Bankhoes-Expert

Bankhoes-Expert

Bij Bankhoes-expert.nl vind je een uitgebreide verzameling bankhoezen, stoelhoezen en fauteuilhoezen. Maar dat is nog niet alles! We bieden ook bankbeschermers, foulards en plaids aan. Heb je een bank met specifieke afmetingen? Geen probleem! Bij ons kun je ook op maat gemaakte hoezen bestellen.
9,3

• Myneke
    Review voor Bankhoes-Expert

In plaats van aan te geven dat de hoes niet op voorraad wordt er een foto plus afmetingen van mijn bank gevraagd. Daarom geef ik aan de bestelling te willen annuleren, waarop ik vervolgens niets meer hoor. Gelukkig werd er na het plaatsen van de review gelijk contact met me opgenomen om het op te lossen.

Antwoord van Bankhoes-Expert

Uw veronderstelling is niet correct. Om retouren zoveel mogelijk te voorkomen, verzoeken we onze klanten vriendelijk om een foto en de afmetingen van hun bankhoes te e-mailen. Vooral bij de modellen met een beperkt stretch vermogen. Op die manier kunnen we controleren of de hoes past of dat er aanpassingen nodig zijn. Niet elke bankhoes is immers geschikt voor elke bank. Bovendien bieden we gratis kleurstalen aan, zodat klanten thuis kunnen controleren of de kleur juist is. Dit alles met als doel om retourzendingen te minimaliseren. Door deze werkwijze proberen we de CO2-uitstoot te verminderen en de kosten van verzendingen te beperken. Aangezien u hier niet aan wilt meewerken, hebben we uw bestelling op uw verzoek geannuleerd. Het kan enkele dagen duren voordat het geld weer op uw rekening staat, vanwege de verwerkingstijd die iDEAL nodig heeft. Helaas hebben we daar geen invloed op.

• Ferry
    Review voor Bankhoes-Expert

Top bedrijf

• Hoe beoordeel je Bankhoes-Expert?