Be-out.nl

Be-out.nl

Be-out specialist in buitenspeelgoed

Bijna 10 jaar geleden is Be-out begonnen met het leveren van kleine houten speelhuisjes en houten kinderpicknicktafels. Een eigen speelplekje in de tuin voor je kind. Kinderen buitenplezier laten beleven was ons doel en zo is de naam Be-out tot stand gekomen.

Inmiddels is Be-out uitgegroeid tot volwaardig specialist in buitenspeelgoed. Ons assortiment is aanzienlijk uitgebreid met zandbakken, trampolines, zandtafels en watertafels, speeltorens, zwembaden, klimrekken, schommels, duikelrekken, sport en spel en meer. Be-out heeft veel keus om je kind actief bezig te laten zijn in de buitenlucht.

Door intensieve samenwerking met onze leveranciers levert Be-out kwalitatief hoogwaardig speelgoed. Direct, veilig en vertrouwd!

Wij doen wat we beloven! En dat al bijna 10 jaar!
9,1
Filter 123 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 100 met beschrijving

• Dick Bothof
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Het allerbeste advies en de beste service!

• Annette Tettero
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Snelle service, bezorger heeft met 38 graden alle pakketten in de tuin gesjouwd! Wat een topper! Prijs kwaliteit verhouding is super, wij zijn er heel erg blij mee

• Hoe beoordeel je Be-out.nl?

• Eline Paalman
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Snelle levering en bij vragen snel antwoord

• Robbert
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Met Be-out helemaal tevreden. Voor het huisje wat wij gekozen hebben hebben we soms andere schroeven gekozen zodat het wat beter vast zat.

• Ineke Lanning
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Glijbaan zeer snel persoonlijk geleverd, heel prettig!

• Kim
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Zeer goede communicatie. Ik wilde graag een picknicktafel op n verjaardag geleverd en er werd goed mee gedacht/geholpen en vinger aan de pols gehouden dat de bestelling optijd was (dit is gelukt). Nieuwe kleuren picknicktafeltje is erg leuk en valt bij de kinderen goed in de smaak. Nog steeds blij verrast en dankbaar voor zo'n goede service. Sowieso overall erg blij met deze aankoop!

• Anne- Marie Franckaert
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Zeer goede en snelle service, supervriendelijk aan de telefoon en super behulpzaam

• Denise Driessen
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Goede service, snelle reacties. Helaas werd niet alles in 1x bezorgd, dit werd snel en netjes opgelost.

• Therry Hogenberg
    Geverifieerde klant van Be-out.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

• Samantha Klaassen

We missen 4 onderdelen. Daarnaast zit er in één van de planken al een barst