Bank en Tafel 2 in 1

Bank en Tafel 2 in 1

Door jarenlange ervaring met het bouwen is onze bank en tafel 2 in 1 van uitstekende kwaliteit en wordt volledig gemonteerd geleverd. In één vloeiende beweging maakt u van een bank een tafel, iedereen kan het! Voor extra zitcomfort zijn er op maat gemaakte luxe buitenkussens verkrijgbaar.
Filter 286 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 211 met beschrijving

• Wvh
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Super levering , aardige mensen , kwaliteit top !

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor uw positieve review! Daar zijn wij en ons team altijd erg blij mee! Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bas en Elke Witvliet

• Nikki Gillessen
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Levering was helemaal zoals besproken, bankje ziet er top uit en fijn in gebruik!

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

• Hoe beoordeel je Bank en Tafel 2 in 1?

• Marije Kruisselbrink
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Zeer vriendelijke service, kussens waren snel klaar en konden we snel ophalen.

• Agnes Hulzebos
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Goede prijs voor een super mooie en goede kwaliteit picknicktafel

• C.T.
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Ziet er in werkelijkheid heel mooi uit.

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor uw positieve review! Daar zijn wij en ons team altijd blij mee! Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bas en Elke Witvliet

• Eric Verschuur
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

mooie stevige bank, snelle levering

• Elaine Hernon

Geweldig prdouct en service

• Nancy
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Blij met onze bank! Top communicatie over de bezorging. Flexibel en komen afspraken na.

• Ec
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Fijne communicatie, goede kwaliteit en service

• merel
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Mooie tafel/bank, goede service!

Antwoord van Bank en Tafel 2 in 1

Hartelijk dank voor uw positieve review! Daar zijn we altijd erg blij mee. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bas Witvliet

• Anita van der Marel
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Perfect product en klanten afhandeling.

• Edgar de Vries
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Keurig op de juiste tijd afgeleverd, mooi product!

• Evert Sellis

Mooie bank 2 in 1

• Dennis
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Super geregeld. Snelle levering, bezorgd op moment dat voor ons goed uit kwam. De bank is nog mooier dan gedacht.

• Roelofs
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Prachtige bank, uitstekende communicatie, vlotte verzending. Heel tevreden!

• Wil

Duidelijke communicatie. Goede service

• Renate van der Valk
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Mooi ambachtelijk product, geweldige service en zeer attent!

• Paul
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Mooie bank, goede kwaliteit. Klantenservice heel prettig en meedenkend

• Astrid Vink
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Mooie stevige picknicktafel van duurzaam hout. Echt top!

• Bente Donderwinkel
    Geverifieerde klant van Bank en Tafel 2 in 1

Hele goede service en de bank is van hoge kwaliteit. Erg blij mee!