Bark To Impress

Bark To Impress

Omdat Bark To Impress begaan is met het milieu werken we uitsluitend met duurzame producten. De leukste, mooiste en duurzaamste producten voor jouw harige vriendje of vriendinnetje vind je dan ook bij ons!

Bark To Impress steunt organisaties die hulp bieden aan honden die het minder hebben en de steun hard nodig hebben.
  • Kelsey Rozenberg
    Geverifieerde klant van Bark To Impress

Top service, hele leuke spulletjes!

• Saifa Van der vorst
    Geverifieerde klant van Bark To Impress

Snelle levering met goede service en leuk assortiment

• Hoe beoordeel je Bark To Impress?

• Chantal Bos
    Geverifieerde klant van Bark To Impress

Echt zo'n leuke bandana gekocht. Precies zoals op de foto. En leuk ingepakt, net een cadeautje.

• Adonah
    Review voor Bark To Impress

Mooie producten, snelle levering en ook nog goed voor het milleu. De visproducten vinden mijn hondjes geweldig en ik vind het fijn dat het verantwoord verpakt is.

• Daphne Bloem
    Review voor Bark To Impress

Super goede service, en top kwaliteit van de producten! Mijn hond is erg blij met zijn nieuwe speeltjes en is super blij als hij weer 1 van de GoodChaps snoepjes krijgt! Overal zeker aan te raden!!!

• Melanie
    Review voor Bark To Impress

Levering is snel binnen gekomen, daarnaast ook nog eens netjes verpakt! Daarom ook leuk om als cadeau weg te geven.
    Omdat ik niet goed wist wat de halsmaat is van mijn hond, kreeg ik goed advies en heeft mijn hond de perfecte maat om! Kortom; geweldige service!!

• Johan
    Review voor Bark To Impress

Onze hond Tommy was aan vervanging toe van zijn 6 jaar oude halsband. Ik hoorde goede verhalen over de webshop. Goede producten voor een eerlijke prijs. Mooie halsband besteld, en erg vlot geleverd.Top!

• Lizette
    Review voor Bark To Impress

Snelle levering, leuk verpakt!

Ze hebben leuke spullen in de webshop. Helemaal verliefd op onze nieuwe riem (zwart met prachtige aqua kleur). Ook hebben we de pup touwtjes gekocht. Pup is er nog niet, maar de katten zijn er al gek mee. Helemaal blij

• Ramses
    Review voor Bark To Impress

Het was de eerste keer dat ik via deze website bestelde. De producten waren erg snel geleverd, mooi verpakt en een goede service. Ik ga hier zeker nog een keer iets bestellen.

• Vudinh
    Review voor Bark To Impress

Super snelle levering, en een top kwaliteit aan producten! Super blij met mijn bestelling!