BankhoezenSpecialist.nl

BankhoezenSpecialist.nl

BankhoezenSpecialist verkoopt handgemaakte hoezen uit Nederland voor ieder meubilair, door feedback van onze klanten garanderen wij jou de beste pasvorm. Het materiaal bestaat uit 95% katoen en 5% spandex. Voor 23:00 besteld is de volgende werkdag in huis.

Heb je vragen? Mail naar info@bankhoezenspecialist.nl en wij helpen je graag verder.
8,6
Filter 28 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• W.
    Geverifieerde klant van BankhoezenSpecialist.nl

Kreeg via de chat of geen antwoord of het verkeerde antwoord. Bank opgemeten, zou in de maat xl vallen, maar is veel te groot ik hou veel te veel stof over. Over het algemeen niet tevreden.

Antwoord van BankhoezenSpecialist.nl

Beste Wendy,

Bedankt voor uw review. Uit uw reactie blijkt dat u helaas niet tevreden bent over ons product en service. Na contact met u via de live-chat gehad te hebben heeft u het chatvenster gesloten. Een dag later heeft u weer met ons contact opgenomen, helaas was u snel weer offline waardoor wij niet in de gelegenheid zijn geweest om op uw bericht te reageren, om deze reden hebben wij u direct een mail gestuurd waarin uw vraag werd beantwoord.

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de maat. Er is, na het ontvangen van uw beoordeling, een mail naar u gestuurd met de vraag of wij u wellicht kunnen helpen bij het vinden van de juiste maat.

Wij zien uw reactie tegemoet en hopen er samen met u uit te komen.

BankhoezenSpecialist

• Michael J
    Review voor BankhoezenSpecialist.nl

Ik ben bij bankhoezenspecialist.nl uitgekomen omdat ik een kwalitatieve product zocht (ipv al dat polyester). Bijkomende voordeel is dat ze veel tijd hebben ingestoken om mij aan de juiste maten te helpen bij de bestellen voor mijn best wel ingewikkelde banken. Inmiddels op de bank en ziet er top uit. Ik had een beetje mijn twijfels of zo'n standaard maat hoes mooi om de bank zou zitten, maar ben erg blij verast. Maar nogmaals, de service was echt top. Dank Bram!

• Hoe beoordeel je BankhoezenSpecialist.nl?

• MCM Blokker
    Geverifieerde klant van BankhoezenSpecialist.nl

snelle levering. nog wel een gepuzzel om het voor elkaar te krijgen

• Tanja Martens
    Geverifieerde klant van BankhoezenSpecialist.nl

Voor het eerst zoiets besteld. Had voor de loungeset kussens deze hoezen besteld super kwaliteit hoor, sterk en mooi. Ze passen perfect om de zit kussens. Heel blij mee.

• Liese
    Geverifieerde klant van BankhoezenSpecialist.nl

Super fijne service en goede producten voor die prijs. Ik ben ontzettend blij met de nieuwe hoezen.

• Werner van Swaal

levering op tijd

• Leo Van vliet
    Geverifieerde klant van BankhoezenSpecialist.nl

Goede service, goede communicatie, goede kwaliteit uit Nederland

• Bsie langenberg van den
    Geverifieerde klant van BankhoezenSpecialist.nl

Goed mooi product ...snelle verzending...goed en vriendelijk contact.

• Terry
    Geverifieerde klant van BankhoezenSpecialist.nl

Prima levering en communicatie. De teleurstelling zit hem in de pasvorm. Erg veel plooien. Maar over de webwinkel zelf geen klachten. Dank!

• John Wesdijk

Snelle service