijk geholpen in de werkplaats, duidelijke communicatie, snelle en goede levering.

• J.S. van den Bunt
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Vlotte afhandeling en snelle en correcte levering, prachtige bank.

• Klant
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Erg handig product, in- en uitklappen is snel en gemakkelijk. Ik had een klacht maar hier is netjes op gereageerd (tafelblad wordt vervangen).

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor het aanpassen van uw review, daar zijn ze erg blij. Fijn dat we er samen uitgekomen zijn. Wij wensen u alsnog veel plezier van uw aankoop en nog een mooie zomer. Mvg, Elke Witvliet

• Nicola Van der stoop

Alles top!

• jan hilberding

Goede kwaliteit

• Milly Smit
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Prachtig vormgegeven, mooi en praktisch product en met hele vriendelijke service

• Lotte
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Snelle en duidelijke service, en een hele mooie bank/tafel!

• rw
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Topservice, snelle levering en mooie tafel

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor uw positieve review! Daar zijn we altijd blij mee. We wensen u nog veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bas Witvliet

• Doetse van der Veen
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Netjes product, snelle levering.

• J.C.M. van de Meulenhof
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Conform afspraak op tijd geleverd. Mooie bank c.q. picknicktafel!

• Francien Blitz-Rutten

Prima informatie

• W.J. Dassen
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Alles is verlopen, zoals vooraf besproken was. Tijdig en correte levering.

• Leandra
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Mooi en superhandig product. Wordt gemonteerd en keurig op tijd afgeleverd.

• Ron De lange
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Vriendelijke chauffeuse en legde goed uit hoe de tafel / bank in en uit geklapt moet worden ,

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Daar zijn wij altijd blij mee. We wensen u nog veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bas Witvliet