Bank en Tafel 2 in 1

Bank en Tafel 2 in 1

Door jarenlange ervaring met het bouwen is onze bank en tafel 2 in 1 van uitstekende kwaliteit en wordt volledig gemonteerd geleverd. In één vloeiende beweging maakt u van een bank een tafel, iedereen kan het! Voor extra zitcomfort zijn er op maat gemaakte luxe buitenkussens verkrijgbaar.

• sandra kramer-nan
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

snelle levering, vriendelijk contact en ondanks ik dit hele familie bedrijf niet ken voelde het gelijk vertrouwd. de sets staan nog mooier dan we hadden kunnen bedenken, bedankt!

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor de mooie en positieve beoordeling, dar zijn we altijd erg blij mee. We wensen u nog veel plezier van uw aankoop! Mvg, Bas Witvliet

• Erica Kraan
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

duidelijke communicatie , vriendelijke mensen, correcte levering

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling, zijn we altijd erg blij mee. Nog veel plezier gewenst van uw aankoop. Mvg, Bas Witvliet

• Hoe beoordeel je Bank en Tafel 2 in 1?

• Martijn Klavers
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Super snel geholpen, prachtige bank/tafel.

• Edward Flink
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Mooi en goed product. Levering conform afspraak.

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Dankje voor de positieve beoordeling, zijn we erg blij mee. Nog veel plezier gewenst van uw aankoop. Mvg, Bas Witvliet

• Elma Beerends
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Snel en vriendelijk. Goeie kwaliteit.

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Dankjewel voor de positieve beoordeling, zijn we erg blij mee. Nog veel plezier gewenst van uw aankoop. Mvg, Bas Witvliet

• Anita Buenting
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

prima service, op tijd geleverd

• Priscilla Kwant
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Snelle levering, zeer klantvriendelijk en komen hun afspraken na. Niet te vergeten een prachtige en praktische bank/tafel

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Dankje voor uw positieve beoordeling! Daar zijn we altijd blij mee! Nog veel plezier gewenst van uw aankoop. Mvg, Bas Witvliet

• Kelly Mc Garvey

Bank en tafel 2 in 1 is super mooi. Ze leveren netjes aan je deur. Top bedrijf

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Dank je wel voor uw positieve beoordeling! Daar zijn we erg blij mee! Nog veel plezier van uw aankoop gewenst! mvg, Bas Witvliet

• Agnes
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Snelle reactie bij vragen, duidelijke communicatie. Prima service

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Daar zijn we altijd blij mee. Nog veel plezier gewenst van uw aankoop, mvg, Bas Witvliet

• Robin Van Dusschoten

Goede kwaliteit en service

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Dank je wel voor uw positieve beoordeling! Daar zijn we erg blij mee. Nog veel plezier gewenst van uw aankoop, mvg, Bas Witvliet