Barbara Leloux
Barbara Leloux is een merk met unieke en persoonlijke producten die jouw interieur mooier maken. Alles wordt met eigen hand gemaakt van hout en papier. Ze creëert producten zoals portretten, geboortekaarten en lampen. Iedere creatie van haar is uniek, omdat het persoonlijk voor jou wordt gemaakt.

• Melissa Overweter
    Geverifieerde klant van Barbara Leloux

Prachtige producten ♥️

• Leanne
    Review voor Barbara Leloux

Hele goede service. Pakketje raakte zoek bij DHL, maar ik kreeg direct een nieuwe toegestuurd

• Hoe beoordeel je Barbara Leloux?

• Daniëlle van Heusden
    Review voor Barbara Leloux

Barbara heeft voor onze zoon Finn houten geboortekaartjes gemaakt. Per toeval kwam ik op haar site terecht. Ze heeft ons goed geholpen en meegedacht! Communicatie was snel en fijn, al heel snel hadden we onze kaartjes binnen! Het eind resultaat mag er zijn, je ruikt het hout. Heel lekker en heel speciaal. Bedankt voor alles, je zeker een aanrader!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Daniëlle! Bedankt voor je mooie review!

• Nanniek van den Heuvel
    Review voor Barbara Leloux

Barbara heeft ons enorm geholpen met het persoonlijk maken van decoratie op onze bruiloft. Onze cadeaubox werd daardoor eigen en uniek. Na het sparren met Barbara en het horen over zoveel opties in lettertypes en mogelijkheden vonden we samen wat wij zochten. We zijn daarna verrast met een prachtig gegraveerde houten regenton, door Barbara bedrukt. Een geweldige herinnering! Het is fijn met Barbara samenwerken en het resultaat is prachtig geworden! Barbara is zeer creatief, kundig en heel prettig in het contact.

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Nanniek! Bedankt voor je lieve review!

• Steffie
    Review voor Barbara Leloux

Barbara heeft voor mij een heel mooi persoonlijk kaartje gegraveerd in hout. Voor de bruiloft van een vriendin wilde ik graag iets persoonlijks geven en dat is helemaal geslaagd! Het kaartje met persoonlijk gedichtje is supermooi geworden. Barbara denkt mee over het ontwerp en stuurt eerst een voorstel op, daarna gaat ze het maken. De communicatie is dus heel prettig en helder! Je krijgt het ook nog eens super mooi ingepakt, waardoor het nóg leuker is om te geven. De bruid en bruidegom zijn heel blij met het kaartje en hebben dit nu als aandenken in de woonkamer staan. Ik ben super enthousiast over het werk van Barbara en zou het werk van haar aan iedereen aanraden!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Steffie! Bedankt voor je lieve review!

• Loraine
    Review voor Barbara Leloux

Barbara heeft het geboortekaartje ontworpen voor onze dochter. Ze heeft goed geluisterd naar onze wensen en dit omgezet ineen prachtig kaartje, waar we heel erg blij mee zijn.
    Ook heeft ze een ontwerp gemaakt voor de inrichting van onze woonkamer, ze heeft opnieuw geluisterd, maar ook gekeken naar wie wij zijn en wat past bij ons.
    Daarnaast is ze helder in haar communicatie en kan ze snel leveren.

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Loraine! Bedankt voor je enthousiaste review!

• Sanne
    Review voor Barbara Leloux

Wij vinden Barbara een super getalenteerde ontwerper en zouden haar aan iedereen aanbevelen. We hebben al veel mogen genieten van haar creaties die zij speciaal voor ons ontworpen heeft. Te beginnen bij een gepersonaliseerd portret, die een super mooie, persoonlijke toevoeging is op ons interieur. Barbara heeft precies weer kunnen geven wie wij zijn. We hebben al veel positieve reacties op het portret mogen ontvangen. Daarnaast heeft Barbara ook het geboortekaartje voor ons zoontje ontworpen. Zij gaat professioneel te werk en heeft onze wensen, waaronder het gebruik van hout, super mooi uitgewerkt. We kijken nog steeds elke dag met trots naar dit prachtige kaartje. Tot slot hangt er een houten wolkenlampje op de kamer van ons zoontje. Een super mooie, sfeervolle toevoeging. Barbara bedankt!!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Sanne! Bedankt voor je lieve review!

• Lucia
    Review voor Barbara Leloux

snelle reactie en komt afspraken na. een aanrader!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Lucia! Bedankt voor je mooie review!

• Marjolein
    Review voor Barbara Leloux

Barbara heeft een prachtig geboortekaartje ontworpen voor onze dochter!Helemaal naar onze wensen en ze heeft ook haar eigen draai er aan gegeven!Super blij en heel trots!Het sterren lampje hangt ook op
    haar kamertje en maakte het helemaal af!Wat een prachtig werk levert Barbara!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Marjolein! Bedankt voor je positieve review!

• Anouk
    Review voor Barbara Leloux

Wij hebben een prachtig foto portret bij Barbara besteld, om kado te doen aan mijn schoonzus. Ze was er heel blij en het protreg leek echt! Een snelle levering en geweldig mooi ingepakt. Kortom helemaal tevreden!

Antwoord van Barbara Leloux

Hoi Anouk! Bedankt voor je geweldige review!