Barbara Leloux
Barbara Leloux is een merk dat zich onderscheidt door haar unieke en persoonlijke producten die een toevoeging geven aan jouw interieur. Elk stuk wordt met zorg en vakmanschap vervaardigd uit hout en papier. Haar assortiment omvat o.a. portretten, geboortekaarten, behang en lampen.

• Frank en Wilma
    Review voor Barbara Leloux

Super mooi schilderij🤩fijn en goed contact en wat is het mooi geworden. Een foto laten veranderen in een 2 D schilderij. Super leuke reactie s gehad dus Barbara super bedankt.

• Madelon
    Review voor Barbara Leloux

Super service! En ontzettend tevreden over onze prachtige geboorte kaartjes voor onze dochter!

• Hoe beoordeel je Barbara Leloux?

• Melissa
    Review voor Barbara Leloux

Barbara heeft het geboortekaartje voor onze zoon gemaakt! Ze kwam op gesprek en nam alle tijd voor ons, dacht mee met ideeën en luisterde goed naar onze wensen. We kregen al snel het eerste concept in de mail! Daarop wilden we nog wat kleine aanpassingen doen en dat kon allemaal Barbara heeft dit prachtig gemaakt! We vonden het zo mooi dat we het kaartje ook als behang hebben laten afdrukken en dit gebruikt hebben voor de babykamer! Barbara heeft dit ook voor ons geregeld. We hadden er geen omkijken naar en ze had alles zo mooi en netjes op orde! Dankjewel Barbara voor het prachtige kaartje en behang!

• Fleur Riemersma
    Geverifieerde klant van Barbara Leloux

Hele mooie stijlvolle memory box! Echt heel blij mee. Goed formaat ook. Fijn contact met Barbara en snelle service! Helemaal top dus!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Fleur! Wat leuk om te horen dat je het contact als prettig hebt ervaren en dat je de memorybox helemaal naar wens is! Bedankt voor de mooie review.

• Tom & Anne-Sophie
    Review voor Barbara Leloux

Barbara heeft een prachtig geboortekaartje ontworpen voor onze zoon. Fijn om zo goed persoonlijk contact te hebben, echt een enorm pluspunt! Barbara denkt goed mee, komt met leuke ideeën en heeft naar onze wensen geluisterd. Enorm blij met deze prachtige herinnering!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Tom & Anne-Sophie! Bedankt voor deze mooie review en voor de complimenten. Het was een plezier om voor jullie aan de slag te gaan en ik ben blij om te horen dat jullie. tevreden zijn met het resultaat!

• Marloes Bosch
    Review voor Barbara Leloux

Super blij met het mooie ontwerp van ons geboortekaartje!! Het fijne persoonlijke contact en de snelle service. Barbara is een topper!!

Hoi Marloes!

Bedankt voor deze lieve review! Wat leuk om te lezen dat het naar wens is geweest. Ik heb met veel plezier aan het geboortekaartje gewerkt!

• Antje Pije
    Geverifieerde klant van Barbara Leloux

Prachtige houten herinneringsdoos, prettig contact over het ontwerp en vlotte levering.

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Antje! Fijn dat je het contact als prettig hebt ervaren en dat alles naar wens was! Graag tot de volgende keer!

• Tom
    Review voor Barbara Leloux

Super persoonlijk contact en heel mooi sjiek en creatief eindresultaat (trouwkaart). Wij bevelen Barbara zeker aan!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Tom! Bedankt voor deze positieve review. Wat leuk om te lezen dat jullie blij zijn met jullie trouwkaart! Ik vond het een toffe opdracht om te mogen maken. Veel liefde en geluk toegewenst!

• Tamar
    Review voor Barbara Leloux

Fijne en duidelijke uitleg bij het uitzoeken van een geboortekaartje. Werd goed meegedacht en gekeken naar onze specifieke wensen. Mooi en ruim aanbod. Goede service en snelle levering.

Hoi Tamar,

Bedankt voor je positieve review! Ik heb met veel plezier aan het geboortekaartje gewerkt. Fijn dat alles naar wens is geweest. Dankjewel!

• Marian
    Review voor Barbara Leloux

Barbara heeft het geboortekaartje van onze zoon Chris ontworpen. De communicatie en afstemmen van onze wensen ging super makkelijk en het contact is fijn. Ze gaat voor perfectie! En geeft goede adviezen. Met als resultaat een prachtig persoonlijk kaartje. Het verzenden ging snel en het uit pakken van het pakketje met kaartjes was een feestje.

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Marian! Bedankt voor deze mooie review en voor de complimenten. Ik vond het super leuk om een persoonlijk ontwerp voor jullie te maken! Bedankt voor de opdracht!

• Amy
    Review voor Barbara Leloux

Super knap hoe Barbara onze wensen voor het geboortekaartje heeft weten om te zetten tot een tastbare kaart. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Amy! Wat leuk om te lezen dat het geboortekaartje precies is geworden zoals jullie het voor ogen hadden en dat jullie blij zijn met het resultaat. Ik heb met veel plezier aan jullie kaartje gewerkt. Bedankt voor deze mooie review!

• Rosa Spreen
    Geverifieerde klant van Barbara Leloux

Snelle reactie op mijn vraag. Snelle levering en een prachtig product.

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Rosa! Bedankt voor je positieve review. Fijn dat alles naar wens is geweest. Graag tot de volgende keer!

• Pascale wolthuis en Bart jan Buijs
    Review voor Barbara Leloux

Wij hebben de samenwerking met Barbara als enorm prettig ervaren. Ze kwam op bezoek en heeft tal van dingen laten zien. En samen met onze wensen zijn we tot werkelijk een prachtige geboortekaart gekomen! Echt perfectie! Alles tot in de puntjes geregeld en het contact ook steeds erg prettig! Wil je iets anders als de rest? Dan ben je hier aan het juiste adres!

Hoi Bart Jan en Pascale!

Bedankt voor deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat jullie het contact prettig vonden en zo blij zijn met het ontworpen geboortekaartje! Bedankt voor de mooie opdracht en jullie waren super leuke klanten!

• Joris
    Review voor Barbara Leloux

Barbara heeft ons geboortekaartje ontworpen. Van begin tot het einde uitstekend geholpen: met veel oog voor onze wensen. Erg klantgericht waardoor je het gevoel hebt dat iemand zich echt inzet voor je. Kortom, absoluut een aanrader!!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Joris! Wat leuk om te lezen dat jullie blij met het kaartje en hoe jullie geholpen zijn. Bedankt voor deze prachtige review!

• Ryanne Van hameren
    Geverifieerde klant van Barbara Leloux

Super mooie lamp! Zelfs leuk ingepakt en een handgeschreven kaartje erbij. Wat een feestje!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Ryanne! Bedankt voor je positieve review. Fijn dat alles naar wens is geweest. Graag tot de volgende keer!

• Berber Rijpstra
    Review voor Barbara Leloux

Hele prettige samenwerking, vlotte communicatie en kaartje is precies geworden zoals we het voor ogen hadden.

Hoi Berber!

Bedankt voor jouw mooie review! Wat leuk om te lezen dat het geboortekaartje precies is geworden zoals jullie het voor ogen hadden! Bedankt voor de mooie opdracht en graag tot de volgende keer!

• Xiomara Berrenstein
    Geverifieerde klant van Barbara Leloux

Goede snelle service, en het product is erg mooi.

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Xiomara! Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je het product mooi vind en dat de snelle service je beviel. Graag tot een volgende keer!

• Lotte Bertelink
    Review voor Barbara Leloux

Barbara heeft voor ons het perfecte geboortekaartje ontworpen. Ze nam de tijd om te luisteren naar onze wensen en kwam zelf met mooie/ originele ideeën. Na de eerste schets nam Barbara onze feedback heel serieus en paste ze heel snel de laatste dingen aan zodat het kaartje precies zo werd zoals we graag wilden. Heel erg bedankt Barbara! Je bent een topper!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Lotte! Wat leuk om te lezen dat het geboortekaartje precies is geworden zoals jullie het voor ogen hadden. Ik vond het een hele leuke samenwerking en ik heb met veel plezier aan jullie kaartje gewerkt. Bedankt voor deze mooie review!

• Patricia Wieberdink

Geweldige producten

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Patricia! Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je onze producten geweldig vind!

• Trista Prosman
    Geverifieerde klant van Barbara Leloux

Prachtig mooi persoonlijk ontwerp! Love it!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Trista! Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je zo enthousiast!