BeSa computers

BeSa computers

BeSa computers is gespecialiseerd in het verkopen, onderhouden en repareren van computers en laptops. Ons assortiment bestaat voornamelijk uit refurbished laptops en computers uit het bedrijfsleven. Wij staan klaar voor zowel consumenten en het MKB.
computers laptops service en reparatie
9,7
Filter 151 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 88 met beschrijving

• rob
    Review voor BeSa computers

Héél prettig geholpen! Persoonlijk contact bij aanschaf van een nieuwe computer vind ik erg belangrijk. Welnu, ik ben ik hier "goed aan m'n trekken" gekomen. BeSa luistert goed naar je wensen en toont zich flexibel ingeval je speciale aanpassingen wenst. Al met al: goed geslaagd!

• Raymond
    Review voor BeSa computers

Ik kwam voor iets kleins, ik kreeg eerlijk advies en enkele dagen later liep ik de deur uit met een geweldige laptop die aan mijn wensen waren aangepast. Zoiets zocht ik al langer maar ik twijfelde door de hoge prijzen. Bij Bekin was ik snel overtuigd en de laptop werkt als een nieuw exemplaar.

• Hoe beoordeel je BeSa computers?

• Nikki
    Review voor BeSa computers

Terwijl andere computer reparateurs onbereikbaar zijn of zeggen dat er een wachttijd is van 4-5 dagen (zelfs bij kleine problemen die binnen 10 minuten opgelost zijn) is besacomputers helemaal niet zo! Ik belde op en mocht direct langskomen en mijn computer was binnen een kwartier gefixt terwijl ik met een bakje koffie rustig zat te wachten. Ik ben oneindig dankbaar dat ik zo snel geholpen ben en zelfs weet hoe ik dit probleem voor de toekomst kan voorkomen. Snel, efficient en klant vriendelijk voor 35 euro! 100% tevreden!

• Wilma Verspeek
    Geverifieerde klant van BeSa computers

Nette laptop, snelle service.

• Hugo de Vlaming
    Geverifieerde klant van BeSa computers

Mooie prijs-kwaliteit verhouding. Levering zoals aangegeven via mails en updates over bestelling, betaling en levering via PostNL. Netjes ingepakt en refurbished laptop ontvangen. Ik ben tevreden en hoop nog lang gebruik te kunnen maken van de laptop. Een tip voor BeSa computers (geen klacht) De foto's en beschrijving van de gebruikerssporen zouden nog iets verbeterd kunnen worden op de site.

• RJ
    Review voor BeSa computers

Altijd vriendelijke, snelle en goede hulp. Van reparaties tot nieuwe aankopen, altijd dik tevreden.

• Joost
    Review voor BeSa computers

Dit adres kreeg ik van de systeembeheerder van mijn vroegere werkgever: ik zoek altijd graag naar een klein bedrijfje, waar de service het plafond gemakkelijk aantikt. BeSa is zo’n “clubje”!

• joop
    Geverifieerde klant van BeSa computers

Goed en op tijd geleverd, snelle verzending!

• stuwaboons@outlook.com
    Review voor BeSa computers

Zeer goed geholpen maar de factuur via mail duurt wel even nog niet binnen zal wel nog komen

• info@roofstate.nl

Goede service & goede prijzen

• w.Houwing@gmail.com

Goede service,

• Ton
    Review voor BeSa computers

Heel vriendelijk geholpen en deskundig

• Nicole
    Review voor BeSa computers

Goed advies, neemt de tijd voor je en supersnelle levering. Laptop in perfecte staat.

• japengering@ziggo.nl
    Review voor BeSa computers

Hele goede sevice en prima prijzen

• mff.cornelissen@outlook.com
    Review voor BeSa computers

veel kennis van zaken, snel en efficiënt helpen, prima!

• nadinekelders@hotmail.nl
    Review voor BeSa computers

Vriendelijke man, eerlijk en goede service. Ik zou hier zeker teruggaan

• riekiehanegraaf71f@gmail.com
    Review voor BeSa computers

Ik kan niet anders zeggen dat we geweldig zijn geholpen door deze meneer. Zowel hulpvaardig, klantvriendelijk en goede prijs

• Emilio
    Review voor BeSa computers

Uitstekende service, informatief, klantvriendelijk, snelle hulp en oplossingsgericht
    Goed bereikbaar

• Andries Lancel
    Review voor BeSa computers

Prima advies bij aankoop van smart telefoon en alle data en apps overgezet van de oude naar de nieuwe.

• Felix
    Review voor BeSa computers

Vriendelijk, deskundig, goede service en scherp geprijsd! En waarom nieuw kopen als je ook refurbished voor minder geld goede kwaliteit krijgt!