Bath-living.nl
Speciaalzaak voor badkameraccessoires, bedlinnen en cadeau artikelen. De complete collectie van Aquanova, Vandyck, ZACK, Blomus en Salt&Pepper is verkrijgbaar in onze winkel (Kerkstraat 78, Nederweert) en online via onze webwinkels. Wij kunnen direct uit voorraad leveren, snel verzenden en adviseren u indien gewenst bij uw aankoop.
Filter 534 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 533 met beschrijving

• ThB
    Geverifieerde klant van Bath-living.nl

Goede service, snel geleverd! Verpakking had alleen wat kleiner gekund.

• Patricia Potums
    Geverifieerde klant van Bath-living.nl

Bestelling werd nooit geleverd, misschien werken met een betrouwbare partner, bovendien weet Bath-living dat mijn bestelling nooit werd geleverd maar ik moet nu wachten om mijn geld terug te krijgen tot deze dubieuze leverancier de goederen weer bij hen aflevert, zij hebben gekozen voor deze transporteur, ik niet !

• Hoe beoordeel je Bath-living.nl?

• Andrew Mason
    Geverifieerde klant van Bath-living.nl

You don't deliver to Ireland which is in the EU. We had to send it to a Dutch address for them to send it on to Ireland!!!

Antwoord van Bath-living.nl

Unfortunately we have to make choices in the countries to which we can deliver our products. We are sorry Ireland isn't one of them.

• N Olieman

Goede service

• Astrid van der Veen

snel, keurig verpakt

• Ava Talavati
    Geverifieerde klant van Bath-living.nl

the information on the website is clear and item is nicely packed and delivered soon.

• Jasper van der Velden

Top service

• Christa van Iperen

Super snel geleverd

• Jeanne Rooijmans

Snelle levering!

• H.D. Römer
    Geverifieerde klant van Bath-living.nl

Snelle en correcte levering.