Be-out.nl

Be-out.nl

Ruim 10 jaar geleden begonnen met houten speelhuisjes en kinderpicknicktafels. Een eigen speelplekje in de tuin voor je kind. Inmiddels is Be-out uitgegroeid tot volwaardig specialist in buitenspeelgoed en leveren we kwalitatief hoogwaardig speelgoed. Wij doen wat we beloven! En dat al 10 jaar.
9,0
Filter 200 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 140 met beschrijving

• Miranda
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Snelle levering en mooie balken👌

• Dinie Groenink
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Goede service en vlot geleverd

• Hoe beoordeel je Be-out.nl?

• Chantal Wopereis
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Snelle levering, de gebruiksaanwijziging kon iets duidelijker gelukkig een handige man die het kon oplossen. Kinderen zijn er blij mee.

• Sabine
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Goeie en snelle service! Via de app nog even contact gehad, ook dit verliep soepel en snel!

• perry

Prima product

• Perry Van weenen
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Goede ondersteuning snel geleverd voor een mooie prijs

• AB
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Goede service en mooie prijs kwaliteit

• FerdI
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Goede kwaliteit, service en communicatie.

• Xavi Rodolf
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Snelle levering, duidelijk en nette prijs!

• Ajantha Pater
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Goed advies, snelle levering en goede service. Miste een ringetje maar hadden we gelukkig zelf op voorraad. Bedankt

• Dirk Jan Zijp
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

2keer een bestelling gedaan en 2x snelle levering en heel mooi contact met Be-out.

• Maurits Van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Ik ben vrij handig en heb veel gereedschap, maar voor de normale mens was deze buiten keuken/modder tafel niet in elkaar te zetten. Daarnaast zat er een handleiding bij waar maten ontbraken of links en rechts andere maten erbij stonden. Het in elkaar zetten ging al een stuk makkelijker toen we de handleiding online hadden opgezocht en daardoor er achter kwamen dat in de hardcopie handleiding die was mee geleverd de helft van de maten ontbrak.

• Barend van Wonderen

Goede bezorging!

• Ellen Koning
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Ziet er allemaal solide, en kwalitatief goed uit. Levering en afspraken vlot verlopen

• roel tromp

gOEDE SERVICE. kLEINKIND ERG BLIJ MET ZIJN TAFEL

• Yvonne Goselink
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Snelle levering precies zoals verwacht

• Marlous Stoelinga
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Super fijn contact en nog snellere service!

• Leanne Dirksen
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Goede prijs voor een mooi product. Kost wel veel tijd om het goed in elkaar te zetten!

• Barry van den Horn
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Kocht een pirate vlag voor aan kinderen hun boomhut. Vlaggetje 18.- had echt net zo goed uit een kinder surprise ei kunnen komen. Wat een slecht vlaggetje gewoon lach wekkend. Serieus dat je zulke troep wil verkopen voor dat geld. Zou ik niet durven

• Nicola Hedley-Dijke
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Er was even wat miscommunicatie over de datum van levering, maar gelukkig reageert de klantenservice snel en zijn meedenkend, zelfs buiten kantoortijden. Over het product en prijs/kwaliteit verhouding ook erg tevreden.